Hifistudio

Hifistudio kieltäytyy 14 vuorokauden palautus oikeudesta , vedoten varastomyyntiin , elkää ostako ennen kuin otatte selvää palautus oikeudesta verkkokaupassa

24

5894

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Käytetytkuulokkeet

      Samaan törmänny minäkin, ihan huijaripulju. Koko p*ska

      • Pettynyt123

        Takuut ei pelaa, tavaraa saa odottaa, vaikka piti olla varastossa. En osta enää netistä enkä edes myymälästä


    • paskahifi

      vittun paska myymälä!! on odottany yli viikko yks satanan tilaus joka on maksettu !! ja ne EI vastaa mitään !

      • Äläjauhashittiä

        Miksi jauhat täällä tollasta paskaa mikä ei pidä paikkaansa???


    • Pikku_lafka

      Hifistudio on pieni putiikki, jolla ei voi olla paljon tavaraa varastossa valmiina myyntiin. Jos sieltä jotakin ostaa, kannattaa saada ehdoton varmuus, että tavaraa on saatavilla kohtuulliseen aikaan, eli mieluiten heti.

      Muutama kuukausi sitten Hifistudio muuten mainosti isoilla ilmoituksilla Sony-televisioita, jotka sen mukaan edustivat alan huippua. Voivat ollakin huippua, jos kaikissa muissakin merkeissä on yhtä paljon bugeja. Oma UHD-äly-Sonyni ei toimi vielä yhdeksänkään ohjelmistopäivityksen jälkeen täysin moitteettomasti.

      • Anonyymi

        " Oma UHD-äly-Sonyni ei toimi vielä yhdeksänkään ohjelmistopäivityksen jälkeen täysin moitteettomasti."

        Kappas vaan! En muistanut tänne kirjoittaneeni. Nyt Sonyni on seonnut lopullisesti, ja ole ostanut uuden Philips-telkkarin. Se toimii, mutta omituinen bugi on, että valmistaja on unohtanut laatia mahdollisuuden poistaa kanava suosikkiluettelosta! 🤣🤣🤣


    • lopettakaa.vinkuminen

      14 vuorokauden palautusoikeus perustuu lakiin, ei kauppiaan ehtoihin.

      • Moikkamoiihei

        Moi omistaja. Aika asiallinen vastaus asiakkaille.


    • Hifiparoni

      Osta hifiparonilta??

    • DenonOnkyoMarantz

      Itse olen jotakin tuolta Hifistudiosta ostellut.
      Hakenut paikanpäältä Helsingin myymälästä.
      Myös netinkautta tilannut.Hyvin on homma toiminut.

      Mihinkään takuuseen ei ole tarvinnut laitteita toimittaa,
      enkä verkkokaupan kautta ostettua laitetta palauttaa.

      Pienenä miinuksena sanoisin,kun pistää liikkeeseen jollekkin myyjälle
      sähköpostilla kyselyn tuotteesta,niin vastausta ei tule.

      Tilaushetkellä ilmoitetaan,että tavaraa on varastossa.
      Mutta missä varastossa.Valmistajan varasto.Maahantuojan varasto.
      Tukkuliikkeen varasto.Jälleenmyyjän varasto.

      Voi olla,että joissakin tapauksissa joutuu odottelemaan pidemmänkin aikaa.
      Sehän tietenkin rassaa.

      Nythän on Helsingin myymälä vaihtamassa toimipaikkaa.

      http://www.ts.fi/uutiset/talous/859035/Nevarista Hifistudion paaomistaja

      • läpinäkyväähommaa

        Hahahahahaa omistaja kehumassa itse. Vitun pelle.


    • DenonOnkyoMarantz

      En ole firman työntekijä,enkä osakas.
      Vaan tyytyväinen asiakas.

      Että lopeta se näppiksen päällä runkkaaminen.
      Sovita nenä perseeseen.
      Pakene vuoristoon,nuolemaan suuren gurun karvaista persettä.

      • Vituttaavarmasti

        Höpön löpö. Firman omistaja tuli tänne puolustelemaan kun tajusi ostaneensa paskan lafkan. Suomessa kyllä kailotetaan jos joku firma epäonnistuu muttei kukaan tänne suoli24 palstalle kehu firmaa paitsi omistajat/osakkaat itse.


