Koska panetus loppuu?

jubejute

Täällä mies 26-vuotta ja poikuus tallella. Edelleen panettaa joka ikinen päivä ja samalla ahdistaa, kun ei saa naista. Koska teillä muilla neitsytmiehillä alko himot laantua sillai, ettei jatkuvasti tehny mieli seksiä?

Joka aamu ei oo enää seisokkia, joten kai ne himokin alkaa kohta laantua. Itse olisin paljon tyytyväisempi tähän kurjaan elämään, jos ei enää haluttaisi saada pillua...

19

167

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • NaistaSaaAina

      Hei arjen sankari - mene baariin ! Sitten siellä tilaat juomia ja kumoat niitä sopivaan tahtiin ja menet juttelemaan vapaan oloisille naishenkilöille. Jos ketään ei lähde matkaasi, niin vika on siinä että olit liian selvinpäin (naiset pitää juoda kauniiks) tai sit kertakaikkiaan ulosantisi tai habituksesi tai molemmat saa paikan suohirviönki poissa tolaltaan. Enempää en voi auttaa kuomaseni, pistä ittes vaa pelikuntoo ja kentälle mars tsemii.

    • kokematontyttö

      Mistä päin oot? Täällä ois 23-vuotias kokematon nainen joka haluais kokemuksia

      • rebelfly

        Täällä kans miekkonen vailla kokemuksia..
        rebelfly83 at gmail com


      • rebelfly

        Kokematontyttö odotan viestiäsi.
        Tässä olis sekin hyvä puoli jos löytäis toisen kokemattoman, että vois touhuilla paljaalla. Voi luottaa siihen, että niitä tauteja ei tosiaankaan sit ole.
        Ei väliä mistäpäin olis!


    • panotEiLopu

      Ai milloin loppuu? Itse 65 ja on selvästi halut vähentynyt viime vuosina. Enää ei paneta kuin 2 kertaa päivässä.

    • Itse olen 28 vuotias mies ja edelleen kokematon. En edes pusua ole koskaan saanut. Seksuaaliset halut eivät ole vielä kadonneet mihinkään, vieläkin on halua ja toivoa yhä siitä. Muuten olen ihan normaalin näköinen ja muuten elämä ok mutta sosiaalisesti en ole kovin kykenevä koskaan ollut tai sanotaan pikemminkin niin että ihmisiin luotavaa kontaktia en koskaan ole osannut tehdä. Ala-asteelta lähtien olen jopa ollut seksuaalinen mutta se ei ole vieläkään toteutunut. Olen harrastuksiakin kokeillut mutta aina sama juttu, en saa luotua ihmiskontaktia. Kouluissa ja töissä aina ollut tietty sama tilanne. Nettiäkin kokeiltu mutta eipä näytä onnistuvan. Totta kai seksuaalisia kokemuksia silti haluaisi. En vielä ole luovuttanut mutta aika pahalta kieltämättä alkaa vaikuttamaan.

    • panettaajatkuvasti

      Ei se panetus mihinkään lopu.

      • abbacd

        Kyllä se loppuu.


    • Olen 27 vuotias mies ja eikä minullakaan ole minkäänlaista kokemusta tyttöjen kanssa. En silti ole yrittänytkään etsiä ketään mutta kyllähän kävellessä ulkona tulee katseltua joitakin kaunokaisia kauniissa mekoissa ja hameissa.

    • Panettaaniinpirustiiih

      Olen 18.v naikkonen ja mua panettaaa oitkin päivää. Sormet vaginassa ainakin 3 kertaa päivässä.

      • munakovana

        Kik tero.hetero

        Seuraa sun hetkiin


      • rebelfly83

        Laita meiliä minulle...Meillä on yhteinen päämäärä;)
        Meilios. tuolla ylempänä.


    • MentorGustav

      Menet vaan rohkeasti baariin, otat pari rohkaisuksi ja sitten vaan naisille juttelemaan. Voi tulla useampikin "hukkareissu", mutta pikku hiljaa se siitä lähtee kun kokemus kasvaa. Kun pääset sille asteelle, että ei enää ihan kauheasti hirvitä mennä jutulle, niin mahdollisuudet pimpsan saantiin on jo huikeat!

      Ei muuta kuin tuulta päin, kyllä se siitä.

    • megatypy
      • jakitaa

        Eipä toiminu tuo sun sähkis kun yritin laittaa viestiä!


      • Fhidyiccre
        jakitaa kirjoitti:

        Eipä toiminu tuo sun sähkis kun yritin laittaa viestiä!

        Luulikko et toimis


    • ypptålr

      En ole neitsytmies, mut aika vähän seksiä harrastanut ikääni nähden. Ainakin seksikertojen suhteen, partnereita kyl on ollut paljonkin. 35-vuotiaana halutti viel melkein yhtä paljon kuin parikybäsenä, mut sit se alkoi vähenemään. Nyt nelivitosena en välttämättä edes suostuis, vaik joku megababe tulis ehdottamaan seksiä, riippuis päivästä.

    • Pojat laittakaa postia jos haluatte esim jutella aiheesta 37-vuotiaan vaimoni kanssa

    • hei ? ymmärrätkö photoshopin päälle. auta minua yhdessä jutussa niin minä olen sinun tukena ja autan sinua löytämään naisen :)

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      136
      5728
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      33
      3515
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      17
      1903
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      25
      1895
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      24
      1730
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      74
      1566
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      14
      1483
    8. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      17
      1370
    9. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      11
      1366
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      24
      1317
    Aihe