Hyvä kokoelma 1800-luvun taideteoksia netissä

bouguereau

5

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ammatti-tietäjä
      • bouguereau

        Nyrkkeilywrapit käteen ja sovitaan tapaaminen. Luulen että susta jää jäljelle pala jauhenlihaa


      • ammatti-tietäjä
        bouguereau kirjoitti:

        Nyrkkeilywrapit käteen ja sovitaan tapaaminen. Luulen että susta jää jäljelle pala jauhenlihaa

        Laitoin uhkaus? Pitäiskö ilmoittaa poliisille? Sitäpaitsi jos olet sen ikäinen kun väität niin sun pitäis kestää kritiikki. Ei kaikki pidä sun maalauksista vaikka olisit kuinka hyvä


      • bouguereau
        ammatti-tietäjä kirjoitti:

        Laitoin uhkaus? Pitäiskö ilmoittaa poliisille? Sitäpaitsi jos olet sen ikäinen kun väität niin sun pitäis kestää kritiikki. Ei kaikki pidä sun maalauksista vaikka olisit kuinka hyvä

        Ilmota pois. Tää koko foorumi on täynnä erinäistä "haista vittu" "vedän turpaan" kommentteja. Eikä ketään oo kiinnostanu tähänkään mennessä

        Onko noi sun jutut, sun mielestä kritiikkiä? Lähinnä vittuilua. Jos osaisit edes jotenkin avata asioita, etkä ainoastaan heitellä jotain möläytyksiä, ja sitten odottaa, että millainen tunnekuohu sieltä tulee takaisin. Jonka jälkeen voit sitten paistatella, kuinka kauhea ihminen olen.

        En tullutkaan tänne sen takia, että ihmisten pitäisi pitää mun maalauksista. Täälä vaan ruvetaan heti kyseenalaistamaan sitä että en olekkaan jotenkin perillä kuvataiteilun asioista. Niin kai siinä on pakko sitten näyttää omia duuneja. Tässäkään topicisa, ei ollut kyse mun duuneista alkuunkaan, laitoin tänne blogin jossa oli kerättä tosi laajalti harvinaisia taideteoksia, eikä ketään kiinnostanut muuten, kuin lähte tolle olkinukke linjalle, ja morkata itse kirjoittajaa. Olisit sanonut, että sun mielestä "1800-l lopun naturalistinen ja akateeminen kuvataide on huonoa, koska pla pla...". Tai sitten ei tarvitse sanoa mitään, ja antanu keskstelunaloituksen upota ilman vastauksia pois.

        Eniten mua kiinnostaisi puhua asiaa, eikä jotain "haista vittu kommentteja". Mutta tämä palsta ei nyt edes anna tilaisuutta kunnolliseen keskusteluun, kun kaikki menee aina haistattelun puolelle, en tiedä edes miksi. Ehkä ihmisiä ei kiinnosta edes taiteen tekeminen loppujenlopuksi. Pitäisi varmaan pysy omassa poterossa ja olla kiinnittämättä huomiota tähän, tai muihinkaan palstoihin. Saisa ainakin aikamääräisesti enemmän aikaan.


      • ammatti-tietäjä
        bouguereau kirjoitti:

        Ilmota pois. Tää koko foorumi on täynnä erinäistä "haista vittu" "vedän turpaan" kommentteja. Eikä ketään oo kiinnostanu tähänkään mennessä

        Onko noi sun jutut, sun mielestä kritiikkiä? Lähinnä vittuilua. Jos osaisit edes jotenkin avata asioita, etkä ainoastaan heitellä jotain möläytyksiä, ja sitten odottaa, että millainen tunnekuohu sieltä tulee takaisin. Jonka jälkeen voit sitten paistatella, kuinka kauhea ihminen olen.