    • HifiHifi
      • hifiläjä

        Hinkkaa sinä mikromunaas kokovartalovammanen. HAH-HAH-HAH PASKA FIRMA!


    • Itapaja.org

      Sääntönumero yksi. Älä ikinä osta hifistudio.fi putiikista mitään. Älä edes kuse sinne päin.

    • Perkelenytloppu

      Mee paikan päälle putiikkiin.

    • Niklas_BO

      Olen ostanut Hfistudiosta nyt kahdet eri järjestelmät kotiin asennettuina Amphion Argon 3S kaiuttimet molempiin. Bluenoden verkkosoittimia 2 kpl, hyvää kaapelia ja asialliset jalustat. Ihan hyvin toimii homma. Ensimmäisessä toimituksessa kesti erikoismittaisten kaapeleiden kanssa hieman pidempään, mutta homma selvisi.

      Ostin kaiken netistä ja hain liikkeestä.

      Laadukasta tavaraa!

    • APX

      Olisikohan niin, että asiakas saa Hifistudiosta sitä parempaa palvelua, mitä kalliimmat laitteet ostaa...

    • Anonyymi

      Peruutin tilaukseni pitkän toimitusajan vuoksi sähköpostilla, kun en enää jaksanut odottaa tilaust. Sain rahat takaisin 2 pv kuluessa. Ihan ok!

    • Anonyymi

      Myyvät kamaa, mitä heillä ei ole varastossa ja sitten saa odottaa. Olen nyt odottanut yli kuukauden maksamaani radiota, eikä ole kuulunut mitään. Seuraavaksi pyydän rahat takaisin. Luotan kyllä, että saan ne.

      • Anonyymi

        Minä odotin viikkotolkulla maksettuja kaiuttimia ja myyjä sanoi vaan kerta toisensa jäkeen että maahantuoja ei ole saanut tavaraa. Satuinpa sitten käymään toisessa kaupassa ja siellä yllättäen oli näitä varastossa. Peruin tilauksen hifistudiolta ja sain rahat takas. Katsoin jälkeenpäin niin Hifistudio on melkein konkurssissa jos tilitietoja oikein tulkitsen. Ei kannata sinne maksaa ainakaan muuten kuin luottokortilla


      • Anonyymi kirjoitti:

        Minä odotin viikkotolkulla maksettuja kaiuttimia ja myyjä sanoi vaan kerta toisensa jäkeen että maahantuoja ei ole saanut tavaraa. Satuinpa sitten käymään toisessa kaupassa ja siellä yllättäen oli näitä varastossa. Peruin tilauksen hifistudiolta ja sain rahat takas. Katsoin jälkeenpäin niin Hifistudio on melkein konkurssissa jos tilitietoja oikein tulkitsen. Ei kannata sinne maksaa ainakaan muuten kuin luottokortilla

        Kävin itsekin kurkkaamassa taloustiedot ko. firmasta

        Helsingin Hifi, omistaa kuulemma Helsingin ja Tampereen liikkeen on sakannut oikein huolella ja kun liikkeissä on vieraillut niin on niin tyhjää että myyjien lisäksi liikkeessä vain tyhjyyttä huutavat hyllyt.

        Turun Hifistudio, omistaa Turun liikkeen näemmä sakannut myös.

        Oulun Hifi, omistaa kuulemman mukaan Oulun, Vaasan ja Jyväskylän liikkeet näkyy olevan plussalla, tuolla jotain osataan näemmä tehdä oikein ja tavaraa kuulemma saa todella hyvin.
        Haasteena ilmeisesti ettei mukana enää Hifistudion verkkokaupassa, eivät saa rahoja Helsingin Hifiltä jos tulee tilaus ja täten toimittaminen mahdotonta vaikka tavaraa olisi heti.. kuulin tämän myyjältä liikkeessä.

        Savon Hifi joka hoitaa Kuopion liikettä on näemmä kanssa plussalla.

