Suomenruotsalaiset ministerit edesvastuuttomia hoitamaan virkaansa.
Suomen hallituksessa oli aikaisemin puolustusministeri, mutta nykyisin tuo virkanimitys on jo muuttunut sotaministeriksi. Haglundin toilailut ruotsin yllytysjuoksupoikana on jo melkoista törttöilyä ja tämä sotaisaministerimme yrittää saada väkisin venäläiset suuttumaan.
Haglund on jopa selittänyt, että Suomen pitää valmistautua myös hyökässotimiseen eikä vaan puolustamaan, mitä sotaministeri tarkoittaa, onko hän lähdössä sotimaan ja valloittamaan venäjää vai mikä on tarkoitus? Haglund luulee että hän voi tehdä mitä haluaa ja viimeksi hän meni röyhkeästi jopa presidentin yli vaikka hänen pitäisi ensin neuvvotella Niinistön kanssa uusista puolustus sopimuksista. Ihmetellä täytyy miten tuo RKP:n toiminta saa jatkua ja miksei kukaan yritä edes vasdustaa RKP:tä, onko maamme jo noin ruotsalaisten käskytettävänä?
Seniorit oletteko huolestuneet maamme tilasta ?
1
100
Vastaukset
- MissäOnJärkiPäättäjät
Haglund on bättrefolketin- sotakiihkoinen ja yrittää viimeiseen asti saada Suomen poliittiseen kahnaukseen Venäjän kanssa ja itse asiassa on jo saanutkin. Liimastukka on naurettava ruotsin yllytyspelle joka toivon mukaan häipyy kaikessa hiljaisuudessa takavasemmalle.
Tuon sortin sotakiihkoilijat ovat vaarallisia typeryksiä kun heidät on päästetty valtaan kuten meillä on valitettavasti tapahtunut. Vaikka näinkin vanhaksi on jo elänyt ja luullut ettei enää omanikäluokan aikana sotaa naapurin kanssa syty niin nyt alkaa jo sekin epäilyttämään koska sotahulluja on päättäjinä täällä Suomessa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Joensuun kaupunki levittelee tonttitietoja Keskisuomalaiselle
Sähköposteja ja tonttitietoja levitellään mm. Pasi Koivumaalle172303Oletko nainen alkanut kammoamaan minua
Sinua ei näy eikä kuulu, ja ilmeisesti kiertelet tilanteita. Oletko huomannut, että olet vieläkin ajatuksissani luvattom671529Saako 60 v vielä töitä? Arto Nyberg puhuu suoraan elämästä ilman töitä
Arto Nyberg täyttää tänään 60 v. Onnea! Nyberg totuttiin näkemään suoran haastatteluohjelman kapteenina vuodesta toise1051462Tiesitkö tätä ex-miehistä? Noriko Salo jysäytti yllätyspaljastuksen
Noriko Salo ja ex-F1 kuski Mika Salo olivat naimisissa v. 1999-2022. Kirsi Salon ex-mies puolestaan on muusikko Sammy A61362Toivoisitko Rakas vielä?
Haluaisitko vielä? Uskoisin osaavani näyttää sinulle, kuinka ainutlaatuinen nainen olet.681295Huh, huh! Sofia Belorf ei ole itse pessyt hiuksiaan kolmeen vuoteen
Sofia Belorf elää ökyelämää Dubaissa. Sofian arjessa kulta, raha ja luksus ovat vahvasti läsnä. Luksuselämään tottuneell801206Keskustelua kasteesta
You tubessa kaksi pappia keskustelivat kasteesta ja kritisoivat raamatullista uskovien kastetta. Toinen heistä yritti4001194Kuka? Riehui valtuuston kokouksessa tänään ?
Onko puolangan puolesta porukkaa. Vaikuttaa siltä. Sairasta.361151Ihan pieni näkeminen vaan
👋 ja minä olisin valmis jo vaikka mihin sun kanssa. Nämä on näitä.. 🤫🫣😘💥311077En haluaisi kaiken kuihtuvan pois
ilman, että olemme voineet jutella rauhassa kasvotusten... Mutta mistä ihmeestä löydän sinut?521056