Elikkäs haluisin erilaisen nimen/eksoottisen nimen mun keppihevostallille. Alkukirjaimeks toivoisin C:tä mut muutkin käy. :)
Nimi keppihevostallille
27
3430
Vastaukset
- Horsefani
Kht Crystal Sands
- Vaavi
Kht
- mmmmssss4646
kht catsuci
- maasola
Caviocuume
- hepsuhöpsö
kht Cinnamon
- hihihhiiiiihh
Tässä paras: Dildopolle OY.
- vanhaloimi
Ceppihevonen.
- cajja
Cinnamon Copycats.
- eiksoishyvä
Kht cuulovika
- fgluöhiäo
Cockstick horses
- kepitönnä
Antti Rinne . Hän on jo tässäelämässä ollut AY:liikkeen keppihevonen
- Niimpänii
COP
Cepparit on perseestä- SuomiJussi
ClubMetukka tai CP-Vammaiset meertvuustirunkkarit ovat mielestäni mahtavia ja eksoottisia nimiä. Kun olinj nuori tyttö pistin keppihevosen perseeseeni.
- Anonyymi
Sää oot perseestä
- Anonyymi
Sää oot perseestä
- Anonyymi
nii sä ootki ;)
- Nelkkuw
Kht cactusflower
- keksikäätekemistä
Keksikää nyt ihan oikeesti tekemistä itsellenne! En tiedä onko jonkun es-jonnen 24/7 tietokoneella istuminen nolompaa vai juosta jonkun kepin kanssa ympyrää ja leikkiä ratsastavansa.
- Anonyymi
On se vittu erin laista että nyt se turpa kiinni keksi ite muuta tekemistä ku haukkua keppari harrastajia sillä se on ihan oikeesti harastus
- Copycatgorgon
Kht rehnet
- Anonyymi
Tuon niminen on jo
- Perunpelto
CuuviCaavi
- KIKKA
CryyyyyDaaadyyyy
- Anonyymi
Jotku ihmiset on vaa ihan ******** ku haukku keppari harrastusta! itekki tykkään puuhata keppareiden parissa ja siskokin harrastaa esteratsastusta keppareilla vaikka on jo kohta 18v. ps yrittäkää itse hypätä yli metrin korkeuteen keppi jalkojen välissä!😤😡
- Anonyymi
Oon hypännyt metrin kepparilla koska harrastan keppareita
- Anonyymi
Kht Cinderburg
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen kokki autossa kammottavan kuoleman sähköauto-Teslan syttyessä tuleen.
https://www.is.fi/autot/art-2000011652873.html Näin vaarallisia sähköautopalot voivat olla.845077Persuja ei aluevaltuustoissa näy
Ei tunnu persuja paljon paikalliset asiat kiinnostavan, vaan ainoastaan ulkomaalaiset, joku Israel ja Trumpin fanitus.223436Päivän Riikka: Uudenkaupungin autotehdas hiljeni
Näin ne 100 000 uutta pysyvää ei-tempputyötä yksityiselle sektorille tämän hallituksen ansiosta syntyy. Työntekijöille j272745Kerro kaivattusi nimi tai nimikirjaimet
🌠 Tähdenlento! Kirjoittamalla kaivattusi nimen tai nimikirjaimet tähän, saattaa toiveesi toteutua.581790- 471576
- 941352
Tämmönen höpsö
Höpönassu mä olen. En mikään erikoinen…hölötän välillä ihan levottomia. Tykkäisit varmasti jos olisin siellä sun vieress441346Alkuvuodesta poistuu työttömyyskorvaus kaikilta joilla on säästössä rahaa
Tippuu korvaukselta iso määrä työttömiä.2401306Hiljaisuus
Tarkoittaa välinpitämättömyyttä, henkistä väkivaltaa ja kiusaamista. Olet valinnut hiljaisuuden.731048IS Viikonloppu 29.-30.11.2025
Antti Skytältä 3-tasoinen ristikko. Pääkuvassa on harhauttava elementti, mikä saattaa hidastaa myös muiden kuin minun ra54935