Turun ikävä - kevät!

Åbospring

Mulla on niin ikävä Turun kevättä. Mereltä tulevat tuoksut ja Ruotsin laivat. Ah, miten ihanaa.- palaan vielä kerran Turkuun. Kukat tuomiokirkon edustalla, ah!

Oli niin ihana viettää opiskelijakeväitä siellä Turussa. Turku, kevät, Turku, kevät! Ah! Ja mä oon niin hiton hyvä! Mä satun oleen hyvää perhettä ja sukua!

20

125

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • nostan

• oli

Sai

• lahtelainen50000

Mee Lahteen siellä on hyvä kesä

• LahenÄijä

Lahes enää mitää oo.Sippipuistostakin tuli toriparkin sisäänajopaikka ja radiomäen rinteet kasvaa metsää,puupaavola on tuhottu ja Teho-baari on enää vaan pubi.Tehi on poissa ja teivaalan tanssipaikka purettu. No,onhan siellä vielä Tirra & Torvi mutta ei nekään enää entisellään.Pikku-veskun rannalla ei enää G-miehiä,sorbuksesta puhumattakaan....

• Hottentotti2

Muista ottaa pillerisi!!

• looo

oiko

• hienohelma

Aina keväällä tulee Turun ikävä. En voi sille mitään.

• pitkänokka

Olin myös opiskelijapolitiikassa mukana. Osallistuin eräisiin vaaleihinkin ehdokkaana. Pakko tunnustaa, että annoin äänen itselleni.

• pitkulinokka

Tunnen merituulen sieraimissani, vaikkei minulla ole enää mahdollisuutta viettää kevättä Turussa. Pitkän nenän sieraimeni pullistuvat, kun tunnen kutsun.

• ääniänolla

Oi kuinka ihanaa oli kävellä selkä suorana opiskelemaan aamuisin. Sain opiskella oppiainetta, joka äitini kanssa valittiin. Äitini tuki ja vaati minua aina valitsemaan kyseisen oppiaineen, sillä hän itse ei kyennyt sitä opiskelemaan. Turku, meri, tuuli, kevät.... yliopiston uljaat rakennukset. ah kotimaa.

• pitkänokka

Me olemme hieman parempia, kuin nyt keskimäärin ollaan. Mulla on suora ryhti, pitkänokka, isopää (perittyä) enkä tarkoita sitä pelkästään fyysisenä ominaisuutena. mä rakastan Turkua keväisin. meri, tuuli sieraimissa ja kainaloissa. Olen onnekas nainen, palajan vielä Turkuun - keväällä.

• onkin

Niin

• pitknokka

En mä ihan aikuisen oikeesti voi lähtee mun kodist mihinkään Turkuun. Mä haluun olla mun äidin lähellä koko ikäni. Mä haluun pitää ihan samat ihmiset, mitä esim. nuorena mun kotona oli mun lähellä. Jos muyn äiti haluu kiusata jotakuta - se on kova muija - mää autan kyllä parhaalla mahdollisella tavalla. osaan tietenkin naamioida kiusaamisen sellaiseksi, ettei se siltä näytä, mut MÄ OSAAN. Mä oon yhtä kova akka ko mun äitee. Ma rakastan mun äitee,. Mä en lähe koskaan kotoo minnekään. vaikka siereimissa on Turun kevät. ja mulla on ne poliittiset opiskelijakaveritkin, jotka tietty tukivat mua Turus. Mut mä jään äiteen helman aller. mä kaipaa suoranaisesti äiteen tuoksua. Mä en pärjää ilman äitiä.

• nokkaeläin

Niin. me ollaan tietty mun perhees silleen niinku erityisen läheisii. me ei oikeestaan tarvita ulkopuolisii mihinkään. Ehkä äitee kysyy neuvoja joltain, jos mää en osaa. Jos me tarvitaan rahaa, voijaa me sitten ottaa ulkopuolisii, mut yritetään pitää piiri mahdollisimman puhtaana. jyvät akanoista - ymmärrättehä'n. kotimaa. koti. jne.

• nokkaeläin

Mä kuljen aatoksissain Aurajoen rantaa. Muistan, miten selkä suorana kuljin aamuisin kohti yliopiston rakennuksia. Tahdoin miellyttää äitiäni, jotta omenapuun hedelmät kiiltäisivät enemmän, kuin mitä itse puu antaisi aihetta. Todellisuudessa ostimme ulkomaisia kiillotettuja ja myrkytettyjä omenoita. Mutta eihän sitä kenenkään tarvitse tietää. Täydestä menee, kun ne laitetaan kotimaisen, kodin pihassa kasvavan puun alle. Täydestä menee.

Opiskelukaverini tukivat minua ylioppilaskunnan vaaleissa. Muistan lopun ikäni, miten sain suosiota ainejärjestöni kavereilta. Äänestivät vähän muutkin, kuin minä itse.

• isonokka

Meillä sanotaan, että hedelmistään puu tunnetaan. Mutta me vähän kiillotetaan sisältä mätiä omenoista tai laitamme puun alle paremman puun hedelmiä. Meidän puu on todellisuudessa onttouttaan kumiseva homehtunut, haiseva ja hoitamaton rotisko.

Mutta me ollaan hyviä. Kyllä kaikki haluttu saadaan näyttämään hyvältä, vaikka hieman lemu leviää.

• nokkapää

Äitiä ikävä! Äidin tuoksua! Hän on ainoa, johon todella luotan. Hän on ollut läsnä elämäni tärkeimmissä tapahtumissa. Haluan aina olla äitini lähellä ja miellyttää häntä. Siksi en voi koskaan muuttaa Turkuun. Kuitenkin pitkän nokkani sieraimet pullistuvat aina keväisin, kun muistelen, miten selkä suorassa kävelin kohti ainejärjestön tiloja. Opiskelukaverini lupasivat äänestää minua - ja niinhän he tekivätkin. En siis ollut ainut, joka minua äänesti.

• hmmmppp

Haaaaah

• asdoiu

Up!

• onkin

Kevät

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Jos yhdistät nimikirjaimet

Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne
      Ikävä
      107
      6904
    2. Oletko katkera kun

Et saanut kaivattuasi
      Ikävä
      95
      4431
    3. Mies vinkkinä sulle

Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista
      Ikävä
      48
      3806
    4. Kyllä se taitaa olla nyt näin

Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee
      Ikävä
      48
      3502
    5. Paljon niitä puheita

susta liikkuu. 🤮
      Tunteet
      51
      3498
    6. Mitä haluat sanoa tällä hetkellä

Hänelle 🫶 ⬇️
      Ikävä
      188
      3445
    7. Odotan että sanot

Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san
      Ikävä
      24
      2949
    8. Nainen vinkkinä sulle!

Jos laitat selvän tunnisteen niin kutsun sinut n*ssittavaksi.
      Tunteet
      67
      2654
    9. Vietetään yö yhdessä

Rakastellaan koko yö
      Ikävä
      46
      2491
    10. Hei seksikäs

Upottava katse sinulla ja tiedät sen.
      Ikävä
      13