Jojoiluun apua

Pullura

Heips. En kestä tätä kokoaikaista laihtumis lihomis systeemiä.. Saan laihdutettua ku oon tiukalla kuurilla (pussikuuri tms) mutta kun se loppuu paino tulee takaisin ihan törkeetä tahtia.. Syön vikkei olis nälkä ja syön kun on nälkä.. Tiedän kyllä tavat jne miten laihtuis mut ei vaan toimi.. Vihaan omaa peilikuvaani enkä tunne itseäni nätiksi.. Miestäni painoni ei haittaa eikä ole koskaan haitannut.. Onneksi. Mutta itseäni se haittaa ja vaikkei päälle näykään niin joka kerta kun katson itseäni peilistä tai kamerasta tai ihan mistä vaan en näe mitään mistä pitäisin.. Joka kerta kun laihdutan päätän että nyt pidän pudotetut kilot poissa mutta kas miten käykään.. Mikä voisi auttaa..? Vinkkejä.. Olen 156cm ja painan tällähetkellä n 85kg..

3

63

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • eioohelppua

      Heippa! Itse kärsin pahasta ahminishäiriöstä. Minulle on todella tuttua tuo jojo laihtuminen olen 176cm ja painan 80kg. Olisi tarkotus pudottaa 10-15 kiloa mutta se ei onnistu ellen lopeta ahmimista. Kerran olen päässyt tavoitteeseen kunnes päätin ottaa vain yhden palan piirakkaa ja kappas siihen se sitten menikin söin toisen kolmannen neljännen ja kohta oli koko puoli peltiä tyhjä. Ensi viikolla aloitan laihduttamisen mutta katsotaan kuinka kauan jaksan sitä.. Mutta neuvot on varmaan se että alat syömään säännöllisesti riittävästi ja terveellisesti harrastat liikuntaa ja juot paljon vettä. Laihduttaminen on koko elämän muutos ei se auta jos ensin laihdutat tavoitteeseen ja alat syömään kuin hevonen kilot tulevat nopeasti takaisin.. Mutta unohda nuo keittolaihikset ja aloita terveellinen elämätapa. :D Okei mitäpä minä olen sanomaan kun itsekkin kampoailen samoista ongelmista.. Mutta tsemppiä ja toivottavasti olet joskus tavoitteessa ja pysyt siinä!

    • ongelma

      Omalla kohdalla laihduttamisen kierre - jonka takia olen lihonut 30 kg. Eli aika paska tilanne. Olen kokeillut pussikeittoja, ei auta. Olen syönyt 3 tunnin välein. Ei auta. Olen syönyt n.3 päivässä (isommat annokset kuin siinä 3 tunnin välein syödessä) ja ei auta. Syön kaikkea marjoista lihaan, ei auta. Lopputuloksina on vain se että ahmin ja ahmin. Se että syön edes terveellisesti ja vähennän sitä huonoa rasvaa ja sokeria, koituu kohtalokseni. Eli en enää tiedä mitä helvettiä pitäis tehdä. Ravitsemus terapeutin tapaaminen kohta mutta mitäpä tässäkään voi silti tehdä.. Kun joka tapauksessa kun olen kotona niin pääsen jääkaapille. Ei kukaan tule estämään sitä..

    • ajsvsvanaak

      Niimpä... ahmimisesta pitäisi päästä eroon mutta auttaisiko sinulle että et osta kotiin mitään herkkuja? Aina kun tekee mieli syödä tee jotain muuta ja laita vaikka purkka suuhun. Soita kaverille mene ulos yms.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      272
      2793
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      75
      1496
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      43
      1450
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      33
      1223
    5. Kellä on rumin tukka?

      Kuka on haapaveden rumin ihminen? Vinot silmät ja ikivanha mersu?
      Haapavesi
      10
      1180
    6. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      27
      1173
    7. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      47
      1170
    8. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      7
      1164
    9. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      43
      1099
    10. Kuinka paljon nalle harmittaa

      Kun mä saan panna hehkua ja sä et? :)
      Ikävä
      10
      1090
    Aihe