        Aika haastava tilanne näyttää olevan ketjulla, ennakkoon en ainakaan etelään maksaisi mitään.


      • Anonyymi
        Hifiharri45 kirjoitti:

        Kävin itsekin kurkkaamassa taloustiedot ko. firmasta

        Helsingin Hifi, omistaa kuulemma Helsingin ja Tampereen liikkeen on sakannut oikein huolella ja kun liikkeissä on vieraillut niin on niin tyhjää että myyjien lisäksi liikkeessä vain tyhjyyttä huutavat hyllyt.

        Turun Hifistudio, omistaa Turun liikkeen näemmä sakannut myös.

        Oulun Hifi, omistaa kuulemman mukaan Oulun, Vaasan ja Jyväskylän liikkeet näkyy olevan plussalla, tuolla jotain osataan näemmä tehdä oikein ja tavaraa kuulemma saa todella hyvin.
        Haasteena ilmeisesti ettei mukana enää Hifistudion verkkokaupassa, eivät saa rahoja Helsingin Hifiltä jos tulee tilaus ja täten toimittaminen mahdotonta vaikka tavaraa olisi heti.. kuulin tämän myyjältä liikkeessä.

        Savon Hifi joka hoitaa Kuopion liikettä on näemmä kanssa plussalla.

        Aika haastava tilanne näyttää olevan ketjulla, ennakkoon en ainakaan etelään maksaisi mitään.

        Kyselin noilta rakennusmessuilla uuteen rakennettavaan taloon asennuksia ja en ihmettele yhtään jos menee konkkaan.

        Turun myymälällä oli jotain aivottomia booth babeja ja kovasti kauppasivat tuotetta välittämättä lainkaan kokonaisuudesta tai akustoinnista. Ei millään saanut kiinnostumaan talon arkkitehtuurista ja sen akustiikasta.

        Joo totta helvetissä kannattaa laittaa 25 000 euroa kaiuttimiin ja 0 euroa akustointiin. Olen myös katsonut pari niiden juttua FB:stä kun ovat jonkun mökille tai muuten toimitelleet. Taas kalliit laitteet edellä ja akustointi ja äänentoiston periaatteet ihan hukassa. No, parempi että tuollaiset siirtyvät kilometritehtaalle kun tyhmät uusrikkaat lopettavat kaikuvien hallien rakentamisen.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Haluaisitko nähdä

      Hänet alastomana?
      Ikävä
      78
      3756
    2. Hilirimpsistä

      Hyvää huomenta ja kivaa päivää. Ilmat viilenee. Niin myös tunteet. 🧊☕✨🍁❤️
      Ikävä
      201
      3012
    3. Nainen lopeta pakoon luikkiminen?

      Elämä ei oo peli 😔😟
      Ikävä
      25
      2930
    4. Älä elättele

      Toiveita enää. Ihan turhaa. Sotku mikä sotku.
      Ikävä
      49
      2788
    5. Olet täällä. Mutta ei minulle.

      Nyt olen tästä 100% varma. Satuttaa. T: V
      Ikävä
      24
      2724
    6. Kuule rakas...

      Kerrohan minulle lempivärisi niin osaan jatkaa yhtä projektia? Arvaan jo melkein kyllä toki. Olethan sinä aina niin tyyl
      Ikävä
      41
      2475
    7. Miten hitsissä ulosoton asiakas?

      On tää maailma kumma, tässä haisee suuri kusetus ja ennennäkemättömän törkeä *huijaus*! Miten to.monen kieroilu on edez
      Kotimaiset julkkisjuorut
      272
      2263
    8. Kela valvoo lasten tilejä.

      Tämä isoveli Kela kyttää jopa lasten yli 200,- euron rahat jotka on melko varmasti lahjaksi saatu. Se vaikuttaa perheen
      Yhteiskunta
      215
      1956
    9. Törmättiin tänään

      enkä taaskaan osannut reagoida fiksusti. Menen aina lukkoon. Yksi asia on varma: tunteeni sinua kohtaan ovat edelleen v
      Ikävä
      24
      1927
    10. Vieläkö sä

      Rakastat mua?❤️😔
      Ikävä
      44
      1887
    Aihe