Nimi keppihevostallille

Elikkäs haluisin erilaisen nimen/eksoottisen nimen mun keppihevostallille. Alkukirjaimeks toivoisin C:tä mut muutkin käy. :)
263508
Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset 26

Vanhimmat

Kht Crystal Sands

Äänestä

Kht

Äänestä

kht catsuci

Äänestä

Caviocuume

Äänestä

kht Cinnamon

Äänestä

Tässä paras: Dildopolle OY.

Äänestä

Ceppihevonen.

Äänestä

Cinnamon Copycats.

Äänestä

Kht cuulovika

Äänestä

Cockstick horses

Äänestä

Antti Rinne . Hän on jo tässäelämässä ollut AY:liikkeen keppihevonen

Äänestä

COP

Cepparit on perseestä

Äänestä
  • ClubMetukka tai CP-Vammaiset meertvuustirunkkarit ovat mielestäni mahtavia ja eksoottisia nimiä. Kun olinj nuori tyttö pistin keppihevosen perseeseeni.

Äänestä

• Sää oot perseestä

Äänestä

• Sää oot perseestä

Äänestä

• nii sä ootki ;)

Äänestä

Kht cactusflower

Äänestä

Keksikää nyt ihan oikeesti tekemistä itsellenne! En tiedä onko jonkun es-jonnen 24/7 tietokoneella istuminen nolompaa vai juosta jonkun kepin kanssa ympyrää ja leikkiä ratsastavansa.

Äänestä
  • On se vittu erin laista että nyt se turpa kiinni keksi ite muuta tekemistä ku haukkua keppari harrastajia sillä se on ihan oikeesti harastus

Äänestä

Kht rehnet

Äänestä
  • Tuon niminen on jo

Äänestä

CuuviCaavi

Äänestä

CryyyyyDaaadyyyy

Äänestä

Jotku ihmiset on vaa ihan ******** ku haukku keppari harrastusta! itekki tykkään puuhata keppareiden parissa ja siskokin harrastaa esteratsastusta keppareilla vaikka on jo kohta 18v. ps yrittäkää itse hypätä yli metrin korkeuteen keppi jalkojen välissä!😤😡

Äänestä
  • Oon hypännyt metrin kepparilla koska harrastan keppareita

Äänestä

Kht Cinderburg

Äänestä

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastainen viesti.

Kommentoi aloitusta

Qsz_ kirjoitti:

Elikkäs haluisin erilaisen nimen/eksoottisen nimen mun keppihevostallille. Alkukirjaimeks toivoisin C:tä mut muutkin käy. :)

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

• Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

• Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

• Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

• Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

• Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

• Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu