Lapset tulee kalliiksi ja niille ei ole edes tulevaisuudessa työpaikkoja, niin eiköhän laiteta lapset verolle Pudasjärvellä, kun täällä on niin isoja perheitä? Kolmannesta ja ylittävästä lapsesta sakkomaksu, jokaisesta vahingosta tuplaantuva, tuntuva veronkorotus, peruspalvelut synnyttäjän ja siittäjänsä pussista. Jos penikasta tulee tahra yhteiskuntaan, niin tekijät maksaa.
Olisko hyvä?
Lapsivero Pudasjärvelle !
6
323
Vastaukset
- peukutan
Kyllä, halvemmaksi tulee ottaa vuosittain tarvittava määrä mamu nuoria. On muuten niin hyvin kasvatettuja ja kielitaitoisia ja ahkeria ja ystävällisiä ja sopeutuvaisia ja, ja, ja on sitten niistä vielä vanhuksille hoitajia.....
.Pelottaa ja hirvittää kun vanhenen, eutanasia oikeus vaadittava kansalaisoikeudeksi.- kovakohtalo
Onneksemme ikääntyessä näkökyky heikkenee, niin ei nähdä millainen nokinaama hyörii hoitsuna.
- vauvaraha
Pudasjärven tulisi ehdottomasti maksaa vauvarahaa jokaisesta kuntaan syntyvästä lapsesta. Vaikkapa kymppitonni vauvaa kohden. "Vain geenipuhtaille paikallisille". Ei mulaateille ei.
Paljon halvempaa kuin mamujen elin ikäinen hyysääminen, niistä ei ole muuta, kun vain harmia
Saataisiin syntyvyys kasvuun ja väkiluku nousuun.
Tämä olisi kuitenkin pieni kulu verrattuna siihen, miten paljon on syydetty miljoonia muuhun, ei niin kannattavaan, yritystoimintaan.
Vauvaraha on käytössä muutamissa Suomen kunnissa.- iskäjaäiti
Kannatan vauvarahaa.
- cmclfkfjzjzh
Terveisiä täältä jostain Kaakkois-Aasiasta entiseen kotikylään.Kannatan ehdottomasti lestaperheessä syntyneenä ajatusta.Pudasjärven pitäisi luopua myös kaikesta vasemmistohömpästä,kuten työehtosopimuksista ja ne,jotka oikeasti tekee töitä ja tienaa rahaa saa mitä ansaitsee.Olen aina valmis elättämää toistakymmentä sisarustani ja ikääntyvät vanhempani,mutta kun minun ei tarvi.En ole valmis elättämää pudasjärveläisiä höpöhöpöhöpöttäjiä,jotka siellä kulkevat LYNXin takki päällä ja lippalakki takaraivolla.Vanhempani,minä ja kaikki sisarukseni on aina ja tulee aina tienaamaan ja elättämään juntteja siellä enempi kuin keskimäärin pudasjärveläiset.
Aurinko paistaa,olut on kylmää joten HAISTAKAAPA VITTU siellä.Onko metri lunta vielä?
Pääomatulot on niitä parhaita tuloja - Anonyymi
jaa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j7394523Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.5643429Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.1732171Harmi että
Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o121734- 961596
MTV: Katri Helena repäisee kunnolla - Aivan uudessa roolissa TV:ssä - Tätä ei arvannut!
No nyt iskelmälegenda ja koko kansan Katri Helena kyllä repäisee kunnolla! Upeaa heittäytymistä, Katri Helena! Lue, mis351558TELIA pakottaa 4G-liittymiä väkisin 5G-liittymiin, vaihtaa ilman lupaa
Ihmisten sopimuksia! https://www.is.fi/digitoday/mobiili/art-2000011063159.html "Telia on lähettänyt osalle 4g-asiakka1611261OP Kaskimaa
Niin sitten pankki vaihtaa nimeään ja pääkonttori siirtyy ties minne. Pulkkisen visio, Kainuu ei kelvannut.301108- 2241041
- 70976