minulla on varmasta pieni tyoelakeosuus (loppu kelasta) ja lahdin sen turvin taiteilijaresidenssiin saksaan tammikuussa 2013. varma kayttaa asiakkaitaan, ilmeisesti useita, jonain etatietokoneina, samaan aikaan varman virkailijat ilmeisesti juoksevat yrityksissa ja pankeissa tekemassa sijoituksia ja kauppoja.
mulle on aiemminkin kaynyt niin, etta olisi ollut hurjan hyva paikka tehda taiteita, kirjoittaa, tehda kuvataiteita ja musiikkiakin, ja mulla on vuosia ollut suomen taiteilijayhdistyksissa jasenyyksia. en kuitenkaan pysty toteuttamaan suunnittelemiani projekteja, ja nyt paadyin sellaiseen selitykseen, etta asialla on vakuutusyhtioista vakea.
kun kysymys on taiteilijoista jotka myos keskenaan kilpailevat, mietin kaksoisammattien mahdollisuutta. kuinka monia kulttuurin ammattilaisia tyoskentelee myos vakuutusalalla?
edelleen, kun on kysymys sijoittamisesta, myos taiteisiin sijoittamisesta, ja vakuutuksesta, mita kilpailusuhteita sielta loytyy?
varmavakuutus sijoittajana
varmaTaideSijoitus
0
<50
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1752968
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.642566- 2032220
- 731849
- 1021773
Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k91651- 1021452
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2171151- 811120
- 951079