Mitä voisin keräillä?

kkaisasofiaaa

Moi! Olen 13 vuotias tyttö ja hauluaisin alkaa harrastaa jotain? Voi laittaa mitä itte keräätte tai mitä voisin keräillä:)

9

348

Vastaukset 9

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • harrastelevatko

Keräillä voi vaikka mitä, postimerkkejä, kuvia/tarroja, astioita jne. Muita harrastuksia voi olla valokuvaus tai joku urheilu.

• hienohomma

Kerää konjakkipullon korkkeja, niitä tatinmallisia. Harrastus ei maksa mitään, kun niitä löytyy lasinkeräyssäiliöistä.

• palkitsevaa9

Totta, se on jopa yleishyödyllistä, kun ei korkkeja sinne saisi laittaa.

• Itse aloitin keräilyn noin saman ikäisenä. Ei muutakun rohkeutta vaan valintaan. Mikä itseäsi kiinnostaa? Historia? Rahat, tai vaikkapa lelut. Kyllä, lelutkin ovat keräilytavaraa. Muista että keräilyssä ei ole tärkeintä kohteen arvo, vaan mielenkiinto itselle ja asiaan perehtyminen. Onnea harrastukselle ja kerro mihin päädyit.

http://hopeinen-keskitie.blogspot.fi/?m=1

• hienohomma

Juu, kolikoistakin voi aloittaa. Isomamman pöytälaatikossa voi olla jopa markka-aikaisia rahoja.

• huvinsakullakin

Kuulemma sikarien pantojakin voi keräillä. Ne säilyvät aina ehjinä, kun ei niitä huvita polttaa.

• öyliö

Sikareita!

• Rasia

Minä kerään tulitikkulaatikoiden kansia. Sekin on ihan kivaa puuhaa.

• Itse keräilen vanhoja pulloja jos kirpputorit kiinnostaa niin sieltä löytyy aina.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi et halua kaivattusi

kanssa suhteeseen? Onko jokin syy vaikka rakastat häntä?
      Ikävä
      125
      1188
    2. 70
      1121
    3. Carunan hinnat

Yks proffa vauuttaa, ettei Caruna voi noin vain nostaa hintoja koska suomen laki kieltää, toinen proffa sanoo että Carun
      Maailman menoa
      93
      878
    4. Koetko vielä et

Olen elämäsi rakkaus?
      Ikävä
      78
      782
    5. Joko uskallat.

Huomenna nähdään.
      Ikävä
      45
      771
    6. Kunnan päätie ja sen lähialueet

Arvon hyrynsalmelaiset. Tätä palstaa on näin Ukkohallan mökkiläisena ihan viihteellistä lukea. Milloin teitä ahdistaa la
      Hyrynsalmi
      39
      723
    7. Mikä sun kaivatussa on se miksi ihastuit

ja ikävöit? Eli se jokin asia, mikä aiheutti tunteen, että tuossa on sitä jotain? Meinasitko tehdä asialle jotain vai ka
      Ikävä
      25
      658
    8. Oletko tullut siihen

Tulokseen ettet saa minua
      Ikävä
      67
      643
    9. Mitä luulet

Mitä luulet kaivattusi ajattelevan sonusta? Onko jotain mitä haluaisit oikaista hänelle?
      Ikävä
      39
      536
    10. Olen tumma ja tulinen

Ja vielä suora - en ollut sinua varten. n to m
      Ikävä
      105
      521
    Aihe