SHEMALE INTOHIMONA

Shemalelover

42

209

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • werwerewrewr

      Ensimmäinen oli aika hirveä ja toinen kuva oli jossain virustulva sivulla, joten en nähnyt sitä

      • xxx57

        Ovat kiihoittavia naisten hepeneissä, kyllä kalu jäykistyy.
        Pelkkä kuvalinkitys ei toimi.


      • Mieslutka

        Marina Cordoban kyrpä on todella ihana. Sitä olsi kiimaista imeä.


      • xxx58
        Mieslutka kirjoitti:

        Marina Cordoban kyrpä on todella ihana. Sitä olsi kiimaista imeä.

        Komia on, kyllähän tuota jo keikuttelisi.


    • Kovanaon

      Mulla kyllä toimii

    • ukm41

      toimii. kyllä alkaa seistä ja tekee mieli

      • Tykkäänkovastakalusta

      • Mieslutka

        Tuo veltto kyrpä olisi todellakin upeeta imeä kovaksi.


      • mullaseisoo
        Tykkäänkovastakalusta kirjoitti:

        Tonne kun pääsis tyrkkämään tai nuolemaan:
        http://xhamster.com/photos/view/730046-11872339.html
        Tai tämä velttona suuhun, odottaisin vain spermaa tulevaksi:
        http://xhamster.com/photos/view/730046-11872324.html
        Tämän päälle vois istua ja uittaa ton kangen peppuun, ratsastaa kunnes saa sisään lämpöä:
        http://xhamster.com/photos/view/4422078-75024356.html

        Aivan uskomattoman kiihoittavia nuo she-malet, pakko oli runkata ja laueta noille. Isokaluiset ovat parhaita, sellaista kun sais omaan peppuun ja ottaa suihin.


    • xxx57
    • Spermalutka_CD

      Kyllä ovat todella kiimaisia ja kiihottavia. Kyrpä ja tissit samassa vartalossa saavat minut kiimaan, varsinkin tämä:
      https://images.search.yahoo.com/images/view;_ylt=AwrB8pTJPStVbmcAQeGJzbkF;_ylu=X3oDMTIyYmk3anMwBHNlYwNzcgRzbGsDaW1nBG9pZANjZjk1ODMxZmI0ZWJlOWQ4OWRlZmYzMWRkMDgyNzVjYwRncG9zAzgEaXQDYmluZw--?.origin=&back=https://images.search.yahoo.com/search/images?p=mariana cordoba&fr=yfp-t-309&fr2=piv-web&tab=organic&ri=8&w=2904&h=1944&imgurl=media.shemalemodelstube.com/galleries/4da95792f408a/4.jpg&rurl=http://shemalemodelstube.com/galleries/mariana-cordoba-big-cock-photos-1805.html&size=1374.6KB&name=Mariana Cordoba Big Cock Photos&p=mariana cordoba&oid=cf95831fb4ebe9d89deff31dd08275cc&fr2=piv-web&fr=yfp-t-309&tt=Mariana Cordoba Big Cock Photos&b=0&ni=21&no=8&ts=&tab=organic&sigr=12g91n849&sigb=139imjih5&sigi=11pds2ib4&sigt=116h6d4k9&sign=116h6d4k9&.crumb=3UanzMhJ7ct&fr=yfp-t-309&fr2=piv-web

      • xxx57

        Yes.


    • Mies134

      Itseäni ei shemalet lämmitä. Kauniit naiset seksikkäissä mekoissa kyllä kiihottaa.

      • xxx58

      • xxx58

      • Mies134
        xxx58 kirjoitti:

        Naidessa.

        Voisin hyvinkin pukea. :P


      • xxx58
        Mies134 kirjoitti:

        Voisin hyvinkin pukea. :P

        Kannattaa joskus pukea oikein seksikäs mekko, kyllä siellä kalu kangistuu heterolla, kuin muillakin.


      • Mies134
        xxx58 kirjoitti:

        Kannattaa joskus pukea oikein seksikäs mekko, kyllä siellä kalu kangistuu heterolla, kuin muillakin.

        Joo kyllä siinä kaluni menisi kovaksi.


    • patavannoutunuthetero

      Kyllä tällaisen vannoutuneen hetero äijänkin kyrpä vaan nousee tuollaisen poikatytön kuvan nähdessä. Kuinka voi ollakkaan että, toisen miehen kyrpä ja pyllynreikä alkaa niin kiinnostamaan, kun se noin nätisti tarjoillaan. Tuollaisen selkään kun vielä saisi nousta köyrimään, ja imeä sen kyrpää, niin olis se taivasta. Nyt aamurunkku päällä.

    • Harddickring
    • Eerik98

      Kiitos Jhtr:lle, mukava päivän avaus.

    • Qr1998
    • venttaaja
    • umpiheteroko

      Niin, onhan ne oikeita kyrvän seisottajia. Mikä kumma se panee umpiheteronki kulliin värinää heti, kun on hyvä perse ja tisut, vaikka mulkku roikkuukin haarovälissä. Kyrpä seisoo tosi tanakasti noille poikatytöille, ja kieltämättä pyllynreikää tekee mieli jynssäämään ja munaa imemään.

      • Ummessa

        Aivan totta. Kummasti jöpöttää ja tippaa valuttaa kun näitä katselee. Hetero tai ei mutta vietävästä haluttaa.


      • herkkuja

        Joo-o onhan noi niin järkyttävän hyvännäköisiä etten miettisi hetkeäkään jos tuollainen tarjoaisi pyllyään pantavaksi ja voisin ottaa suihinkin, ajatuskin saa kalun kovenemaan…


    • MissyGirl

      Mä oon aina halunnu et mua panee shemale

    • Kyllähän noitten kanssa mielellään pelehtelisi. Suomessa ei vaan tahdo löytyä muuta kuin muutama maksullinen ladyboy. Olen käynyt imemässä yhden shemalen kullia pari kertaa vuodessa ja on se aina yhtä ihanaa.

    • Namin-näköinen

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      100
      7060
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      30
      2741
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      33
      2313
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      87
      1996
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      14
      1717
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      9
      1515
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1397
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      14
      1361
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      8
      1314
    10. Musiikkineuvos Ilkka Lipsanen eli Danny TV:ssä - Blondeja, hittibiisejä, räjäyttävä Danny Show...

      Ilkka Lipsanen eli Danny on viihdyttänyt meitä jo kuusi vuosikymmentä. Musiikkineuvos on myös liikemies, jonka voidaan
      Suomalaiset julkkikset
      32
      1298
    Aihe