Olen juuri täyttänyt 18 ja hävinnyt lähes 2500 euroa RAY:n pelikoneisiin kolmessa viikossa. Pelasin kaikki sukulaisilta saadut rahat, autoon tarkoitetut rahat ja myin läppärini jotta pääsin pelaamaan. Olen riippuvainen. Eilen laskin kaikki pankkikortilla hävityt rahat ja summaksi tuli tuo 2477 euroa. Asun vanhempieni kanssa ja opiskelen lukiossa, enkä saa rahaa mistään muualta kuin vanhemmiltani kerran kuussa. Tyttöystäväni ei tykkää ollenkaan kun pelaan enkä uskalla kertoa vanhemmilleni. En tiedä mitä minun pitäisi tehdä, olen täysin seonnut. Nyt ei enään tee mieli pelata, kun tajusin hävittyjen rahojen todellisen arvon mutta hävittyjä rahoja en saa enää takaisin. Aion lopettaa pelaamisen ja tiedän pystyväni siihen. Toivottavasti muut nuoret ottaisivat tästä opikseen...
Kun pelaaminen menee sairaaksi
1
122
Vastaukset
Hei nimimerkki, Hurahtanut.
Kurjaa, että olet menettänyt noin paljon rahaa. Hienoa, että olet tässä vaiheessa päättänyt haluta lopettaa pelaamisen, huomaatuasi olevasi riippuvainen! Pysy päätöksessäsi. Kannustaisin sinua ottamaan rohkeasti yhteyttä Peluuriin (löydät numeron helposti), sinne voi soittaa arkisin klo 12 - 18, ilmaiseksi. Siellä on asiantuntijoita, joiden kanssa kannattaa keskustella avoimesti - saat vinkkejä ja tukea. Sitä nimittäin yleensä tarvitaan pelaamisen lopettamiseen, tukea. On ymmärrettävää, ettei tyttöystäväsi tykkää pelaamisestasi. Sekä se, ettet meinaa uskaltaa kertoa vanhemmillesi. Kannattaisi kuitenkin kertoa heille, he voivat myös auttaa sinua, he kuitenkin tahtovat sinun parastasi, joka on olla pelaamatta. Pelaaminen on täällä liian helppoa, kun koneita on jokapuolella ympärillämme. Peliongelmaisia on paljon ja heistä liian monen elämä menee aivan pilalle. Huolehdi sinä nyt itsestäsi ja siitä, pysyt irti peleistä :)
Tsemppiä sinulle,
Pirkko-pappi
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k273613- 412459
Otavassa tapahtuu!
Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut362294Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s72057Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta431572- 381519
- 131309
- 1271302
Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan
Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.2661275Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t451265