Thomas Elfrgen,199 Uusimaa

Päihde

Äänestäkää rikosylikomisariota, joka kannattaa huumesodan lopettamista.

6

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • iuygt

      Järkevän oloinen äijä. Eri vaalipiiristä että en voi äänestää häntä.

    • awer2222

      Poliisina hän on varmasti nähnyt sen että kannabiksen käyttäjistä ei ole harmia. Tottakai aina joku poikkeus löytyy, mutta yleensä sellainen häirikkö käyttää sitten myös alkoholia ja diapamia jne...

      Olen nähnyt elämäni aikana varmaankin noin 100 kannabiksen käyttäjää. 90% näistä on ollut fiksuja ja kilttejä ihmisiä. Hyviä roolimalleja sille millaisia lainkuuliaisten kansalaisten tulisi olla. 10% näistä on ollut sitten myös muita huumeita ja alkoholia käyttäviä, jotka on ollut vähän epäluotettavia työnvieroksujia. Sanoisin että tuo 90/10 jakauma pätee myös ihan kaikenlaisiin kansalaisiin, otettiin se otanta sitten ihan mistä tahansa.

    • 5e4trs

      Noin fiksu mies pitäisi saada ehdottomasti eduskuntaan. Vaatii ihan oikeasti älliä että tajuaa tämmöisiä asioita. Ei voi ainoastaan lammasmaisesti määkiä siellä "normaaleitten" ja "ihan tavallisten" ihmisten kuorossa. Pitää olla älykäs. Omat aivot, omat mielipiteet. Tilannetajua. Sekä kykyä erottaa tunteet faktoista.

    • plokijuhgf

      Nyt on uutisoitu että yk; n taholta ehdotetaan kannabiksen laillistamista. Sekään tuskin onnistuu kun veto-oikeuden omaavista venäjä ja kiina vastustavat. Suomessa ei tarvi ennen uusia vaaleja odottaa mitään parannuksia. SSS jallitus ei lakia muuta vaikka yykoossa tulisi laillistamista puoltava päätös.

      • wr4e3

        No miksi helvetissä meidän pitäisi kuunnella Venäjää ja Kiinaa lakiemme säätämisessä?


      • Junnu578

        Venäjän puheet on yhtä tyhjän kanssa. USA ja EU sopivat näistä keskenään.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 127
      3427
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      93
      3154
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      17
      2358
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      27
      1824
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      21
      1688
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1559
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      18
      1524
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      29
      1466
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1431
    10. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      83
      1375
    Aihe