Rintojen koko

Isot_ne_pitää_olla

Rintojen koosta on ollut puhetta. Jotkut pienirintaiset ovat sanoneet että pienet ovat hyvät, Nyt me miehet voimme kertoa kummista tykkäämme

Rinnoissa pitää olla kokoa. Kukaan meistä miehistä ei oikeasti tykkään rinnoista jotka näyttävät itikan pistoilta. C kuppi on hyvä ja sitä pienemmät eivät sytytä. Ainahan naiset sanovat miehistä että koolla on väliä. Naiset koolla on myös väliä kun puhutaan rinnoistanne. Täytyy loppuun ilmoittaa että itse olen hyvin varusteltu joten en ole sellainen kirjoittaja joka on pahalla päällä omasta koostaan. Ilman tuota kirjoitusta olisi tullut viestejä jossa epäillään omaa varustustani

18

95

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kaikki-käy-m

Sitä aina joku luulee, että hänen mieltymyksensä on muidenkin mieltymys.

Itsekin olen mies, eikä kyrvässä ole mitään vikaa, mutta silti pidän eniten pienistä rinnoista. Jos katselet esim. palstoilla FTV, PinkFineArt, Femjoy, Rylsky Art tai googlaat "small tits", siellä on pilvin pimein myös pienirintaisia kaunottaria. Eivät he siellä turhan takia ole.

Eivät suuretkaan rinnat ole kauheat, mutta silikonit ovat iljettävät. Pienirintaisilla tytöillä taas voivat olla ihanan suuret häpyhuulet. Kaikki käy, kaikelle on ihailijansa.

• Minäkin tykkään ihanista häpyhuulista.

• Rinnat ovat hyvät kooltaan kun ne ovat pienet tai suuret mutta ei silikonit.

• Mr.Large

Juu, KYLLÄ NÄIN ON!
        Silarit on perseestä!!!
        Esim. Tikkurilassa pyörii yx silikoneilla varustettu anorektikko nelikymppinen
        ja kuvittelee vielä olevansa fiksu kun on vanhoilla päivillä yrittänyt saada
        sivistystä ja päästä (Xx.) piireihin... itseään täynnä oleva narsisti!!!
        Herää milloin mistäkin ja perseeseen porattuna!

• kummista_

… tykkäämme”
      Joku tykkää kummista minä tykkään luomuista. Koolla ei ole merkitystä, naisen itsetunto ratkaisee. Jos nainen tykkää rinnoistaan niin sitten minäkin.

Minulle muoto ja korkeus on kokoa tärkeämpi. Pienemmät on yleensä kauniimman muotoiset
      Jos kuitenkin on pakko valita jotakin niin: pienet, kauniin muotoiset joissa terhakkaat nännit n. olkavarren puolivälin korkeudella tai ylempänä.

Ihan kurjinta asiassa on se kun nainen syyttää pieniä rintojaan heikkosta itsetunnosta.

• Tiiii

Itselläni on erittäin pienet AA-kuppikoon rinnat ja mua nolottaa niiden pienuus. Ne ei tosiaankaan ole mitkään isot utareet, vaan ihan vastakohdat. Oikeat ötökän pistot. Mua pilkataan usein niiden koosta ja mulla on sen takia huono itsetunto. Oon usein kateellinen, kun isorintaiset naiset löytävät miehen, mutta mä en. Jos joskus löytäisin, niin ei kai se mua jaksais katsella kauan, kun isotissisempiäkin on tarjolla ja ero tulisi. On tämä helvettiä, mutta näillä mennään.

• olet-suloinen

Tiiii, jos olisin seurusteluiässä ja tyttöystävälläni olisi sopöt pienet rinnat, pyytäisin, että hän ei koskaan, ei koskaan, käyttäisi rintaliivejä. Tämä on vain ekstraa. Paljon tärkempi on suloinen vittu. Melkein kaikilla naisilla on. Kaikkein tärkein on kuitenkin herttainen luonne. Luulenpa, että sinulla on kaikki kolme. Olet hyvä tyttö! :)

• utareet

Rintojen koko on ylivoimaisesti typerin tekosyy jolla naiset selittävät heikkoa itsetuntoaan. Sulla ei ole aa-kuppien takia huono itsetunto vaan pelkästään typerä käsitys miehistä. Jos äänekkäimmät keskenkasvuiset pikkaavat pieniä ja ylistävät utareita niin onko se miesten mielipide?

• mies50jayli

AA-kuppi on aivan ihana koko. Tykkäisin katsella loputtomiin niitä ja hyväillä.

• HYVÄTNÄIN

Kyllä minusta tuollaiset pienet AA-kupin kokoiset rinnat ovat sexikkäät ja kiihoittavat, täytyy muistaa että kaikki rinnat ovat uniikkeja eli toisia samanlaisia ei ole. Eikä minua haittaisi vaikka tisut roikkuisivat tai olisivat erikokoisia. Ei minullakaan mikään iso kalu ole mutta se on juuri tähän kroppaan sopiva niinkuin rinnat naisilla olivatpa ne minkäkokoiset hyvänssä, kunhan eivät ole silikonia sillä ne vasta ovat luonnottoman näköisiä joita ei todellakaan tee mieli hyväillä, toisin kuin luomuja kuppikoosta AA-sta ÖÖ-hön!

