vaimo soitti Astro.fi sivulta löytyneeseen ennustajan numeroon ja kysyi että onko mies pettänyt. Kyllä oli vastaus ja nyt ollaan erossa ja riidoissa. Hyvä palvelu, varmaan lakimiehet sponsoroi näitä huuhaa eukkoja.
astro.fi kokemuksia..
4
2574
Vastaukset
- nooooh
No ootko? Ei ollut kanttia kertoa omista mokista niinkö? Jollet, niin mitä sä teet eukolla, joka koko ajan epäilee....
- Anonyymi
Minä en ole käyttänyt palvelua lainkaan nyt viikonloppuna minulle eräs henkilö lähetti viestejä kertoi alustavasti minulle tapahtuu jotain kamalaa ota yhteyttä heti soittaa siis hänelle numero oli 0700 Alkava näinkö ihmisiä palvellaan nykyään en ihmettele jos rahat on loppu jos noihin soittaa mutta olen vielä ainakin hengissä vaikka Maria pelottelut
- Anonyymi
Toi on viimeaikoina yleistynyt tapa noilla feikki ennustajilla koittaa rahastaa hyväuskoisia. Niillä ei ole mitään tekemistä oikeitten selvänäkijöitten kanssa. Missään nimessä ei pitäisi kenenkään soittaa mihinkään 0700 -linjoille, ihan pelkkää humpuukia siellä.
- Anonyymi
Yksi hyvä ja muista ei kokemusta
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Missä kokoomuksen naiset?
Hähmäistä ukkotarinaa kuultu koko viikonloppu. Kukaan ei ole kokoomuksessa edes yrittänyt pitää naisten puolta. Jopa1844764Kela tukee virallisesti Pride-liikettä
Iso kiitos Kansaneläkelaitokselle tuen osoittamisesta myös vähemmistöille. Näin toimii vastuullinen valtiollinen koko k303650Finland is now Petter place
Audin B-ryhmän ralliautolla saatiin kansa voimaan hyvin. Kiitos kokoomus huumoripläjäyksestä.392562Ilman Stadia Suomessa ei olisi kunnon lihajalosteita
HK, Helsingin makkaratehdas, Votkin, mitä näitä nyt onkaan. Böndellä ei ole kunnollisia jalostajia.1572237Jorma Lind kuollut
Ylen uutisankkurina 40 vuotta toiminut Jorma Lind on kuollut 85-vuotiaana. https://yle.fi/a/74-20230265 ARVl on näet481510- 731298
Mahdatko ymmärtää sitä
Mä en selviä jollei me jutella kunnolla. Tarvitsen sua siihen. Etkä sä voi sitä tietää kun en ole ilmaissut mutta olen751141Toivon että kuulut elämääni
Mutta aika näyttää miten läheisesti. Lupaan kertoa jossain sivulauseessa, kun muutan paikkaa.711132En unohda sua
En vaan unohda sua. Eikä se näköjään ole tarkoituskaan. Rakastan sua sitten omalla tavalla kauempaa kun mikään muu ei on391063- 53983