Mitkä ovat kevyimpiä alkoholijuomia, joissa alkoholipitoisuus kuitenkin 20% paikkeilla? Koskenkorva The Original Peach, likööri 190kcal/100ml (21%) oli sopivin tähän mennessä löytämäni, mutta joku varmaan keksii paremmankin?
21% alkoholijuomista kevyimmät?
4
468
Vastaukset
- 90_kg
Kaikki alkoholijuomat sisältävät tehoaineena etyylialkoholia eli etanolia, jonka päihdyttävän vaikutuksen takia juomia lähinnä ostetaankin. Etanoli on varsin energiapitoista evästä, joten kaikkein kevyimmätkin/kuivimmatkin alkoholijuomat ovat kaikkea muuta kuin laihdutuslääkkeitä.
Jos tavoitteena on olla nauttimatta alkoholin päälle vielä sokerista saatavaa energiaa (kaloreita/jouleja), niin votka on täysin kuivana hyvä lähtökohta, miksepä viskikin. Konjakissa on ripaus sokeria, samoin vaikkapa Koskenkorvassa (3 grammaa litrassa).
Jos juoman pitää vielä välttämättä olla kaksikymppistä, niin normivahvuuden 40 % pudottaa siihen hyvinkin helposti laskemalla hanasta sekaan saman määrän aquakraanaa.- aloittaja111
18-vuotiaalle ei vaan myydä noita votkia/konjakkeja yms joten siksi tuo prosentti. Ei vaan haluta ihan ylenmäärin sokeria siinä etanolin seurana vetää... Aloituksen muotoilin vähän huonosti, kiinnosti siis missä olisi vähiten sokeria, ei kaloreiden perusteella niinkään. Tuossa mainitsemassani juomassa sokeria 140g/litra alkon sivujen mukaan.
t. aloittaja
- cherryleader
Sherry.
- naminami
Marabello 21% 160kcal/dl
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olit niin lähellä
Taas söpis olit siinä ihan käden etäisyydellä❤️ Jos sinä ja minä olisimme olleet kahden, olisin hypännyt sun kaulaan. Sa1185010Kun me näemme taas
Siihen on viikkoja, korkeintaan kuukausia. Jännite välillemme vetää meidät ennemmin tai myöhemmin toistemme läheisyyteen332762- 342559
Haleja ja pusuja
Päivääsi kulta 🤗🤗💋❤️❤️❤️ kaipaan sinua Tänäänkin.. Miksikäs se tästä muuttuisi kun näin kauan jatkunut 🥺282249- 1191590
Onko mukava nähdä minua töissä?
Onko mukava nähdä minua töissä vai ei? Itse ainakin haluan nähdä sinut 🤭191438En kirjoita sulle tänne
Enään nainen. Olen kyllä kiltisti enkä ala mihinkään kuin tosirakkaudesta. Kanssasi sitten jos se on mahdollista ja pidä91317Tänään oli
Noiiiiin 🤏 vähällä ettei tapahtunut jotain mieletöntä. Valitettavasti olosuhteet esti. Odota hetki vielä 😘351143Ukrainan häviö pitää tunnistaa ja tunnustaa
Venäjä ei ole vain maa, jolla on suuri hyvin koulutettu ja varusteltu armeija, joka on osoittanut tehokkuutensa Ukraina2101104- 851091