ovatko naiset ja miehet sota jalalla?

suomalainen nainen

luin sekä ällöttävät miehet ja ällöttävät naiset- kirjoitukset. osaksi kirjoitukset pitävät paikkaansa, on miehiä ja naisia jotka eivät osaa käyttäytyä, pukeutua jne. mutta kirjoituksista minulle ainakin kävi selväksi 2 asiaa.

1. kirjoittajilla on "hampaan kolossa" jotain vastakkaista sukupuolta. kärsinyt ihminen mollaa hyvin helposti katkeran suhteen vuoksi kaikki muut samanlaiseksi kuin entinen puolisko oli.

niin minäkin tein aikoinaan kun takana oli jo 3 karille mennyttä suhdetta. mutta siinä vaiheessa oli syytä katsoa peiliin ja miettiä omaakin käytöstä. sekä miehet että naiset tekee esim:syrjä hyppyjä, valehtelee jne. muka rakkaudesta, mutta mitä todellisuudessa rakkaus on? onko se sitä että toinen vanditaan kotiin kun itse pelkää että toinen saattaa pettää, mutta itse mennään kyllä aina kuin mahdollista.

mustasukkaisuus kuuluu rakkauteen mutta kun se menee yli normaalista niin sitä tulee "peikko" suhteeseen ja menee jo sairauden puolelle jolloin koko parisuhteesta tulee painajainen.

2. ilmeisesti kirjoittajat ovat "julistaneet" sukupuoli sodan jossa mitataan kumpi puoli voittaa. mutta miten tuo voitto mitataan? vastauksien perusteella vai miten? kirjoituksissa jäi mieleeni muutema asia josta itse hieman närkästyin suoraan sanoen.

pukeutuminen: mielestäni nykyään liian nuoret pukeutuu kuin aikuiset naiset jolloin raiskaudet lisääntyy jne. sitten ihmettellään miksi teini raskaudet lisääntyy? onko vanhempien huolenpito nykyään sen suuntaista että lapsista tehdään ns.aikuisia liian varhain, jotta vanhemmat pääsee helpommalla itse?

käytös: jo ihan pinet lapset kiroilee ja noutuu pitkin katuja ja koulu reissuja. siellä tapellaan ja kiusataan toisia kuin väkivallasta olisi tullut joku muoti ilmiö. sitten ihmettellään miksi perheväkivalta on lissäntynyt suomessa? eipä todella tarvia vastausta kaukaa etsiä kun vain katsoo kunnolla ympärilleen.

ja miten ihmiset nykyään kohtelee toisiaan, pettämisestä on tehty luonnollinen asia, pettäjä ajattelee. "mitä sit jos petin kyl se toinen ymmärtää ja sehän on ihan normaalia nykyään jokainenhan pettää toista joskus." mutta mitä on maraali enää nykyään tai onko sitä enää nykyään nuorilla. Oma mieskin on pettänyt joten tiedän mitä mies ajattelee kun pettää, sitten tullan takaisin ja sanotaan vain ettei se toinen merkinnyt mitään ja rakastaa jne. mutta milloin suomen nuoret oppii taas vanhan ajan kunnioituksen toisia kohtaan kuin ennen vanhaan on ollut? vai onko nykyään jo muotia ihannoida ulkomaalaisia ja heidän niin erinlaista kulttuuriaan?

0

215

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

      Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

      Luetuimmat keskustelut

      1. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

        Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
        Ikävä
        97
        1832
      2. Suhde asiaa

        Miksi et halua suhdetta kanssani?
        Ikävä
        124
        1400
      3. En tiedä..

        Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
        Ikävä
        106
        1307
      4. Kirjoita nainen meistä jotain tänne

        tai minusta, ihan mitä haluat. Niinkin voi kirjoittaa, etteivät muut tunnista, esim. meidän kahdenkeskisistä jutuista. K
        Ikävä
        78
        1226
      5. Paras olisi vain unohtaa

        Tuleekohan tähän meidän tilanteeseen ikinä mitään selvyyttä. Epätoivo iskee taas, enkä jaksaisi enää odottaa. Kohta lop
        Ikävä
        70
        1114
      6. IS viikonloppu 18-19.5.2024.

        Laatija Toni Pitkälä on itse laatinut ja kuvittanut 3- arvoista ristikkonsa. Nihkeästi tuntuu löytyvän ensimmäisiä var
        Sanaristikot
        88
        903
      7. Voisitko laittaa

        Nimesi ensimmäisen ja kaksi viimeistä kirjainta tähän?
        Ikävä
        47
        888
      8. Kristityn megahyökkäys idän palstoilla on kauhistuttava

        Terroristikristityn megahyökkäys joka puolella on kauhistuttava, hänen viesteissään on järjetön määrä vihaa. Hän on idän
        Idän uskonnot
        410
        882
      9. Oliko vähä sometettu taas vai?

        Tuli aiva liika nopiaa traktorin perä vastahan. https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/2b3857b3-f2c6-424e-8051-506c7525223a
        Kauhava
        9
        842
      10. Nämä kaikki alla olevat aloitukset on saman naisen aloituksia

        Kuinka paljon täytyy vintissä viheltää että esiintyy välillä jopa miehenä, ja sitten itse vastailee omiin kysymyksiinsä?
        Ikävä
        134
        806
      Aihe