Jos se yhtä hyvä on Suzuki autona, ku on moottoripyäränä, niin kyllä se hyvä on. Mää tiärän nää pyärät.
Suzukin auto ja moottoripyärä.
6
234
Vastaukset
- bersuara
Suzuki Vitara memang seolah menjadi pemain baru yang sebenarnya masih membawa identitas seri lawas Suzuki Grand Vitara yang kini telah tutup usia. Meski nama yang dipakai senada, namun secara perawakan hingga menyusup ke berbagai elemen dan lini teknologi berkendara, ia jauh lebih modern.
- Jimnyx
No ei se nyt ihan noinkaan ole.
- indian_lang
gaddundeddumombai galagudda hundai sammu dedduna podda susuki kakka.
- kakka_language
No noin se nyt ainakaan ei ole.
- medmoped
Japsit vain on laittanu saman tekniikan autoon eli melkoisia mopoja ja ongelmia 4 pyörän suuntauksessa.
- sljfkljfslj
Alto = PV mopoauto?
Takana pitkittäistukivarsi niin ohutta peltiä että sitä vääntelee paljain käsin. Ei ihme jos suuntaukset muuttuu jo ensimmäisessä kuopassa...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persut eivät ole kertoneet euronkaan edestä säästökohteita
Mutta änkyttävät kysellä niistä muilta jatkuvasti. Vaikuttaa ettei persuilla ole kykyä omaan ajatteluun ja päätöksenteko2613175Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.741234- 661173
Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra180968Odotettu tulos Taivalvaaran hiihtokeskuksen osalta
"MCS Finland Oy on ilmoittanut Taivalkosken kunnalle 30.4.2026, että se irtisanoo Taivalkosken kunnan ja MCS Finland Oy:47866- 60819
- 47799
- 40711
- 45692
- 39678