Kysymys Kian mäkilähtöavustimesta. Perustuuko ton avustimen toiminta alustan jyrkkyyteen? Välillä tietyissä risteyksissä lähtiessä pitää auton paikallaan, vaikka ylämäki, eikä sitten tartte kytkimellä, jarrulla enempää kontroloida, ettei valahda auto taaksepäin ennen lähtöä. Välillä taas ei avustin ole aktiivinen, vaan auto pääsee vähän valahtamaan taaksepäin, kun olettaa, että mäkilähtöavustin pitäis sen pari sekuntia autoa "jarrulla". Eli riippuuko ton mäkilähtöavustimen toiminta tien jyrkkyydestä, vai eikö mun vm-2013 Kiassa toi mäkilähtöavustin toimi oikein. Kiitos asiallisista vastauksista! (ps. osaan kyllä tarvittaessa lähteä liikkeele ilman tota avustinta :) )
mäkilähtöavustin.
kiamiäs
5
4737
Vastaukset
Samaa olen miettinyt minäkin. Vm 2014.
- Kaikkikotona
Vähän pimee toi 700-sarjan bmw, se on sama kun johtotähti. Kirjoitustyyli on kun 10v. Sillä on joku -91 rotisko pihassa, aukoo päätä tylsistymiseen asti. Vaikka en itsekkä Kiasta välitä mutta ton tyypin jutut on ihan pimeitä, ei oo kaikki muumit laaksossa.
- donkikonkki
juu perustuu, siellä autossa on anturi joka mittaa auton kallistuskulmaa ja sen mukaan sitten toimii. Jos siinä on vikaa niin pyydä että kalibroivat huollossa uusiksi
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1275725
Mikä on vaikeinta siinä, että menetti yhteyden kaivattuun, jota vielä ajattelee?
Mikä jäi kaihertamaan? Jos jokin olisi voinut mennä toisin, mitä se olisi ollut? Mitä olisit toivonut vielä ehtiväsi san3962539- 1342457
Persut rahoittavat velkarahalla rikkaiden ökyelämää
Minkä vuoksi persut eivät leikkaa rikkailta, joilla on maksukykyä? Tuskinpa tuo persujen käytös saa Suomen kansalta hyv52053- 121253
- 581025
Kun ei numeroa
niin en edes voi viestittää, et suunnitelmiin tuli muutos. Ikävä on, ja kasvaa vaan🤍81022- 51892
- 76815
Temusta tilaamiseen tulee muutos
Alle 150 euron tullivapaus poistuu. Vihdoinkin kankea EU saa jotakin aikaiseksi. https://www.iltalehti.fi/digiuutiset/101805