Olen miettinyt hankkivani uuden läppärin, merkiltään Dell Inspiron 5748
jossa on prosessorina neljännensukupolven I5 ja integroitu näytönohjain intel 4400
muistia 8 gigaa ja kovalevynä 240 G ssd-levy
onko kellään kokemuksia tai neuvoja, kone ei tule varsinaisesti pelikäyttöön vaan ihan lähinnä tavalliseen käyttöön , surffaus, toimisto, joskus joitain pelejäkin vois ajatella
Uusi Windows-kone
7
58
Vastaukset
- win_tökkii
Tuossa ei ehkä ole riittävästi tehoja seiskan pyörittämiseen
Itellä ei ole tuosta Dellistä kokemusta, tai Dellin viime vuosien malleista yleensäkkään. Speksien puolesta tuo kone hoitaa nuo mainitsemasi toimet aivan puhtaasti. Paitsi sen mahdollisen pelaamisen. Näytönohjaimena tuossa on Intel HD 4400, se pyörittää pelejä kyllä jotenkuten, mutta mitään huippuelämystä sillä ei saa. Muistia on riittävät 8 gigaa, ja SSD:kin löytyy eli peruspaketti on ihan ok. Nimimerkin win_tökkii horinoista ei kannata välittää.
- vka
On riittävästi tehoja, kaikki käyttöjärjestelmät kyllä toimivat sulavasti tuossa, seiskakin .
Tuolla tiedolla ei selviä prossun teho. i5 voi olla usein kannettavissa käytetty u-malli, jonka virransäästöominaisuus heikentää sen tehoa. täyttää tehtävänsä,
Intellin grafiikkapiirikin täyttää tehtävänsä, mutta ei ole varsinainen pelinäytönohjain. - Hehhheheheheh
Ubuntu on se vaihtoehto, jos korvien välissä vielä on jokunen oppiva aivosolu ja jokunen jolla voi tuntea onnea.
- Heehhehehehehe
Koneeksi itse suosittelisin Dell XPS 13 27" lisänäyttö
http://www.microsoftstore.com/store/msusa/en_US/pdp/Dell-XPS-13-9343-Signature-Edition-Laptop/productID.312471000
Mutta se on niin paljon kiinni siittä käytöstä. mm kuljetetanko konetta? pelataanko? yms..
avauksen kone on hyvä.
- henskelimies10
kiitoksia vastauksistanne, jäi mainitsematta tuon I5 prossun tehoista 2.7 Ghz (turbo)
ja tuo kiinnostaa varsinkin mua kun koneeseen luvataan 3 vuotta on-site takuuna, eli jos kone hajoo, niin korjaaja tulee kotia seuraavana arkipäivänä katsoon...kun tuota vielä mainostetaan yrityskannettavanakin ja myyjä puhui että kone on ihan eri planeetalta kuin markettien
1 vuoden takuulla olevat koneet, jotka ovat kuulemma kasattu "halpis osista "...tiedä sitten !- display_
Paska näyttö...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.62463- 1161628
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361366Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1571205- 521115
- 1161101
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051054- 571051
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46929- 60892