        En tullutkaan tänne sen takia, että ihmisten pitäisi pitää mun maalauksista. Täälä vaan ruvetaan heti kyseenalaistamaan sitä että en olekkaan jotenkin perillä kuvataiteilun asioista. Niin kai siinä on pakko sitten näyttää omia duuneja. Tässäkään topicisa, ei ollut kyse mun duuneista alkuunkaan, laitoin tänne blogin jossa oli kerättä tosi laajalti harvinaisia taideteoksia, eikä ketään kiinnostanut muuten, kuin lähte tolle olkinukke linjalle, ja morkata itse kirjoittajaa. Olisit sanonut, että sun mielestä "1800-l lopun naturalistinen ja akateeminen kuvataide on huonoa, koska pla pla...". Tai sitten ei tarvitse sanoa mitään, ja antanu keskstelunaloituksen upota ilman vastauksia pois.

        Eniten mua kiinnostaisi puhua asiaa, eikä jotain "haista vittu kommentteja". Mutta tämä palsta ei nyt edes anna tilaisuutta kunnolliseen keskusteluun, kun kaikki menee aina haistattelun puolelle, en tiedä edes miksi. Ehkä ihmisiä ei kiinnosta edes taiteen tekeminen loppujenlopuksi. Pitäisi varmaan pysy omassa poterossa ja olla kiinnittämättä huomiota tähän, tai muihinkaan palstoihin. Saisa ainakin aikamääräisesti enemmän aikaan.

        Totta. Olen oikeasti pahoillani ja en ole tekemässä mitään ilmoitusta. 1800 luvun akateeminen ja naturalistinen taide ei ole huonoa mun mielestä. Itseasiassa Vilhelm Hammershøi (en tiiä kirjoitinko nimen oikein) työt ovat oikein mainioita.
        Ja ihan rehellisesti mun mielestä sä olet jotenkin ajanut itsesi tarkoituksella jotenkin kehän nurkkaan. Nykyään mun mielestä taide on monipuolista ja moniarvoista ja ihmiset oikeasti pitävät myös esittävästä taiteesta. Myös sellaisesta jota sä teet. Mutta ehkä oot ottanut hirveän aggressiivisen tavan jotenkin puolustaa omaa tekemääsi juttua ja halventaa muita. Se ehkä mua ärsyttää. Aika monet nuoret 4chanin /ic/:ssä tuntuu jakavan hyvin samanlaisen ajatusmaailman, jonkinlaisen irrationaalisen vihan nykytaidetta kohtaan. Tää voi tietenkin olla vaan mun päässä, mutta lueskelin sillon aukeassa kun kirjoittelit sinne jotain juttuja. Parasta on vaan ehkä että tekee omaa juttua. Mun opettajakin sano taidekoulussa että kun on 10 vuotta tehnyt sitä juttua niin kyllä se "helpottuu". Mulle on sanottu on että lopeta, et osaa mitään, olet huono, paska yms. Oon vaan jatkanut ja myynyt pari taulua. Ja en aio lopettaa vaikka kaikki sanois että "oot paska" :)


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      91
      1385
    2. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      151
      1096
    3. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      83
      945
    4. Jennika Vikman avoimena - Isosisko Erika Vikman ohjeisti napakasti Tähdet, tähdet -kisaan: "Älä.."

      Jennika ja Erika - niin ovat kuin kaksi marjaa! Ilmeiltään, ääneltään ja eleiltään hyvinkin samanlaiset - toinen on kyll
      Suomalaiset julkkikset
      15
      837
    5. Mitäs nainen

      Meinaat tehdä viikonloppuna.
      Ikävä
      76
      783
    6. Ai jaa sinä oletkin ahnas

      Ja romanttinen luonne, nyt vasta hiffasin että olet naarastiikeri. Parempi myöhään kuin ei milloinkaan.
      Ikävä
      107
      718
    7. Vedalainen metafysiikka

      Termi ”metafysiikka” kuuluu Aristoteleelle. Metafysiikka tarkoittaa ”fysiikan jälkeen” eli tietoa siitä, mikä on tavalli
      Hindulaisuus
      290
      716
    8. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      62
      713
    9. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      40
      713
    10. En oikeastaan usko että sinä tai kukaan

      Olisi oikeasti ihastunut tai rakastunut. Se on joku harhakuva joka minusta miehestä syntyi. Ja kun se särkyy, niin "tunt
      Ikävä
      44
      682
    Aihe