Saako reserviläinen ottaa omat varusteet mukaan ?

Reservissävalminaa

No nyt tuli kertaus lappu kotiin .

Itse olen jo monta vuotta harrastanut preppausta eli ruokaa on varastoituna pihalla olevaan bunkkerit noin puoleksi vuodeksi neljälle hengelle.

Lisäksi olen hankkinut kaikki varustet itselle eli merino villa alus asut, maastopuvun ( saksalainen ) tetsarit (englantilaiset) reppuun ( reppu suomalainen mallia 39) nahka saappaat ( suomalaiset ) kypärä ( venäläinen ) konkarit ja korpralin natsat on valmiina jos tarvetta.

Voiko ota omat varusteet haittaako tuo saksalainen maastopuku? Voiko ota omat evät olisi mukava kokeilla onko syötävää?

Kannanko hankki oma kompassi ja kartta laukku? Entä pimeänäkö laitteet ?

Budjetti on tiukka mutta tarkoitus olisi kyllä ostaa varusteita lisää niin jää siten puolustusvoimille enempi rahaa ampumatarpeisin !

Itseä ei haitata vaikka saataisin kiinalainen rynkky. Itse olen ostanut suomalaisia rk-lippaita kannattako otaa mukaan?

14

3137

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • epätietoinen_elimäeltä

      Entä oman panssarivaunun? Olen sellaisen väsännyt corollasta.

    • Reservissävalmiina

      Panssarivaunu nyt ei varmaan ole keneltäkään saako sellaista edes omistaa?

      No joka tapauksessa mönkäri löytyy tallista. Kerran näin foxilta kun jollakin amerikkalaisella oli teline rynäkökiväärille mönkiässä näytti tosi tehokkaalta , mistä saisi piirustukset niin voisi tehdä omaan valmiiksi?

      • nnfkfkkfkfkfk

        En tiedä. Ei varmaan. Tuskin mönkkärissäkään konekivääriä? Ehkä mythbustersien kanatykin saisi? Mutta mistä saisi niin paljon pakastekanoja?


    • homormeija

      Ota myös liukuvoide ja tekopenis.

      • reservissävalmina

        Mihin tuota liukuvoidetta käytettään? Aseiden liukku pinnoille ?

        Tekopeniksen käyttöä en nyt kyllä ymmärrä?


      • kapteenikoukkukooo
        reservissävalmina kirjoitti:

        Mihin tuota liukuvoidetta käytettään? Aseiden liukku pinnoille ?

        Tekopeniksen käyttöä en nyt kyllä ymmärrä?

        Tekopenis laitetaan takapuoleen yöksi ja näin varmistetaan ettei veli-venäläinen pääse yllättämään suomipoikaa. Se on ns penikksen yösuoja.


    • Paukku_Pate

      Ostin itse Varustelekasta 70 settiä Venäjän armeijan vanhempia maastopukuja.
      Oon keräämässä preppariporukkaa, ja voin antaa puvut käyttöön ilmaiseksi! On ihan sikalaadukkaita.
      Pimeesti on aika hankala hankkia muita kuin käsiaseita, mutta vähän toistakymmentä isokaliiberista pistoolia löytyy myös. Kaikki ei ole puoliautomaatteja, mutta patruunoita on kaikkiin yllin kyllin. Ilmoittelen kontaktista myöhemmin patriootti.com -sivustolla. Mukaan haluavat voiotta sitten sitä kautta yhteyttä.

      • sotakuningas

        Oks sulla niitä Venäläisiä sotakypäriä, joissa on sellainen tähti siinä kypärän päällä.
        Sillä voi itsepuolustuksesksi puskea viholista ja kun kovasti puskee, niin voi tähti mennä rintakehästä vihollisen sisälle ja tulee taisteluhaava.


    • Niillä_Mennään

      YlPalvo (Yleinen Palvelus Ohjesääntö).On se joka määrittelee sinun ja hentunliisan pukeutumisen sekä ryhmä/joukko-osastosi sekä tehtäväsi niissä määrittelee aseistuksen ja muun varustuksen.

      • neurokurki

        Tältä hörhöltä lääkkeet loppu, itse kirjoittaa ja itse vastailee ja kuvittelee että muut ei sitä tajua. Sulla on leima otsassa, katso vaikka peilistä. Otsassasi lukee "oon hullu".


      • Ehket_meekkään

        Ja mitä sulla lukee.Ei kelpaa palvelukseen mielenterveys-ongelmien takia!


    • homoillaanko

      Muista ottaa kortsut mukaan. Et jää paskaan kiinni.

    • Anonyymi

      kerrottu on, mitä otetaan (ja mitä ei). en ihan varma tässä, vai myös osa muualla.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Ilouutinen! Anniina Valtonen heitti jymy-yllätyksen - Tämä ei jätä kylmäksi!

      Ohhoh, tämäpä ylläri! Anniina Valtonen sai puolisonsa kanssa lapsen viime vuoden lopulla. Lue lisää: https://www.suomi2
      Suomalaiset julkkikset
      27
      2029
    2. Ootko muuten vieläkään hiffannut

      Että en kuulu sinun maailmaasi? On meissä samaa, ja samaa aaltopituutta oli, mutta tunsin oloni usein hyvin vaivautuneek
      Ikävä
      166
      1465
    3. Miten nyt sanoisin

      tämän sinulle. Oletko mielessäni päivittäin, kysyin itseltäni ja vastaus oli, kyllä olet. Yllätyin, päädyin oudoille tei
      Ikävä
      88
      1445
    4. Mistä vuodesta

      lähtien olet ikävöinyt kaivattuasi?
      Ikävä
      108
      1176
    5. Susta on tullut

      Ihana nainen. ❤️
      Ikävä
      52
      1149
    6. Tämä ei voi jatkua

      Näin. Eilisen jälkeen tulin siihen tulokseen.
      Ikävä
      55
      894
    7. Voitko vain unohtaa

      Minut. En ole sinun arvoisesi
      Ikävä
      59
      860
    8. Mitkä oli suurimmat

      Syyt mihin hänessä ihastuit alussa ja pikkuhiljaa tunteiden edetessä
      Ikävä
      38
      755
    9. Tällä kertaa Marinia kadehtii Minäminä Päivärinta

      Kokoomuksen tyhjäntoimittelija itkeä tuhertaa, kun kansainvälinen superstaramme ei leiki hänen kanssaan. Oikean puoluee
      Maailman menoa
      271
      707
    10. Oletko mustasukkainen luonne?

      Tai ylipäätään millaisia tunteita herättää, jos kaivattuasi liehittelee joku muu tai hän deittailee jonkun muun kanssa?
      Ikävä
      80
      685
    Aihe