olen halukas pillun nuolia korvauskin annetaan
NAINEN saanko nuolla sun pimppis ja pyllys
24
76
Vastaukset
- himopillu
mua saisit nuolla kyllä ja olisin rahan tarpeessakin
- himopillu
treella
himopillu kirjoitti:
voisin tullakin.oothan puhdas ja luotettava etten turhaan odota?
Moi...mitä teet vappuna? Saisko matkamies poiketa oikeesti kylässä? Olen puhdas ja tauditon siisti kundi tulossa to sukuloimaan tre? Onnistuuko? Nim.merkin takaa löyty meili laita postia ni jatketaan.
Siis maksisit siitä että saat nuolla,voi pyhä sylvi että on mailma menny sekasin,kyllä naista nyt sentään nuolla saa vuonna 2015 ihan ilmasiksikin. Paneminen on sitten toinen juttu,mutta jos nauttijana on vain nainen niin ei siitä ny vittu maksaa kuulu.
- lihas
Kyllä minä ainakin nautin naisen nuolemisesta siinä missä nainenkin. Niin miksipäs ei.
- nainen0459
kyllä nuolemisesta voi nauttia molemmat...
Tietenkin,ja kuuluukin nauttia.....mutta siitä maksaminen jos ei sisällä yhdyntää niin tuntuu oudolta....no ikinä ei tarvinu maksaa,kielitaidot sen verta hyvät että pärjänny ilman lompakkoa.
- Kuuma2015
Täällä olis yksi kypsä nainen,jota sais nuolla. Kaikki reiät tarjolla...Olethan itsestäsi huolehtiva ,puhdas mies..Olen Järvenpäästä,onhan sinulla paikka...
Moikka kuuma2015 täällä halukas mies nuoleen sinua ,paikkana vaikka auto tai luonnon helma.
laita viestiä [email protected]
- himokaskieli
Kuuma2015 Täältä radanvarresta rixun korkeudelta löytys siisti autoileva 50 kielimies nuolemaan huolella sun molemmat reijät!Voisit pyllistää minulle vaikka jossain taukopaikan metsikössä tms paikassa.
- ehkä.kiinnostunut
Mistä oot?
- Kuuma2015
Oot kyllä ihan sika,mee sinne mistä oot tullukkin iso PUKKI.Mikä oot huorittelee.,et ole varmaan eroasi vielä läpi käynyt raukka.PYSY sielä KYRPÄLÄSSÄ ja kasva MIEHEKSI.
- Kuuma2015
Järvenpäästä
Naisen kiimainen ja märkä vittu maistuu hyvälle...ja persereikä myös..
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1062419
- 1061902
Ripeyttä asiointiin
Ottaa päähän yhden ja saman asiakkaan hitaus kassalla kun yhdellä kädellä nostelee ostoksia kärrystä ja välillä pitelee161794Mitä ajattelit hänestä
Ensi kohtaamisesta alkaen? Itsellä pikkuhiljaa syventyi rakkaudeksi vaikka alusta asti ajattelin että hän on samallainen991457Marinin ahdistelija - "Lemmenkipeä huippuosaaja Lähi-idästä"
Olikin valtamedialle hankala paikka, kun kyseessä olikin "rikastaja" Vähän aikaa sitä voitiin piilotella, mutta pakko ol1921412Mietitkö tosissasi..
..että olisin tullut sinne jonkun muun vuoksi kuin sinun? Ei näinä vuosina tapahtuneet, myös tapahtumatta jääneet, ole41345- 57947
- 64946
Kysyin kaikilta yhteisiltä tutuilta mielipidettä siitä, että kannattaako sinun kanssa alkaa!
Päätös oli lähestulkoon yksimielinen. Minunkin vaisto antoi vaaranmerkkejä, mutta järkytyin mitä sinusta kuulin. Aluksi125938- 76910