Ennustaja Aune Ahlholm

tamako63

Olen käynyt Aunen luona kaksi kertaa vuoden sisällä. Ja kyllä hän tietää hämmästyttävän paljon. Sanoi samansuuntaisia asioita toisellakin kertaa. Hän katsoi minulle tärkeitä asioita monta kertaa. Eikä hän pitänyt kiirettä. Hän on mukava ihminen. Olen käynyt monilla ennustajilla jotka eivät ole tienneet juuri mitään.

9

1853

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • MiMaKee

      Mua ihmetyttää se kun selvänäkijät puhuu yleensä enemmän siitä mitä on tapahtunut ja missä parhaillaan mennään mutta tulevaisuutta ei kyllä nähdä siten kuin ne tapahtuu tai sitten ei kerrota niin mikä oppi silloin näissä asioissa on.. oma karma :) Siis minkälaisia ja millä tavalla tämä Aune kertoi sinulle tulevasta ?

      • tamako63

        Minulle hän ei puhunut paljon menneestä vaan enemmänkin tulevasta ja katsoi vielä monta kertaa joitakin asioita.


    • Eimainoksia

      Mielenkiintoista,että sama viesti ilmestyi tänään toisellakin palstalle. Loppuiko Aunelta asiakkaat???

      • Anonyymi

        Ei ota ketään vastaan!


    • MiMaKee

      Niin mutta tarkennatko mitä kertoi jotta saan käsityksen miten tarkasti hän tiesi ja kerroitko sinä jotain kun yleensähän siinä käy vähän niin sit kuitenkin et annetaan sitä tietoa :) Se oli siis tuo kysymykseni..

      • tamko

        Jo syksyllä ensimmäisen kerran käydessäni hän tiesi sen hetkisen parisuhteeni tilanteen aivan prikulleen ja mitä oli tapahtumassa. Hän sanoi jo silloin että eroan, mutta nyt hän sanoi sen olevan lähellä. Erään ystävyyssuhteen luulin olevan loppu mutta hän sanoi ettei se ole loppu eikä loppua näy. Saa sitten nähdä. Ja tyttärestäni hän sanoi samoja asioita kuin syksyllä ja sanoi hänen olevan lähdössä matkalle niin kuin hän onkin. En kertonut tätä hänelle . Eka kerralla hän katsoi jotenkin laajemmin ja nyt hän katsoi tärkeitä asioita monta kertaa. Hän sanoi ettei sano tarkkoja aikoja koska ne eivät pidä paikkaansa. Hän sanoo näkevänsä puoli vuotta- vuosi eteenpäin.


    • MiMaKee

      Ok, ymmärrä. Kuulostaa ihan asialliselta naiselta kun kukaan ei voi mielestäni tietää 100% varmasti ajankohtia tietyille tapahtumille mutta aina on upeaa kun käy toteen tietysti..

    • niitynhelmi

      Hyvät on kokemukset minullakin.olen kaksi kertaa soittanut hänelle ja aina on tiennyt todella paljon asioita minun elämästäni,jotka toteutuivat.suosittelen häntä lämpimästi.

      • Kiinnostaa19

        Paljonko Aunen tulkinta maksaa? Ja miten hänelle löytyy numero?


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Marin on ehkä maailman kaunein "Nelikymppinen"

      Marinin julkaisu on saanut yli 68 500 tykkäystä. Postauksen kommenttikentässä ylistetään paljon Marinin kauneutta, jota
      Maailman menoa
      327
      2772
    2. Vernu Vasunta

      On mahotonta miten marjanpoimijoita on kohdeltu! Eikö paremmalla kohtelulla olisi saanut paremman tuloksen?
      Suomussalmi
      94
      2076
    3. En kelpaa sinulle

      Varattuna - olen sinulle ongelma. Eroaminen vuoksesi voi olla turhaa, sillä me ei puhuta, kun olen varattu ja kumpikin v
      Ikävä
      120
      1610
    4. Taidat vanhempi nainen

      Haluta sen tien itsellesi. juokse vaan karkuun ! Pahentaa vaan asiaa.Pitäs toimia ihan toisin päin
      Ikävä
      73
      1144
    5. Hetkeäänkään miettimättä ottaisin sinut

      Mutta mitä mieltä miehesi siitä olisi?
      Ikävä
      71
      1022
    6. Olisi kiva tietää miksi pidät minusta?

      Miehelle kysymys :)
      Ikävä
      61
      983
    7. Voi nainen...

      Kun luovutit meistä liian aikaisin, just kun aloin oppimaan sinua. Jos oisin alussa jo lukenut aiheesta oisin voinut toi
      Ikävä
      41
      940
    8. Venäjä aikoo yksipuolisesti muuttaa rajalinjauksia Suomenlahden itäosassa

      Venäjä aikoo muuttaa rajalinjauksia Suomenlahden itäosassa Venäjän saarten eteläpuolella. Ylen jutussa kerrotaan mm.
      Maailman menoa
      143
      883
    9. Suomi lähettää tarkkailijoita merialueelle

      Venäjä on ilmoittanut aikovansa ylittää Suomen merialueen rajat kysymättä lupaa kertomalla että Suomen merialueen raj
      Maailman menoa
      290
      832
    10. Naiselle kysymys

      Mitä oikein näet minussa?
      Ikävä
      40
      744
    Aihe