Elisan koko idea on mennut pahasti väärään suuntaa

Turhamaisteri

Ikävää kyllä, asiakkaana oleminen on monellakin tavalla mennyt ikäväksi.
Asiakaspalvelussa ei kerrota kaikkea, laitetaan ilmaisia kanavia kuukaudeksi puoliväkisin ja toivotaan, että unohtaa peruuttaa. Tosin yksi ylimääräinenkin tuli sopimatta.

Tilatessa väittivät, että on helppoa peruuttaa ihan tuosta vain, ei vaan pidä paikkaansa. Tosin voihan se olla, että työnantajani on maksanut minulle palkkaa aika turhasta yli 15 vuotta, jonka ajan olen alan opettajana ollut. Onhan se merkillistä, että noin helppoa asiaa en osaa hoitaa. Kyllä yliopisto päästää maistereiksi ihan kaikki - todella ihan kaikki.

Laskutus on ikävän sorttista, vaikka maailma muuttuu juu. Laskustakaan en oikein osaa ymmärtää, mutta sen kyllä ymmärrän että maksaa pitää ja enemmän kuin olen ymmärtänyt.
Jos kuitenkin on niin, että minä olen tuo surkimus, joka ei ymmärrä ja ei osaa eikä tajua, niin onpahan minulla muutama sata uutta opiskelijaa, joilta kysyä neuvoa. Joten saan se kyllä helposti selville, onko homma reilua ja olenko todella uusavuton. Jos näin on, voinhan sen kysyä joka vuosi uudelleen ihan kaikilta, kovin ymmärtämätön kun olen. Sitten saatan esittää toisen vaihtoehdon, jota pidän hyvänä, katsotaan mitä he siitä pitävät. Mutta sekaisinhan se menee. Muuten, ACN puhelinyhtiön poistuttua Suomesta, on parhaimmaksi operaattoriksi kokonaisuudessaan päässyt vuodesta toiseen Telefinland - sen ainoa ongelma taitaa olla sama kuin Elisallakin - kun uuden liittymän ottaa, ei tilausvahvistuksessa ole sovittuja asioita, joita voisi sitten myöhemmin ihmetellä mitä tuli tilattua. Toistaiseksi Telefinland on toiminut kuten sovittu. Tulipahan kirjoiteltua, valitettavasti ei vielä ole tietoa mikä Elisan tilalle.

2

104

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hei Turhamaisteri,

ikävä kuulla ongelmistasi ja että et ole saanut sinua tyydyttävää asiakaspalvelua. :( Tämä ei missään nimessä ole tavoitteemme ja pahoittelen mikäli olet kokenut asiakaspalvelumme kehnoksi.

Mikäli sinulla on kanavapaketteja jotka haluat päättä, voit tehdä sen itse osoitteessa elisaviihde.fi > Maksukanavat > Lopeta tilaus. :) Halutessasi voit ottaa toki yhteyttä myös asiakaspalveluun esimerkiksi yhteydenottolomakkeen kautta osoitteessa http://elisa.to/1DbrO7J . Palstalla osoitteessa http://elisa.fi/palsta on myös moderaattoreita, jotka toki auttavat ongelmissasi. :)

Laskun tulkinnassa sinua auttaa laskutulkki, jonka löydät osoitteesta http://elisa.to/1aJJM7D . Mikäli laskulla on mielestäsi ylimääräisiä veloituksia tai muuta epäselvää, olethan meihin yhteydessä edellä mainittuja kanavia pitkin tai puhelimitse halutessasi.

Jussi / Palstatiimi
      http://elisa.fi/palsta

• Terppa_vm_60

Näistä akateemisista hömelöistä sen verran että tunnen niitä muutaman ja ovat aika kaukana normaali-ihmisen arjesta sekä osaamisen että ns. maalaisjärjen käytössä. Ykskin oli projektipäällikönä (diplomi-insinööri) eikä osannut helppoja yhteenlaskuja kun ei ollut laskinta. Ilmeisesti tämäkin valittava maisteri on näitä jotka ei tajua lukemaansa jos on vaikeuksia tulkita laskuja joita ei näin kansakoulu/kauppakoulu pohjalta ole minkäänlaisia vaikeuksia tulkita.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mihin kaikkeen sinä ihastuit hänessä

Mikä oli se asia mikä vei jalat altasi? ❤️ Oliko jotain erityistä tilannetta vai tunne? Kenties monen sattuman summa? Ai
      Ikävä
      90
      8346
    2. Persut: haluamme lisää veroja!

Lisää lisää veroja huutaa persukuoro. Veroila Suomi nousuun! "Uusi matkailuvero eli matkailijamaksu peritään esimerki
      Maailman menoa
      42
      4738
    3. Nainen kokki autossa kammottavan kuoleman sähköauto-Teslan syttyessä tuleen.

https://www.is.fi/autot/art-2000011652873.html Näin vaarallisia sähköautopalot voivat olla.
      Maailman menoa
      41
      4391
    4. Jos samassa autossa istuu romani, somali ja venäläinen, kuka ajaa?

Arvioiden mukaan romanit lähtivät noin 1000-luvulla liikkeelle pohjois-Intiasta. Nyt 1000 vuotta myöhemmin he ovat levit
      Maailman menoa
      45
      2595
    5. Numero josta kaivattusi tulee mieleen

Onko jokin numero joka yhdistää teidät jotenkin? Älä laita puhelinnumeroa.
      Ikävä
      98
      1478
    6. Miksi pitäisit enemmän

Minusta kuin siitä toisesta?
      Ikävä
      40
      1296
    7. Tämmönen höpsö

Höpönassu mä olen. En mikään erikoinen…hölötän välillä ihan levottomia. Tykkäisit varmasti jos olisin siellä sun vieress
      Suhteet
      44
      1246
    8. Heräsin taas sinä mielessä

Miten voi haluta toista näin paljon? 😳 Kyllä meillä on muutenkin hyvä yhteys. Ehkä se tekee myös tästä niin voimakkaan?
      Ikävä
      64
      1152
    9. Jorman paluu sodasta Lieksaan oli katkera

Jorma Karhunen astui Lieksan asemalle. Aurinko paistoi, mutta Jorman maailma oli sumuinen. Takana oli se helvetti, jota
      Lieksa
      39
      1150
    10. Kannattaa toimia yleisesti ottaen

Ajoissa. Vaikka miten paljon haluan ja tunnen, olen löytänyt nyt elämääni jotain uutta ja se todennäköisesti edistyy, jo
      Ikävä
      167
      1090
    Aihe