• Ihaniaovatkaikenkokoiset

Vaimollani on kolme siskoa, kaikilla myös vaimollani on muodokas takamus ja hyvin erikokoiset rinnat.

Juhannuksena katsellessamme siskosten uintia totesimme kuten aina siskojen miesten kanssa että mahtavaa kun he ovat niin erilaisia mutta kuitenkin samannäköisiä. Kuka tahansa heistä kelpaisi.

Kaikkien vartalo on yhtä ihana vaikka rintojen koot ovat 70D, 70C, 65D ja 70A. Kun rintojen koko pienenee, niin lantio kapenee ja takamus pyöristyy. Pienimmillä rinnoilla varustetun takamus on kuin pyöreä pallo.

• sivupersoonaSavosta

-Nyt me miehet voimme kertoa kummista tykkäämme-

Mun kummi on ihan ok!

• sivupersoonaSavosta

-Ilman tuota kirjoitusta olisi tullut viestejä jossa epäillään omaa varustustani-

On muuten maailman 8. ihme, että niitä ei ole tullut. OMV!!!!!!!

• Peppuuvaa

Todella pienet rinnat on vaan se juttu, ja pienet tiukat perseet

• KyllNainOn

Kyllä itselläkin kadulla kävellessä ensimmäisenä kiinnitän huomiota hyvännäkösiin (isoihin) tisseihin.. mutta kokemus on opettanut että naiset jotka tietää olevansa hyvännäköisiä.. saattaa luottaa kehoonsa siinä määrin että seksiä harrastaessa on kuin lahnat.. Sama juttu kuin tietyllä jätkillä joilla on iso kulli ja liikaa itse luottamusta mutta ei sittenkään tiedä mitään naisen tyydytyksestä..

• Toivomaani

Ei koolla väliä, kunhan on isot nännipihat joita mukava nuoleskella.

• Anonyymi

Parhaat rinnat minusta A+ - B, silleen että ei tarvii rintsikoita. Perse pitää sitten olla iso ja löysää pitää olla jotta kävellessä ja naisessa heiluu reilusti.

• Anonyymi

Pikkutisulit ovat ihanat, juuri sellaiset kuin tisulien kuuluu olla, kiinteät, terhakat. Hirviörinnat, läskisäkit, aiheuttaa hormonaalinen ehkäisy jota nainen on käyttänyt, saattaa myös olla niin että äitinsä käyttämä hormonaalinen ehkäisy on vioittanut äidin munasarjoissa olevia munasolua josta syntyneelle tyttärelle aiheutuu hirviörinnat ja ehkä muunkinlaisia vikoja.

Kaksi tanssijakaunotarta noin 3375 vuoden takaa, ihanat pikkutisulit ja kaikki muukin fyysinen pääoma: https://c2.staticflickr.com/8/7414/11117853414_bc280bb8e3_b.jpg

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Jens Ihlen (ex Kukka) poika todistaa oikeudessa

10:49 "Välit ovat olemattomat" Minkälainen isäsi ja sinun välinen suhde on tällä hetkellä? "Minulla ei ole minkäännäkö
      Maailman menoa
      259
      9668
    2. K-kaupassa on mukava käydä, kun ei tarvitse katsella köyhiä

vasemmistolaisia, joista monet myös varastavat. Mielellään maksaa vähän enemmän tuotteista K-kaupassa, jotka ovat paljon
      Maailman menoa
      176
      5444
    3. Suomeen ei kuulu ihmiset jotka ei halua kätellä toisia ihmisiä, koska tämä on vääräuskoinen

Nainen joka ei halunnut kätellä Stubbia on selvästi ääripään muslimi, eli sitä sakkia josta niitä ongelmia koituu. Ulos
      Maailman menoa
      155
      5055
    4. PS:n Purra teki -JÄTTI-VELAT

* * PS:n Purra teki -JÄTTI-VELAT - ! ja jätti MaksuHuolet -Kansan Maksettavaksi -! *
      Maailman menoa
      65
      4737
    5. Ootko sä nainen suuttunut

jostain? Harmi jos tullut väärinkäsityksiä.
      Ikävä
      188
      2240
    6. Nainen, sanotaan että totuus tekee kipeää

Ehkä mutta se voi olla myös se kaikkein kamalin asia kohdata. Kuplassa on turvallista, kun tietää vähemmän on helpompi.
      Ikävä
      11
      2155
    7. Valtio lopettaa pienituloisten perheiden kylpylälomien tukemisen

Pienituloiset suomalaiset ovat voineet vuosikymmenten ajan hakea tuettuja lomia terveydellisin, sosiaalisin ja taloudell
      Maailman menoa
      299
      1776
    8. Minkälainen auto

Kaivatullasi on? Väri/Merkki? :)
      Ikävä
      88
      1488
    9. Menen nyt koisimaan

Ja en ehkä palaa tänne. Asia on nyt loppuunkäsitelty ja totuus tuli ilmi
      Ikävä
      15