Lapset tulee kalliiksi ja niille ei ole edes tulevaisuudessa työpaikkoja, niin eiköhän laiteta lapset verolle Pudasjärvellä, kun täällä on niin isoja perheitä? Kolmannesta ja ylittävästä lapsesta sakkomaksu, jokaisesta vahingosta tuplaantuva, tuntuva veronkorotus, peruspalvelut synnyttäjän ja siittäjänsä pussista. Jos penikasta tulee tahra yhteiskuntaan, niin tekijät maksaa.
Olisko hyvä?
Lapsivero Pudasjärvelle !
6
306
Vastaukset
- peukutan
Kyllä, halvemmaksi tulee ottaa vuosittain tarvittava määrä mamu nuoria. On muuten niin hyvin kasvatettuja ja kielitaitoisia ja ahkeria ja ystävällisiä ja sopeutuvaisia ja, ja, ja on sitten niistä vielä vanhuksille hoitajia.....
.Pelottaa ja hirvittää kun vanhenen, eutanasia oikeus vaadittava kansalaisoikeudeksi.- kovakohtalo
Onneksemme ikääntyessä näkökyky heikkenee, niin ei nähdä millainen nokinaama hyörii hoitsuna.
- vauvaraha
Pudasjärven tulisi ehdottomasti maksaa vauvarahaa jokaisesta kuntaan syntyvästä lapsesta. Vaikkapa kymppitonni vauvaa kohden. "Vain geenipuhtaille paikallisille". Ei mulaateille ei.
Paljon halvempaa kuin mamujen elin ikäinen hyysääminen, niistä ei ole muuta, kun vain harmia
Saataisiin syntyvyys kasvuun ja väkiluku nousuun.
Tämä olisi kuitenkin pieni kulu verrattuna siihen, miten paljon on syydetty miljoonia muuhun, ei niin kannattavaan, yritystoimintaan.
Vauvaraha on käytössä muutamissa Suomen kunnissa.- iskäjaäiti
Kannatan vauvarahaa.
- cmclfkfjzjzh
Terveisiä täältä jostain Kaakkois-Aasiasta entiseen kotikylään.Kannatan ehdottomasti lestaperheessä syntyneenä ajatusta.Pudasjärven pitäisi luopua myös kaikesta vasemmistohömpästä,kuten työehtosopimuksista ja ne,jotka oikeasti tekee töitä ja tienaa rahaa saa mitä ansaitsee.Olen aina valmis elättämää toistakymmentä sisarustani ja ikääntyvät vanhempani,mutta kun minun ei tarvi.En ole valmis elättämää pudasjärveläisiä höpöhöpöhöpöttäjiä,jotka siellä kulkevat LYNXin takki päällä ja lippalakki takaraivolla.Vanhempani,minä ja kaikki sisarukseni on aina ja tulee aina tienaamaan ja elättämään juntteja siellä enempi kuin keskimäärin pudasjärveläiset.
Aurinko paistaa,olut on kylmää joten HAISTAKAAPA VITTU siellä.Onko metri lunta vielä?
Pääomatulot on niitä parhaita tuloja - Anonyymi
jaa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Finlayson Tom of Finland tuotteineen ajautumassa konkurssiin
Takavuosina kotimainen lakana- ja pyyhevalmistaja Finlayson teki jättimäisiä voittoja, myymällä alastomien gay-miesten k1392875Ajattelit siis löytäneesi onnen minusta
Etkä sitä silloin sanonut. Miksi oi miksi. Olisit avannut suusi. Olisin kääntänyt vaikka minkä kiven, että oltaisiin voi262417- 1352008
Suhde varattuun, kuinka saa tunteet katoamaan
Kuinka unohtaa ihminen johon olet tulen palavasti ihastunut/rakastunut, varsinkin jos olet varattu tai kohteesi on vara1341583Mies millä tasolla sun kiinnostus oli?
Mitä musta halusit/hait? Nyt kun kaikki on ohi, ei ole mitään menetettävää enää...831377- 331213
- 1001161
Lubondaksentiellä taitaa huomenna tyssätä!
Nyt TAX-1 hakee kolmatta kertaa poikkeuslupaa venevajan muuttamiseksi kesäasuntoon! Sari Paljakka ehdottaa lautakunnalle21049Nainen, jos kiinnostaa niin miksi ihmeessä
et kirjoita tänne jotain tunnistettavaa? On niin paljon eri mahdollisuuksia ottaa esille yksityiskohtia menneestä ajasta601032Minua särkee puolestasi
Kirjoitan kahdelle naiselle tämän, koska molemmat jouduitte saman kokemaan. Minun itsehillintäni petti ja sinä jouduit50990