Humalassa moka!!!

Läkzz27

Olen 27v mies. tuossa muutama päivä sitten tuli juotua liikaa ja suutuin kaverilleni ihan pienestä jutusta. sain jonkun raivokohtauksen hyökkäsin hänen kimppuun ja löin. nyt ystäväni ei halua olla enää tekemisissä. kuinka saisin hänet takaisin??? Selvinpäin oon hyvä käytöksinen , mutta jos juon LIIKAA niin en ole enää sama ihminen. mitä mä voisin tehdä??

8

466

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Työnnä löylykauha perceeseen!

• nuorilääkäri

Ei ole enää mitään tehtävissä, olet muuttunut santuksi. Kaverillesi suosittelen rakentamaan tukevan ovipönkän.

• Oulurules

Sinun pitää valita joko selvä tai koko ajan humalassa.juo yksin.liity yksinjuovien joukkoon ja muuta ouluun.totuus on että aivosi muuttuneet ja ilman alkoholia olet aina ahdistunut.juo ja hanki rähinäviinaa juovia kavereita.

• läkzz27

Te vaan trollaatte vaikka on tosi kyseessä :/. Lapsuuden kaveri vielä on mulle!

• lykff66

Voi vittu mikä sattuma. mullekki on käynyt noin. Muutama päivä sitten tuli juotua liikaa ja suutuin kaverille ihan pienestä jutusta ja sain raivopuuskan ja hyökkäsin hänen kimppuunsa ja vielä löin häntä. Nyt hän ei halua olla tekemisissä kanssani. Miten saan hänet takaisin? Normaalisti olen kunnollinen mies.

• Kokeile antaa kaverillesi ovihyökkäys niin ehkä se edellinen riita unohtuu?

• lykff66

Ei saatana! En rupee siihen. Yks kaveri ehdotti että tekisin ovihyökkäyksen hänelle, jotta riita unohtuisi

• Aunuksen_Karjala

Anteeksi voit pyytää vaikka lähettämällä kirjeen tai jos et pysty siihen niin vaikka sähköpostilla.Aika sitten näyttää että pystyykö kaverisi jatkamaan ystävyyttä sillä väkivaltaista tilannetta voi joutua sulattelemaan aikansa ennenkuin se ei enää vaivaa.Miedompia juomia vaan jatkossa ettei toistu tilanne.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Laitetaas nyt kirjaimet tänne

kuka kaipaa ja ketä ?
      Ikävä
      133
      10619
    2. Pieni häivähdys sinusta

Olet niin totinen
      Ikävä
      52
      5100
    3. Taas ryssittiin oikein kunnolla

r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html
      NATO
      43
      2301
    4. Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle

Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘
      Ikävä
      107
      2125
    5. Missä olet ollut tänään kaivattuni?

Ikävä sai yliotteen ❤️ En nähnyt sua tänään söpö mies
      Ikävä
      28
      2006
    6. Vanha Suola janottaa Iivarilla

Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia
      Kemijärvi
      13
      1641
    7. Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin

Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,
      Nurmes
      41
      1462
    8. Tiedän kuka sinä noista olet

Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta
      Ikävä
      29
      1144
    9. Känniläiset veneessä?

Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v
      Nurmes
      33
      1091
    10. Rakastuminenhan on psykoosi

Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk
      Ikävä
      54
      1007
    Aihe