Moi olen 8 kuukauden ikäinen tyttökisu.
Minulla on hyvä koti.
Kaverina minulla on toinen tyttökisu.
Se on jo 10 vuotta.
Me eletään sovussa vaikkei ihan kavereita olla.
Hengessä mukana aikaisemmat kisut.
He ovat vanhemmiten sairastuneet ja saaneet eutanasian,
Tuolla ovat kirjahyllyssä ja joskus sanallisesti puheissa.
Saamme rakkautta ja ruokaa lämpöisessä kodissa.
Tietysti leikkihiiriä ja palloja yms piisaa leikittäjien kera.
Voi kun kaikilla kisuilla olisi yhtä hyvä koti,
Miau miau kaikille kisuille
minun kotini
tyttelikisu
1
105
Vastaukset
- onnekk
Moi kisuliini, minullakin on valtavan hyvä koti ja rakastavat hoitajat. Olen toki vanhus, mutta ihan terve. Minua madoitetaan ja saan rokotuksia - ne ei ole yhtään mukavia, mutta tietty hyvä juttu kuitenkin. Minulla on ollut onnea, kun olen saanut ikäni pyytää oikeita, eläviä hiiriä itselleni ja lapsilleni. Ihania kesäiltoja ja viihdyn toki myös talvellakin ulkona. Talvisin ruokani on toki lihaisaa, mutten itse ole lihaa pyydystänyt. Lapsistani olen luopunut ja toivonut niiden saavan yhtä hyvän kodin kuin minä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen kansa haluaa Antti Lindtmanista pääministerin
Lindtman on miltei tuplasti suositumpi kuin etunimikaimansa Kaikkonen. Näin kertoo porvarimedian teettämä kysely. http2464502Vain 21% kannattaa Lindtmania pääministeriksi
se on selvästi vähemmän kuin puolueen kannatus, mites nyt noin?1232949Miten löydän sinut
Ja saan sanottua kaiken mitä haluan sinulle kertoa? Ja kuinka kuuntelisit minua sen hetken? Kuinka voin ilmaista sen mit412712Yöllinen autolla kaahari Heinolan seudulla
Asukkaita häiriköivän nuoren herran autokaahaus keskustelu poistettu, onko jokin hyvävelijärjestelmä käytössä ?781689Vaikea tilanne
Hieman kolkuttaa omatuntoa, kun on osoittanut kiinnostusta väärää naista kohtaan. En ymmärrä miten toinen on voinut te1051532- 511251
- 891185
Julkinen sektori on elänyt aivan liian leveästi yli varojensa!
Viimeisen 15 vuoden aikana julkisen puolen palkat ovat nousseet n. 40%, kun taas yksitysellä sektorilla vain n. 20%. En2031054- 461017
- 591003