Olen juuri täyttänyt 18 ja hävinnyt lähes 2500 euroa RAY:n pelikoneisiin kolmessa viikossa. Pelasin kaikki sukulaisilta saadut rahat, autoon tarkoitetut rahat ja myin läppärini jotta pääsin pelaamaan. Olen riippuvainen. Eilen laskin kaikki pankkikortilla hävityt rahat ja summaksi tuli tuo 2477 euroa. Asun vanhempieni kanssa ja opiskelen lukiossa, enkä saa rahaa mistään muualta kuin vanhemmiltani kerran kuussa. Tyttöystäväni ei tykkää ollenkaan kun pelaan enkä uskalla kertoa vanhemmilleni. En tiedä mitä minun pitäisi tehdä, olen täysin seonnut. Nyt ei enään tee mieli pelata, kun tajusin hävittyjen rahojen todellisen arvon mutta hävittyjä rahoja en saa enää takaisin. Aion lopettaa pelaamisen ja tiedän pystyväni siihen. Toivottavasti muut nuoret ottaisivat tästä opikseen...
Kun pelaaminen menee sairaaksi
1
129
Vastaukset
Hei nimimerkki, Hurahtanut.
Kurjaa, että olet menettänyt noin paljon rahaa. Hienoa, että olet tässä vaiheessa päättänyt haluta lopettaa pelaamisen, huomaatuasi olevasi riippuvainen! Pysy päätöksessäsi. Kannustaisin sinua ottamaan rohkeasti yhteyttä Peluuriin (löydät numeron helposti), sinne voi soittaa arkisin klo 12 - 18, ilmaiseksi. Siellä on asiantuntijoita, joiden kanssa kannattaa keskustella avoimesti - saat vinkkejä ja tukea. Sitä nimittäin yleensä tarvitaan pelaamisen lopettamiseen, tukea. On ymmärrettävää, ettei tyttöystäväsi tykkää pelaamisestasi. Sekä se, ettet meinaa uskaltaa kertoa vanhemmillesi. Kannattaisi kuitenkin kertoa heille, he voivat myös auttaa sinua, he kuitenkin tahtovat sinun parastasi, joka on olla pelaamatta. Pelaaminen on täällä liian helppoa, kun koneita on jokapuolella ympärillämme. Peliongelmaisia on paljon ja heistä liian monen elämä menee aivan pilalle. Huolehdi sinä nyt itsestäsi ja siitä, pysyt irti peleistä :)
Tsemppiä sinulle,
Pirkko-pappi
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mieleni harhailee sinussa
Uskon että tykkäät minusta. On vain yksi elämä. Silti jään paikoilleni ja odotan että jokin muuttuu. Menin palasiksi, ei215804- 601967
- 251409
Joko Martinalla uusi aviomies hakusessa
Onko jo Raya sovellukseen laitettu uusi vetoomus vetämään... ja mistähän maasta mahtaa olla seuraava sulhasehdokas. Suom2301215- 741125
Mitä teet nainen
Jos saat tietää että mies on elänyt yksinäistä ja rauhallista elämää sinua kaivaten, ei ole ollut muiden naisten kanssa,531077Missä olitte kun oli teidän tähän saakka kaunein yhteinen hetki?
Me olimme rannalla erään kiven päällä❤️661059Pitkäaikaistyöttömyys Suomessa harvinaisen paha
Karut työttömyysluvut, korkein luku yli neljännesvuosisataan.1431036- 511032
Mitä vastaisit
Jos kysyisin, että lähdettäisiinkö lenkille yhdessä? Vain sinä ja minä, kaksin? Miehelle58985