Aina kun naapuri näkee minut, hän tuntuu menevän jonnekin "muualle", eikä jää tervehtimään. Milloin talon taakse, milloin auton taakse rassaamaan jotain. En ole vielä jutellut hänen kanssaan, joten ei hän suuttunutkaan voi olla. Voikohan tämä olla ujoutta uusia ihmisiä kohtaan?
Uusi naapuri välttelee
19
832
Vastaukset
- pfs
no viestistäsi päätellen olet kyllä sellainen kusipää että en yhtään ihmettele jos ei tervehdi...
- voiollajoo
Voipa hyvinkin. Kerrostalossa tuo on melko normaalia. Rivitaloon tuollaiset menevät vain erehdyksessä ja ok olisi paras.
- oma-elämä
onkohan joku jo ehtinyt varoittamaan sinusta. minulla samallainen tilanne onneksi entinen asukas varoitti kaltaisestasi kyylästä.
- hohhoijakkaa
Onko kyyläämistä, jos huomaa, että naapuri välttelee?
- Kyyläämistähyvinkin
hohhoijakkaa kirjoitti:
On. Elämän köyhyyttä.
- Anonyymi
hohhoijakkaa kirjoitti:
Kaltaisenne kusipäät aina itse aiheutatte sen jos teitä karttelee joku, jotta pääsette haukkumaan Ujoksi Araksi, sama kun joku taho Ekana myrkyttää ihmisiä ja sitten tarjoaa ratkaisuksi lisäämyrkkyä naamioituna ratkaisuksi ongelmaan.
- nbujdfga
Jaahas, kyylä taas vauhdissa.
- qwesdqqqqq
Ihmisiä kun on erilaisia, toiset ei kaipaa muita, voi olla vuoskymmenet tottunut elämään enemmin yksikseen kuin ihmisten parissa. Voi kuule, näitä on paljon suomessa, erakkoja ja yksin eläviä..
- Anonyymi
Introverttejakin. Sitä Introverttiä eivät ne pääse enää kiusaamaan Araksi haukkuen ym. he kun syntisinä kuolivat jo joitain vuosia sitten. Helvetistä on aika vaikea enää kyylätä hänen tekemisiään eikä minkäänlainen kiusanteko enää onnistu kun sinne kerran joutuu.
Tuskin he Taivaaseenkaan ovat päässeet, sen verran kova oli Pojjiilla ja Akoilla syntilista kun Luurangot heidän kaapeistaan alkoivat paljastua, ja paljastuikin.
- hämmästynyt
Minä välttelen naapuria. En ole aiemmin tavannut (aikuisia) koulukiusaajia, ja naapuri ei tee muuta kuin juoruaa ja yrittää etsiä silmätikkua. Patologinen, addiktoitunut.
Koko touhu on lisäksi hämäävää, koska naapurin ulkoinen kuva on topakka, suoraryhtinen, herttainen.
Koulussa olen toki tavannut suunsoittajia, jotka vuoroin ketäkin pilkkaavat, mutta en sellaisia, jotka ovat täysin patologisia ja riippuvaisia touhusta. - hmmmmmmm
Jospa naapurin tuntosarvet kertovat, että teidän kemiat eivät mene yksiin. Ja haluaa pitää etäisyyttä.
Muutenkin voi olla suositeltavaa pitää naapureihin. - Anonyymi
Yleistä touhua. Teen samalla tavalla lähes kaikkien naapurien kohdalla, ja tulee vaan todella kiusaantunut olo jos törmää rappukäytävässä tai parkkipaikalla tms. Ei minulla ole mitään naapureitani vastaan mutta ahdistaa hirveästi jos joudun vaikka juttelemaan jonkun kanssa väkisin. Kärsin paniikkihäiriöstä ja sosiaalisten tilanteiden pelosta, nämä käyttäytymismallit johtuu omalla kohdallani niistä enkä tietenkään haluaisi olla tällainen jänishousu. Ihmiset ahdistaa yli kaiken, koska tunnen olevani kaikkia muita ihmisiä huonompi, ilman varsinaista syytä.
- Anonyymi
Miten kuulostat että et ole itse tuollainen?!
Kuulostat ihan joltain kusipäiseltä Kassulta joka kuvastaa kirjoitelmassa perusteella vaan jotain kateutensa kohokohtaa. No ne vanhemmatkin oli ja toinen uhriutti itteään valehtelemal että oli itse koulukiusattu ollut, vaikka itse Koulukiusaaja, kuten muutkin siinä suvussa olevinaan jotain aina muita parempia valehtelemalla ummet lammet ja kehumalla omaa sukuaan painamalla jotain muita valittuja uhreja alas ja hiipimällä naapureiden asunnoissa aina kun olivat poissa kotoa. Sinne yksien naapurin koneellekin piti päästä urkkimaan mutta voi kun oli salasana.
- Anonyymi
Itse olen hyvätuloinen eläkeläinen ja vaadin, että kaikki nuoremmat tervehtivät minua pihassa ja porraskäytävässä. Täysin luokatonta ja laadutonta käytöstä ettei tervehditä.
- Anonyymi
et todellakaan voi tai saa vaatia mitään
- Anonyymi
Se on pöhlöyttä, tavanomainen ilmiö halvoissa taajamissa
- Anonyymi
Älä kiinnitä siihen liikaa huomiota kaikki nyt ei vain ole niin sosiaalisia eikä sitä voi muuttaa
- Anonyymi
Kyllä sen vaistoaa kenen kanssa ei kannata tehdä tuttavuutta.
- Anonyymi
Ketjun aloittaja on ehkä psykopaatti joka on etukäteen sovittu että kiusattu juonitellaan itse tarkoituksella naapuriin asumaan jotta upeuden kohde on lähellä kiusattavaksi, syynä kateus. Sitäpaitsi Päkä ja se yks olivat Noitia molemmat vaikka meille aina osoitetaan että ei oikeasti ole Noitia olemassa, ettei vastustus asiaa kohtaan kasvaisi. Siitähän siinä kyse.
Kaikki kiusaaminen liittyy pähkinän kuoressa aina kateuteen. Pahat ei voi saavuttaa mitään, sinä voit.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.3107171Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill662126- 1751817
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä151327- 1121267
Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie81203Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181691200RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j541126Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j411061Martina pääsee upeisiin häihin
Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.2901009