Olen vanhempi mies, joka kaipaa panoseuraa keravalta. Paikka on.
Löytyykö panoseuraa keravalta
16
2768
Vastaukset
- Miksioletpsyko
Tämä parikymppinen tyttö voisi olla halukas...
- tämäpanomestari
Jos ei ole vielä panoseuraa löytynyt, niin löysin aika hyvän sivun asiaan liittyen. http://www.seksiseuraa.eu/ Tuossa on linkki. On muuten nykyään tarjolla aika hyviä seksiseuran haku sivuja. Mukava panokaveri löytyi parissa viikossa. Vielä ei ole tarvinnut toista edes hakea. Kannattaa nähdä vähän vaivaa niin ei tarvitse jäädä rannalle ruikuttamaan. ;)
- Anonyymi
Missä päi 18v mies
- Anonyymi
18v mies olisi kiimanen
- psyko23
Hei
mistä päin olet ? - Miksioletpsyko
järvenpäästä. Minkä ikäinen olet?
- psyko23
Itse olen 52v mies keravalta, joka on tulossa Huomenna käymään Järvenpäässä.
- Anonyymi
Jokiniemenkatu 9 Vantaalla hiekkaparkkipaikalla on hyvä on pimeä ja rauhallista. Itse olen siellä tehnyt.
- Anonyymi
Kiinnostaisiko mimmu -86 Keravalta?
- Anonyymi
Kiinnostaa, minä asun Hyrylässä. Ruskeat silmät ja tummat hiukset. Urheilua sopivasti ja irtokarkkeja :)
Nähdäänkö? - Anonyymi
Mimmu kiinnostaa vaikka heti :)
- Anonyymi
Kiinosta m21 Järvenpäässä
- Anonyymi
Jokiniemenkatu 9 Vantaalla hiekkaparkkipaikalla on hyvä on pimeä ja rauhallista. Itse olen siellä tehnyt
- Anonyymi
Kuusikymppinen mies pienellä munalla pillua vailla
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1511853
Ellen Jokikunnas paljasti somessa ison perheuutisen - Ralph-poika elämänmuutoksen edessä!
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask sekä Ralph-poika ovat uuden edessä. Tsemppiä koko perheelle ja erityisesti Ralphille! Lu121731Joensuun (kaupungin) kiusaamisongelma
Syrjitään, savustetaan ulos ja kiusataan. Pieneen piiriin ei kaikki mahdu. Tehdään elämästä mahdotonta, jolloin ainoa va351487Nainen, jos kuuntelet ja tottelet, niin sinulle on hyvä osa
Ominpäin toimiessasi olet jo nähnyt mihin se on johtanut. Olen jo edeltä sen sinulle kertonut ja näen sen asian ja totuu1961198- 941185
- 811106
Evoluutioteoria on varmuudella väärin - monet tutkijat irtisaunoutuvat siitä
Tutkimuksissa on löytynyt paljon näyttöä siitä, ettei evoluutioteoria ole totta. Monet tutkijat kuitenkin vielä kannatta354992- 62859
- 49821
- 50816