Moi olen 8 kuukauden ikäinen tyttökisu.
Minulla on hyvä koti.
Kaverina minulla on toinen tyttökisu.
Se on jo 10 vuotta.
Me eletään sovussa vaikkei ihan kavereita olla.
Hengessä mukana aikaisemmat kisut.
He ovat vanhemmiten sairastuneet ja saaneet eutanasian,
Tuolla ovat kirjahyllyssä ja joskus sanallisesti puheissa.
Saamme rakkautta ja ruokaa lämpöisessä kodissa.
Tietysti leikkihiiriä ja palloja yms piisaa leikittäjien kera.
Voi kun kaikilla kisuilla olisi yhtä hyvä koti,
Miau miau kaikille kisuille
minun kotini
tyttelikisu
1
137
Vastaukset 1
- onnekk
Moi kisuliini, minullakin on valtavan hyvä koti ja rakastavat hoitajat. Olen toki vanhus, mutta ihan terve. Minua madoitetaan ja saan rokotuksia - ne ei ole yhtään mukavia, mutta tietty hyvä juttu kuitenkin. Minulla on ollut onnea, kun olen saanut ikäni pyytää oikeita, eläviä hiiriä itselleni ja lapsilleni. Ihania kesäiltoja ja viihdyn toki myös talvellakin ulkona. Talvisin ruokani on toki lihaisaa, mutten itse ole lihaa pyydystänyt. Lapsistani olen luopunut ja toivonut niiden saavan yhtä hyvän kodin kuin minä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kysely : Juuri kukaan ei halua nykyisen hallituksen jatkavan
Ylen kysely: Juuri kukaan ei halua nykyisen hallituksen jatkavan – eivät edes hallituspuolueiden omat kannattajat Kes1261486Salaisuudet paljastuu
Viimeiset hetket meneillään ottaa yhteyttä. Kertoa totuus ja selvittää asioita. Viimeiset hetket meneillään jos joku1421314Kelan mukaan veronpalautukset ovat tuloa tuet lähti
https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000012225387.html Verohallinnon maksama veronpalautus tulee niille, jotka ovat mak109784Sinkkujen tilanne kiinassa katastrofaalinen
800 naista osallistui sinkkujen iltaan, paikalle saapui 0 miestä. Ei mahdollisuuksia, kun nainen on 38 -vuotias, ja119755- 59678
- 53671
- 37571
Minne katosi Sofian Jeff-rakas ystävä?
Seiskalehden mukaan Jeffreytä ei ole näkynyt, kuin kesäkuussa maininta Sofian ommissassa insramissa. Onko jo tullut ero144549- 6515
Stubbin ylimielinen uho vie Suomea sotaan!!?
https://m.youtube.com/watch?v=aQ3c540lm9o Miten voi olla että maamme presidentii toimii näin vastuuttomasti kuten hölöt283501