Onko kukaan tulossa vuonna 2015 koivusaaren tallin viimeiselle leirille? itse olen kaverini kanssa tulossa. Kertokaa vähän paikasta? Millaisia tunnit ovat? :)
koivusaaren talli
4
208
Vastaukset
- Iipulii
Koivusaarella on hyvä opetus! Kävin 2013 vuonna Yleisleirin Koivusaarella. Meidät jaettiin 2 ryhmään ja mentiin oman tason muaksesti. Sinne voi esittää toiveita ja kertoa minkä tasoinen on itse. Olen nyt 12 vuotias. Leiriyöpymispaikka on ihan hyvä. Kiltit ponit ja hevoset! :)
PS... Mun pikkusisko tulee koivusaareen tänä vuonna yleisleirille.- iidauu
minäkin menen tänä vuonna koivusaareen :)
- Ufutkdhtkfmjygjmhgjgrghh
Huono opetus, ei ole ammattitaitoa opettajalla ollenkaan, hepatkaan ei osaa ja yksityiset jotenkin kummassa lähtevät yksi toisensa jälkeen pois tallilta
- moikkuu
itse olin yhdellä leirillä. paikkka on nii mahtava. opettaja on tosi mukava ja hevoset
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.2812926Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka572326Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is3482007- 1151733
Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois1121681Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2121375- 661317
- 681253
- 581232
Rakas nainen ymmärsin
Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl771181