Uusi naapuri välttelee

omakotitaloalueella

Aina kun naapuri näkee minut, hän tuntuu menevän jonnekin "muualle", eikä jää tervehtimään. Milloin talon taakse, milloin auton taakse rassaamaan jotain. En ole vielä jutellut hänen kanssaan, joten ei hän suuttunutkaan voi olla. Voikohan tämä olla ujoutta uusia ihmisiä kohtaan?

12

513

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pfs

      no viestistäsi päätellen olet kyllä sellainen kusipää että en yhtään ihmettele jos ei tervehdi...

    • voiollajoo

      Voipa hyvinkin. Kerrostalossa tuo on melko normaalia. Rivitaloon tuollaiset menevät vain erehdyksessä ja ok olisi paras.

    • oma-elämä

      onkohan joku jo ehtinyt varoittamaan sinusta. minulla samallainen tilanne onneksi entinen asukas varoitti kaltaisestasi kyylästä.

      • hohhoijakkaa

        Onko kyyläämistä, jos huomaa, että naapuri välttelee?


      • Kyyläämistähyvinkin
        hohhoijakkaa kirjoitti:

        Onko kyyläämistä, jos huomaa, että naapuri välttelee?

        On. Elämän köyhyyttä.


    • nbujdfga

      Jaahas, kyylä taas vauhdissa.

    • qwesdqqqqq

      Ihmisiä kun on erilaisia, toiset ei kaipaa muita, voi olla vuoskymmenet tottunut elämään enemmin yksikseen kuin ihmisten parissa. Voi kuule, näitä on paljon suomessa, erakkoja ja yksin eläviä..

    • hämmästynyt

      Minä välttelen naapuria. En ole aiemmin tavannut (aikuisia) koulukiusaajia, ja naapuri ei tee muuta kuin juoruaa ja yrittää etsiä silmätikkua. Patologinen, addiktoitunut.
      Koko touhu on lisäksi hämäävää, koska naapurin ulkoinen kuva on topakka, suoraryhtinen, herttainen.


      Koulussa olen toki tavannut suunsoittajia, jotka vuoroin ketäkin pilkkaavat, mutta en sellaisia, jotka ovat täysin patologisia ja riippuvaisia touhusta.

    • hmmmmmmm

      Jospa naapurin tuntosarvet kertovat, että teidän kemiat eivät mene yksiin. Ja haluaa pitää etäisyyttä.
      Muutenkin voi olla suositeltavaa pitää naapureihin.

    • Anonyymi

      Yleistä touhua. Teen samalla tavalla lähes kaikkien naapurien kohdalla, ja tulee vaan todella kiusaantunut olo jos törmää rappukäytävässä tai parkkipaikalla tms. Ei minulla ole mitään naapureitani vastaan mutta ahdistaa hirveästi jos joudun vaikka juttelemaan jonkun kanssa väkisin. Kärsin paniikkihäiriöstä ja sosiaalisten tilanteiden pelosta, nämä käyttäytymismallit johtuu omalla kohdallani niistä enkä tietenkään haluaisi olla tällainen jänishousu. Ihmiset ahdistaa yli kaiken, koska tunnen olevani kaikkia muita ihmisiä huonompi, ilman varsinaista syytä.

    • Anonyymi

      Itse olen hyvätuloinen eläkeläinen ja vaadin, että kaikki nuoremmat tervehtivät minua pihassa ja porraskäytävässä. Täysin luokatonta ja laadutonta käytöstä ettei tervehditä.

    • Anonyymi

      Se on pöhlöyttä, tavanomainen ilmiö halvoissa taajamissa

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      69
      2993
    2. Istuva kansanedustaja epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta

      Seiskan tietojen mukaan Timo Vornanen on epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta eikä kenellekään taatusti tul
      Maailman menoa
      418
      2868
    3. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      102
      2272
    4. Timo Vornanen kilahti

      Mikähän sille kansanedustajalle polisiisi miehelle on noin pahasti mennyt hermot , että tulevaisuudensa pilasi totaalise
      Kotka
      94
      2136
    5. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      73
      1914
    6. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      11
      1864
    7. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      7
      1850
    8. Pullonpalautusjärjestelmä muuttuu - paluu menneisyyteen

      EU suuressa viisaudessaan on päättänyt, että pulloja pitää kierrättää. Jos oikein ymmärsin, nykyisen järjestelmänmme ti
      Maailman menoa
      153
      1838
    9. Tollokin tajuaa että Timo Vornanen

      oli joutunut äärimmäiseen tilanteeseen ampuessaa yhden laukauksen katuun. Ei poliisi tee tuollaista hetken mielijohteest
      Maailman menoa
      336
      1751
    10. Sininen farmari - Ford Focus- YFB-842 on poliisilta kadoksissa Kauhajärvellä

      https://alibi.fi/uutiset/poliisilta-poikkeuksellinen-vihjepyynto-autossa-oleva-henkilo-on-avuntarpeessa/?shared=29255-2d
      Lapua
      6
      1662
    Aihe