Eli olen ihmetellyt, miksei tummaihoisilla koskaan näytä olevan aknea tai edes pieniä yksittäisiä finnejä? Osaakos joku kertoa...
Miksiköhän tummaihoisilla...
7
4475
Vastaukset
- mää
..akne on tummaihoisilla ja aasialaisilla yleisempää kuin valkoihoisilla.
- suomalainen yhä
Onko näin, en kyllä ikinä ole huomannut kyseistä asiaa...hmm
- blondi
Kyllä mä oon nähny telkkarissa tummaihoisia ihmisiä, joilla on ollut paha akne. Finnejä ei vaan erota niin hyvin heidän iholtaan, kun taas meidän vaaleaihoisten iholta ne näkyy todella kauas.
- ...
en kyllä usko sitä, että tummaihoisilla ihmisillä olisi akne useammin esiintyvää, kun vaalea ihosilla. mulla on monta tummaihosta ystävää ja kaikilla on iho tasainen.
- jepjep
... kirjoitti:
en kyllä usko sitä, että tummaihoisilla ihmisillä olisi akne useammin esiintyvää, kun vaalea ihosilla. mulla on monta tummaihosta ystävää ja kaikilla on iho tasainen.
hahah... ja varmaan myös monta vaaleaihosta, joilla iho on tasainen?
- Anonyymi
Vittu hyvä et joku on ihmetelly tätäki jo 17v si ku tuli mielee et miks tummaiholis ei ole finnejä, mut kai se on vaa et meil vaaleil ne on punasii ni ne näkyy iholt selkeemmin ja niil ei oo nii värikkäit tai jotai entiiä haha
- Anonyymi
en tiedä
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persut eivät ole kertoneet euronkaan edestä säästökohteita
Mutta änkyttävät kysellä niistä muilta jatkuvasti. Vaikuttaa ettei persuilla ole kykyä omaan ajatteluun ja päätöksenteko532301Marinin hallituskaudella Suomen BKT sentään kasvoi
Tämä ns. kauhukabinetti ei ole saanut aikaan kuin vahinkoa. Otti ennätysvelat rikkaiden veroalennuksiin ja sai työttömyy182171Huulitäytteet ja tekotisssit
Kylillä kulkiissa olen huomannut että tässäkin tuppukylässä on hameväki alkanut muokkaamaan ulkonäköään huulitäytteillä1671854Nuorille miehille ei kelpaa enää paljon käytetty nainen
"En ikinä huolisi mitään kyläpyörää", Tomi täräyttää TikTokissa https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/27182b8f-7759-49d0-82321339Drone-epäily Uudellamaalla
Ihmisiä kehotetaan siirtymään sisätiloihin. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000012008358.html1271269Sait mut mies heikoksi
Yllätti tämä asia nyt kyllä. Olet ollut mielessä koko ajan. Ei riitä pelkkä kevät nyt syyksi. Veit jalat alta. Pannaan m861144Vauvat syntyvöät vihan lapsina?
Kyllä on pimeä oppi, ja olen ollut täydessä pimeydessä opillisesti, että pienet lapset syntyisivät paholaisen lapsina. O661065Stefan Therman. Vakava syyte ja vankila uhkaa.
Nyt ei taida mies selvitä enää selityksillä.101952- 84887
Unelma tilanne
Miten haluaisit, että tilanteenne etenisi tai miten toivoisit hänen lähestyvän sinua? Vai toimitko mielummin itse, jos j70862