Hei,
Minulla on ollut huuliherpes lapsena. Haluan saada varmistuksen poikaystävälleni ettei minulla ole genitaalialueen herpestä joten kävin lääkärin lähetteestä verikokeissa. Oma lääkärini kuitenkin sanoi että verikokeiden tulos voi näkyä positiivisena jos on joskus saanut huuliherpeksen. Joten, tulos tulee näkymään positiivisena tämän takia. Missä voin käydä ottamassa sellaiset verikokeet missä nämä kaksi eri herpestyyppiä eritellään ja tulos näkyy kummankin osalta erinä?
Huuliherpes vai genitaalialueen herpes
2
155
Vastaukset
- siitäverikokeesta
Et mistään saa varmuutta, ettei sinulla ole alapäässäsi herpestä. Genitaalialueella voi olla herpes hsv-1 tai hsv-2. Eikä ne verikokeetkaan ole täysin luotettavia. Et ilmeisesti kauhesti tiedä herpeksestä. Olen pahoillani. Voi olla herpes elimistössä, vaikka näyttäisi negatiivista. Ilmeisesti huuliherpeksesi ei ole lapsuutesi jälkeen oireillut. Jos alkaa oireilla, niin muista varsinkin silloin, että voit tartuttaa herpeksen poikaystävällesi suuseksissäkin, silloinkin kun ei ole näkyviä oireita. Täysin mahdotonta ei ole nytkään, etteikö herpeksesi voisi suusi kautta tarttua. Eikä poikaystäväsi voi olla varma, ettei hänellä ole huuliherpestä tai herpestä alapäässään. Herpes on todella yleinen. Suurimmalla osalla on se jossain päin kehoaan. Herpes voi olla tarttunut muuallekin kuin huuliin tai genitaalialueelle.
- MitäVäliä
Kumpikin herpestyyppi voi olla kummassa päässä tahansa, tai vaikkapa silmässä.. ja sillä ei ole merkitystä, kumpi tyyppi on kyseessä, samanlaisia viheliäisiä loppuiän riesoja ne on molemmat.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?
Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial21635Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin
Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras1061597Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä
Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva2341122Lahkokasteen ja kristillisen kasteen erot
Raamatun mukaan Kristillisessä yhdessä kasteessa Jumala pesee ja puhdistaa ihmisen sydämen ja poistaa perisynnin kirouks4221068- 128909
Heikki Paasosen Marita-vaimo jätti tunteikkaat jäähyväiset: "Tällä kertaa me..."
Heikki Paasonen on naimisissa Marita Paasosen (os. Alatalo) kanssa ja heillä on kaksi pientä lasta. Nyt koitti aika jätt2846Kuka omistaa keltaisen vanhan aravan?
Pitäs saada rakennuksen omistajaan yhteys, rappukäytävät on siivottomassa kunnossa. Hiekkaa ja roskia rappusissa, lisäks29827- 10825
Pirkanlinna yleisötapahtuma
Oli todella hyvä tilaisuus. Ja EERO. L. Aivan mahtava tyyppi. Veti rennosti ja asiallisesti. Ja yleisöltä hyviä kysymyks47807- 69790