Jeesus rakastaa juoppojakin

Hyvätjuopot

Ja kutsuu sinua luokseen. Tee parannus! Ota jeesus elämääsi niin saat syntisi anteeksi ja vapaudut alkoholista. Jeesus ei halua että tuhoat itsesi. Minä melkeen tuhosin itseni ja muut. Nyt on rauha. Jeesus auttaa ja pelastaa sinutkin. Rukoile jeesusta!

10

75

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kyllä sinä rukoilet luojaasi kun survon legendaarisen orthexin seiskan suoleesi!

      • Kokenut__urologi

        Näin on! Mikää muu ei paranna hihhulia!


    • Deeku

      Luotan enemmän löylykauhaterapiaan, kuin satuolentojen palvomiseen.

      • jumala_vai_allah

        Minä luotan tissuun ja kylmikseen ennemmin, kun satuolentoihin.


    • sepporakastaa

      Ja kutsuu sinua luokseen. Tee parannus! Ota seppo elämääsi niin saat syntisi anteeksi ja vapaudut alkoholista. Seppo ei halua että tuhoat itsesi. Minä melkeen tuhosin itseni ja muut. Nyt on rauha. Seppo auttaa ja pelastaa sinutkin. Rukoile seppoa!

    • Hamaskeiju

      Jeesus armahtaa ja pelastaa meidät, kun tulemme uskossa hänen luokseen ja saamme hänen armostaan synnit anteeksi. Mutta emme saa tahallamme rikkoa Jumalan tahtoa vastaan, sillä viimeisenä päivänä Jeesus joutuu sanomaan monille nämä kohtalokkaat sanat: "Ja silloin minä lausun heille julki: 'Minä en ole koskaan teitä tuntenut; menkää pois minun tyköäni, te laittomuuden tekijät'.Matt.7:23. Ja Johannes kirjoittaa, että "Jokainen, joka tekee synnin, tekee myös laittomuuden; ja synti on laittomuus."1Joh.3:4.

      Sapatti on yksi kymmenestä käskystä, jonka ihminen on työntänyt syrjään ja vaihtanut sen toiseksi päiväksi. Raamattu ennusti tuosta vallasta näin: " Hän puhuu sanoja Korkeinta vastaan ja hävittää Korkeimman pyhiä. "Hän pyrkii muuttamaan ajat ja lain..."Dan.7:25. Ainoa käsky kymmenen käskyn laissa, joka koskee aikaa, on sapattikäsky, jonka kirkko on vastoin Raamattua siirtänyt toiselle päivälle. Nyt on aika palata takaisin sapatinviettoon, sillä Herran päivä tulee pian ja profeetta Jesaja sanoo näin:" Näin sanoo Herra: Noudattakaa oikeutta ja tehkää vanhurskaus, silläminun autuuteni on lähellä ja minun vanhurskauteni ilmestyy.

      2. Autuas se ihminen, joka tämän tekee, se ihmislapsi, joka tässä pysyy, joka pitää sapatin eikä sitä riko..."Jes.56:1,2.

      • asdfh334

        Arvaanko oikein, että olet adventisti? No ei siinä mitään. Olen aina kannattanut uskonnonvapautta.


    • Hauka.oliko.seittemäs

      Miten kauan sitten kuolleen ihmisen voi päästää elämäänsä? Ihme juttua!

      • Amen___

        Kyse onkin Jumalan Pojasta:)


    • Taidampa katsoa tuon Inferno leffan.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      152
      2492
    2. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      82
      1849
    3. Tiedätkö autereen?

      Se on vähän niinkuin sinä. Eräänä päivänä se hehkuttaa eteerisenä, laiskan hauen tavoin. Toisena se iskee kuin nälkäinen
      Tunteet
      12
      1707
    4. Liikenne onnettomuus

      Annas kun arvaan -Nuoriso -Ajokortti poikkeusluvalla -Ylinopeus
      Orimattila
      95
      1545
    5. Mikä tekee kaivatustasi

      haluttavan?
      Ikävä
      92
      1414
    6. Kuka jäi auton alle

      Kuka jöi kantatiellä auton alle eilen
      Kuortane
      9
      1324
    7. Muistatko ensimmäisen kahdenkeskisen hetken

      kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      64
      1147
    8. Oli kyl kunnon reissu

      Jopa oli bileet hotellissa! Kunnon menot ja Kuhmon rytkyt liikenteessä. Onneksi ei ollu tuulipukua päällä! 😂👍🏻
      Kuhmo
      12
      1054
    9. Vähän pelottaa

      Että ten suuren mokan. Tämä muuttaa nyt liikaa asioita.
      Ikävä
      45
      1004
    10. Naisten pitäisi lähestyä miehiä enemmän.

      Milloin viimeksi lähestyit miestä ja pyysit kahville tai treffeille?
      Sinkut
      112
      996
    Aihe