Pattayan ukot on saamapuolella kun jaetaan sossusta ja kelasta rahaa.
Huahiniläiset maksavat siis Pattayan leidiboi-pumppaajien elämisen kokonaan.
Sellasia ukkoja siellä Pattayalla on. Elävät muiden piikkiin.
HuaHinin miehet maksaa ja Pattayan saavat
7
92
Vastaukset
- hyiHuiHailaiset
Hua Hinin yli 120 kiloiset rollaattorieläkeläiset vain kuluttavat Pattayan hyvin toimeentulevien veronmaksajien €uroja, yhteiskunnan piikkiin!
- loisiaovat
Pattayan 160kiloiset pystyynnostetu siat ei töihin pääse.
- 79kiloa
Mistä ihmeestä voit tietää ihmisiä Thaimassa ja Pattayalla käy. Koko kaupungissa kun et ole edes käynyt.
Itse olen kyllä huomioinut Hua Hinissä iäkkäämpien ja tukevampien ihmisten käyvän. - MeneTakaisinKouluun
Kirjoitustaidottomat kuten loisiaovat elävät veronmaksajien kustannuksella. Thaimaan palstoille nämä loiset vihaansa sitten purkaa. Töitä kirjoitustaidottomat kun ei kykene tekemään.
- ChanRakPattayaMakMak
Voi voi. Kyllä on surkeaa tuo Pattaya kompleksi. Eikö vaimo päästä vai puuttuuko tarvittava kapitaali.
Pattaya kuitenkin on paras Thaimaan kohteista. 23 golf kenttää, satoja kainsainvälisiä ruokaravintoloita, lukuisia saariretkiä,eläintarhoja, museoita. Nähtävää niin paljon ettei edes kolmessa viikossa kaikkea ehdi näkemään. Mites Hua Hinissä? Rautatieasema,,Apinavuori ja kellotorni siinähän ne nähtävyydet tulikin lueteltua. Ei voi kuin ihmetellä näin sivusta katsojana tätä pattaya vs hua hin touhua :D Onko tätä jatkunut pitkäänkin? Ilmeisesti samat henkilöt jatkuvasti tukkanuottasilla?
- HuonoEurKurssi
Aloitus oli jälleen erään katkeran Huan lahkolaisen purkautuminen. Vituttaahan se kun surkean rähjäisen tönön tylsästä Hua Hinistä on ostanut. Ainoa positiivinen tapahtuma on ollut Happy Pig suomibaarin naapuriin tulo.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1991590Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1381354- 541123
- 72995
- 51950
- 106902
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva52893Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53850- 82830
- 31764