Onko "muka" hullu perämies? (lento-onnettomuus)

TyypitHei

Uskoisin että on paljon eri selityksiä siihen että oliko se todella hänen tekojaan. Jotkut uskovat vain mediaan mutta kun asioita kasaillaan yhteen, minä näen jo jopa hyviä puolia hänessä. Hän on saanut jopa selviytyä. Olen ajatellut monia teorioita mitä oon voinut tapahtua.

1. Lubitz pyörtyi ohjaamossa ja kytki vahingossa sen lukkoon.

2. Hän selviytyi tiputtautumalla laskuvarjolla alas ja oleilee väärällä henkilöllisyydellä.

3. Andreasin entinen tyttöystävä oli sanonut että hän oli lukinnut itsensä kotona vessaan nähdessään painajaista, joten ehkä hänelle tuli samanlainen "kohtaus".

4. Hänellähän oli niitä silmä ongelmia, jos hän äkillisesti sokeutui ja teki kuitenkin parhaansa.

5. Jos hän ajatteli viime hetkillä "en halua kuolla" ja jollain tavalla vain selviytyi ja lähti karkuteille.

Kootaampas näitä juttuja kasaan....
-masennus
-Kihlaus purettiin
-revittyjä lomakkeita
-psyykelääkkeet
-painajaisia, jotka johtivat Andreasin menemään suljettuun tilaan
-meni sairauslomalla töihin
-ystävät sanoivat mukavaksi mieheksi
-silmissä ongelmia

Luulenmpa vaan että hän saattaa ollakkin elossa. Minä vain säälin häntä, en tiedä miksi.

Jos hänellä ei olisi ollut masennusta kaikki olisi hyvin.

Komea jätkä, mutta sydän palasina. Ajatelkaa...

2

55

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Perämiehenkohtalo

      Perämies on perämies. Miksi suljettiin keulaan? Kuka ottaa vastuun?

    • Helpot vastaukset:
      >1. Lubitz pyörtyi ohjaamossa ja kytki vahingossa sen lukkoon.

      Ovi menee automaattisesti lukkoon. Tällöin sen saa ulkopuolelta auki turvakoodilla.
      Turvakoodin jälkeen on ohjaajalla 30s aikaa estää oven avaus manuaalisella lukituskäskyllä.
      Lukituskäsky on voimassa 5 minuuttia ellei pilotti avaa ovea.
      Pilotti voi uusia lukituksen aina kun ovea yritetään turvakoodilla avata ulkopuolelta.

      >2. Hän selviytyi tiputtautumalla laskuvarjolla alas ja oleilee väärällä henkilöllisyydellä.

      Ohjaamosta ei pääse ulos.

      >4. Hänellähän oli niitä silmä ongelmia, jos hän äkillisesti sokeutui ja teki kuitenkin parhaansa.

      Juu, ei. Tahallisuus on nyt 100% varma.

      >5. Jos hän ajatteli viime hetkillä "en halua kuolla" ja jollain tavalla vain selviytyi ja lähti karkuteille.

      Juu, ei. 700km/h vuoren rinteeseen osuttaessa ei kukaan selviydy.

      >Luulenmpa vaan että hän saattaa ollakkin elossa. Minä vain säälin häntä, en tiedä miksi.

      Pää rikki. Siksi teki mitä teki.
      Mutta noin pahasti päästään rikki ei saisi ohjata lentokonetta.
      Olen menettänyt ystävän itsemurhan kautta. Ulkopuolelta on äärettömän vaikea nähdä että onko joku valmis itsemurhaan vaiko ei.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      178
      1731
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      108
      987
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      94
      864
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      19
      673
    5. Mitä muistoja teillä on kaivatusta?

      😇
      Ikävä
      51
      655
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      41
      567
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      164
      513
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      508
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      191
      453
    10. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      24
      445
    Aihe