siis bruttotulot laskennan perusteeksi,kun nettotulot on se millä pitää pärjätä
Kuka viisas selittäisi miksi asumistuessa brutto
6
79
Vastaukset
- trgbhyynhtunyhtr
En tiedä siitä mutta kuka viisas selittäisi miksi asumistuki ei ole verotettavaa tuloa?
- onhanseoutoa
En ole viisas joten en osaa vastata, saan itsekin asumistukea mutten ole koskaan tuota huomioinut, nyt piti oikein katsoa tuo ja totta turiset:
Perusomavastuu
Asumistuen perusomavastuun määrään vaikuttavat
bruttokuukausitulot
ruokakunnan aikuisten ja lasten lukumäärä.
http://www.kela.fi/tulot-ja-omaisuus_perusomavastuu- Indeed__-
Olet goyim, eli kusetettava, ja sionistit nauravat partaansa...
Jos asumistuki maksettaisiin nettotulon perusteella, niin esim työmatkakulut joista saa verovähennystä lisäisi sinun nettotulojasi, vaikka se kuluukin työssäkäyntiin. Samoin muut työnhankkimiskulut tai elatusvelvollisen vähennykset.
Varmasti jos perusteena olisi nettotulot, tuet olisivat kuitenkin saman suuruiset. Silloin vaan pitäisi toimittaa liput ja laput erikseen joten pyrokratiaa enemmän ja hakijallekin enemmän kuluja ja työtä.- jatsikansa
Asumistuessa on omavastuita joka lähtöön niin, että asumiseen ei jää tukea ollenkaan. Oikein nauratti, kun sain viimeisimmän päätöslaskelman käsiini. Puolet etukäteen arvioimastani tuesta katosi Kelan tanttojen oopperavoileipiin.
Vesimaksuksi hyväksytään hikinen 19 euroa kuussa, vaikka tuolla ei kustanna edes vesimittaria. Mikä hemmetin tavisarjesta vieraantunut heinähattusakki tukilakeja säätää?- Faktat_Kehiin
Kansainvälinen korporatismi, sieltä ne syyt yleensä löytyvät...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1101084
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82814Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat264596Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede17585- 65531
- 93531
- 26512
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.47491- 43476
- 47437