Huuliherpes vai genitaalialueen herpes

Aabeecee

Hei,
Minulla on ollut huuliherpes lapsena. Haluan saada varmistuksen poikaystävälleni ettei minulla ole genitaalialueen herpestä joten kävin lääkärin lähetteestä verikokeissa. Oma lääkärini kuitenkin sanoi että verikokeiden tulos voi näkyä positiivisena jos on joskus saanut huuliherpeksen. Joten, tulos tulee näkymään positiivisena tämän takia. Missä voin käydä ottamassa sellaiset verikokeet missä nämä kaksi eri herpestyyppiä eritellään ja tulos näkyy kummankin osalta erinä?

2

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • siitäverikokeesta

      Et mistään saa varmuutta, ettei sinulla ole alapäässäsi herpestä. Genitaalialueella voi olla herpes hsv-1 tai hsv-2. Eikä ne verikokeetkaan ole täysin luotettavia. Et ilmeisesti kauhesti tiedä herpeksestä. Olen pahoillani. Voi olla herpes elimistössä, vaikka näyttäisi negatiivista. Ilmeisesti huuliherpeksesi ei ole lapsuutesi jälkeen oireillut. Jos alkaa oireilla, niin muista varsinkin silloin, että voit tartuttaa herpeksen poikaystävällesi suuseksissäkin, silloinkin kun ei ole näkyviä oireita. Täysin mahdotonta ei ole nytkään, etteikö herpeksesi voisi suusi kautta tarttua. Eikä poikaystäväsi voi olla varma, ettei hänellä ole huuliherpestä tai herpestä alapäässään. Herpes on todella yleinen. Suurimmalla osalla on se jossain päin kehoaan. Herpes voi olla tarttunut muuallekin kuin huuliin tai genitaalialueelle.

    • MitäVäliä

      Kumpikin herpestyyppi voi olla kummassa päässä tahansa, tai vaikkapa silmässä.. ja sillä ei ole merkitystä, kumpi tyyppi on kyseessä, samanlaisia viheliäisiä loppuiän riesoja ne on molemmat.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      69
      1930
    2. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      164
      1519
    3. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      133
      1323
    4. Oisko jii-miehelle jollakin asiaa

      Jos vaikka on jäänyt joku asia sydämen päälle.
      Ikävä
      90
      1298
    5. Miehelle naiselta

      Ajattelen sinua aina, en jaksa enää. Ja luulin, että pidit minusta, mutta silloin olisit tehnyt jotain. Mutta sinä et te
      Ikävä
      49
      1210
    6. Iäkkäät asiakkaat ärsyttävät kaupoissa

      Miksei Kela järjestä palvelua, jolla toimittaisivat ostokset suoraan ikäihmisille? https://www.is.fi/taloussanomat/art-
      Maailman menoa
      271
      1019
    7. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      75
      972
    8. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      107
      925
    9. Olen syvästi masentunut

      En oikein voi puhua tästä kenenkään kanssa. Sillä tavalla että toinen ymmärtäisi sen, miten huonosti voin. Ja se että mi
      Tunteet
      111
      896
    10. Nainen, millainen tilanne oli

      kun huomasit ihastuneesi häneen oikein kunnolla. Missä tapahtui ja milloin
      Ikävä
      48
      751
    Aihe