Oululainen Rosa-Maria Ryyti on

HellariHeinolasta

voittanut Miss Suomi 2015-kisan. 1. perintöprinsessaksi valittiin Carola Miller ja 2. perintöprinsessaksi Saara Ahlberg.

13

1398

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • EhdottakaaPankkeja

      Lestahellari vastaa:

      Olen vanha vanhoillinen taata ja minun pitäisi laina taata, etsin pankkia.

      E. P. (etsin pankkia / rov.)

    • voimahotonna

      Ny saa ihan kunnola kiksauttaa kaikkee mikä liikkuu suviseuroil.

      • Pöyristyttävää

        Pitääx oikeest paikkansa, että lestadiolaisnaiset muodostavat seuroissa piirin, huntu pääs ja kaikki miehet vuoronperään käy panemassa kaikkia ringissä olevia.. Tällaisen jutun olen kuullut ja jos näin on - mitä Jumalan seurakuntaa sellainen on? Tuohan on haureutta, sanan varsinaisessa merkityksessä!


      • tavanomaistahellarissa

        Onko kysyjä Heinolasta?


      • Pöyristyttävää
        tavanomaistahellarissa kirjoitti:

        Onko kysyjä Heinolasta?

        en oo


      • huntuveikko
        Pöyristyttävää kirjoitti:

        Pitääx oikeest paikkansa, että lestadiolaisnaiset muodostavat seuroissa piirin, huntu pääs ja kaikki miehet vuoronperään käy panemassa kaikkia ringissä olevia.. Tällaisen jutun olen kuullut ja jos näin on - mitä Jumalan seurakuntaa sellainen on? Tuohan on haureutta, sanan varsinaisessa merkityksessä!

        Siellä on varmaan paljon kaikkea jota ei kerrota, Roosa varmaan ahneena pohjalaisena pettää lahkon jos vähän kolmeakymmentä hopearahaa heiluttaa.


      • Pöyristyttävää
        huntuveikko kirjoitti:

        Siellä on varmaan paljon kaikkea jota ei kerrota, Roosa varmaan ahneena pohjalaisena pettää lahkon jos vähän kolmeakymmentä hopearahaa heiluttaa.

        Roosako, on lestadiolainen??


      • syväjokiwax
        Pöyristyttävää kirjoitti:

        Roosako, on lestadiolainen??

        Naamasta päätellen ainakin.


      • Pöyristyttävää
        syväjokiwax kirjoitti:

        Naamasta päätellen ainakin.

        Ilmeisesti sinua ei miellyttänyt???


    • vvfghj

      On vl!

    • 15och2

      Kuulin, että Suomussalmella on Tatu Ryyti niminen vl-pappi.

      Liekö Rosalle sukua ?

      • R.Ryönä

    • Anonyymi

      Ryyti kuulemma palannut radalle ja leikellyt nenän lisäksi rintavarustuksen kuntoon, taattua Miss Suomi -laatua 1/5

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      208
      3377
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      24
      2161
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2071
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      90
      1945
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      70
      1598
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      24
      1371
    7. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      8
      1261
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1247
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1217
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1198
    Aihe