Ostaja valehtelee

Myyjääkusetetaan

Myin nettikirppiksellä postin kautta uudenveroisen tuotteen. Olen täysin varma, että tuote oli lähes uusi. Saatuaan tuotteen, ostaja laittoi viestiä, että se on rikki ja että aikoo ilmoittaa poliisille? Mulla oli kuvat tuotteesta, mutta ehdin poistaa ne pari päivää lähetyksen jälkeen. Mitä teen?

6

81

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pluto312

      Näitä on huijausyrityksiä on aina. Yrittävät saada tuotteen sekä rahat takaisin. Jos kerran tiedät että myit uudenveroisen ja ehjän tavaran niin ole huoleti. Tuskin poliiseilla on aikaan alkaa tutkia tallaista. Onkohan muutkin myyjät saaneet samalta ostajalta samansisältöisen viestin?

      • Niinväärin

        Joo, nää huijarit ostaa ehjän tuotteen ja sitten lähettää myyjälle oman rikkinäisen tilalle ja vaatii rahat takaisin.


    • eräslogistikko

      Mikä toimituslausekken kohta oli myydyddä tuotteessa? NOL, FCA, TOP ym?
      Lähetytäjä taas vastaa aina puutteellisesta pakkauksesta.

      Nämä' seikat ei silti tee teistä Välttämättä syyllistä, eikä tuo velvoitteita.

    • sfjsklfjlsjfklsd

      Kumpikin voi olla oikeassa, myyjällä oli lähettäessä ehjä tuote mutta ostaja sai rikkinäisen tuotteen. Syyllinen löytyy postista tai muusta kuljetusfirmasta siinä välissä. Paketit joutuu ilmeisesti todella kovakouraiselle käsittelylle kuljetuksen aikana tai lajittelukoneissa joten tuotteet pitää pakata erittäin hyvin.

    • Eräs2

      Juuri sama kokemus. Jos luet palstaa, vastaa.Katsotaan onko sama hlö.

    • 82683246538249

      Tuotteet kannattaa aina pakata hyvin niin välttyy monelta ongelmata. Kannattaa miettiä että kestääkö pieni tuote esimerkiksi sitä että päälle kasataan muuta tavaraa ja/tai pakkaus joutuu puristuksiin. Isomman tuotteen ollessa kyseessä kannattaa tietenkin varmistaa ettei se pääse liikkumaan paketissa tms. Erittäin herkän tuotteen ollessa kyseessä ei kannata säästää pakkausmateriaaleissa.

      Poliisi tuskin voi mitään sillä kyseessä on kahden yksityishenkilön välinen kauppa ja etenkin jos tuote tosiaan meni kuitenkin perille asti niin eipä siinä oikein mitään voi todistella. Jos sinulla on videota, kuvaa yms. niin niitä voit ostajalle laittaa.

      Sen olen oppinut että löytyy ostajia jotka syyttävät omista virheistään aina myyjää, ostetaan tavaraa ymmärtämättä yhtään mtä se on ja sitten se kuitenkin on myyjän syy.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 122
      2986
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      84
      2731
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      17
      2188
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      20
      1763
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      21
      1668
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1499
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      17
      1469
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      28
      1417
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      16
      1387
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1312
    Aihe