Aloitan ratsastuksen

qwertyponi

Joo moikka! Oon siis 11 v tyttö ,ja "alotan" ratsastuksen. Oon kyllä käynyt 10 kertaa ratsastamassa toisella tallilla ,mutta siellä ei edistytty ollenkaan ja opettajat oli kauheita ,joten vaihdan tsllia. Mä vaan aloin miettii ,et onko se noloo että äiti ja pikkuveli tulee mukaan sinne tallille? (ainakin alussa ,oon muutenki aika ujo)

9

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Didiaa

      Hei!oon ite 12 vuotias tyttö ja täytän kohta 13 ite oon alottanu ratsastuksen parivuotiaana tai siis käyny hevosen selässä ja niin edelleen sitten jonakin 5-6 vuotiaana kyllästyin ku äiti koko ajan vaan paasas ja ku mun äitillä on ollu mun ikäsenä 2 hevosta niin se tietää tosi paljon ja se tahto musta saman laisen ku se oli pienenä (eli täydellisen ratsastajan:D)ja se oli ymmärrettävää....mutta nyt pari vuotta sitten innostuin taas ja oon käyny ratsastaan monella yksityistallilla ja ratsastustalleilla:)eikä mielestäni ole yhtään noloa jos äiti ja pikkuveli tulee mukaan

    • heppahullu14

      Ratsastus on IHANAA!!!!!!!! kun saa laukata ravata ja hoitaa hevosia ja vielä kesäleirit ah IHANAA!!!! Kohta oon itse vuoden ratsastanut ja se kannattaa. Munkin äiti ja isä tuli tallille katsomaan minun tuntia että se ei ole mun meilestä yhtään noloa. hirnahtavia ratsastus hetkiä kaikille :)

    • hahahhhsjajejqks

      Moi! Olen itse ratsastanut jo melekin nelisen vuotta, ja ei mielestäni ole yhtään noloa, että pikkuveli ja äiti tulee mukaan. Mutta jos pikkuvelikin on vielä pieni niin ei ehkä kannata päästää talliin ettei hepat pelästy.

    • kdjdjdidkdkdkooqqww

      Ei ole yhtään noloa.Mutta jos pikkuvelisi on kovinkin nuori niin hevoset voi pillastua.Jos hän oikein huutaa!Ja ratsastus on todella ihanaa :) varsinkin esteet.

    • 12w

      Moi :) Mulla on ollut monella ratsastustunnilla äiti mukana,eikä ole noloa :)

    • ratsastajatytsy

      Olen otse ratsastanut kohta kaksi vuotta ja se on ihanaa. On minunkin vanhemmat tulleet useastikkin tuntiani katsomaan enkäpidä sitä millään lailla nolona. Nolottaako sinua käydä perheesi kanssa esim. ruokakaupassa? Tuakimpa joten ei pitäisi nolottaa ottaa äitiään ja pikkuveljeöön mukaan tallille :)

    • 4vratsastanuttyttö

      Olen itse ratsastanut nyt noin 4 vuotta ja kannattaa aloittaa! Minun mielestä ei ole noloa, jos äitini tulisi mukaan (en omista pikkusiskoa, mutta ei sekään olisi minun mielestä noloa, jos hän tulisi mukaan). Isäni (ja joskus äitini) tulee lenkin yhteydessä tai muutenvaan välillä katsomaan/kuvaamaan ratsastustani kesken tunnin. Se ei mielestäni ole yhtään noloa ja meidän tallilla tulee monesti muidenkin vanhempia katsomaan lapsiensa tunteja :)
      T: kohta 13 vuotias tyttö

    • rattsastajatyttö

      itse menen aina kaverin kanssa koska olen itsekkin ujo vaikka kokemusta on jo 6 vuotta. kannattaa alottaa peikintallilla. sse on espoon kauniaisissa ja ,ahtavat opettajat ja hevoset. varsimkim. siellä on kilttejä poneja ja hevosia niin pienille kuin pitkille henkilöille. itse tykkään necosta ja Abraxasta siellä. kannattaa aloitta paitsi jos ei asu lähellä espoota. olen ratsastanut siellä 6 vuotta. kohta 7 ja suosittelen sitä lämpimästi

    • 7vuottaratsastanut

      ei oo noloo jos tulee kattoon ainakaa omasta mielest. ite oon harrastanu ratsastusta jo 7 vuotta ja täytän 13 ja pyydän lähes aina mun äitin kuvaa järkkäril.. itseasias ei mul muuta syytä siihen ees oo miks otan sen mukaa :Dd mut joo noin nuorena jos vasta aloittaa nii on ihan hyvä olla jompikumpi tai molemmat vanhemmat mukana jos vaikka sattuisikin tipahtamaan eikä ole ketään tuttua katsomassa/auttamassa.. ite oon tippunu just aina sillon ku mun äiti ei oo ollu kuvaamas ja näi :D

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 173
      5109
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      126
      4613
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      30
      2946
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      30
      1947
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      23
      1794
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1737
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1720
    8. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      108
      1716
    9. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1623
    10. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1561
    Aihe