Hänen ois pitäny voittaa.
Toki voitto ei menny huonoon osoitteeseen.
Missi numero 7 Rita Jokinen!
Rita Jokinen kaunein ja seksikkäin
10
293
Vastaukset
- noeitodellakaa
Ruma paksujalka.
- MrJuha82outolintu
TYperää tommosta kommentoida.
- ooooohh
MrJuha82outolintu kirjoitti:
TYperää tommosta kommentoida.
Osuiko pikku kepulaista nilkkaan. Piehataroi nyt sitten sianpaskassa ja maataloustuissa.
- MrJuha82outolintu
ooooohh kirjoitti:
Osuiko pikku kepulaista nilkkaan. Piehataroi nyt sitten sianpaskassa ja maataloustuissa.
Todella säälittävää lukea tuollaista.
Parempi, että tekisit jotain muuta kuin kirjoitat internetissä.
Mene vaikka lenkille tai punttikselle.
Pura paineesi sinne äläkä huutele ihmisille.
- juups1
Joo, kasvot kauniit, mutta sitten eipä muuta.
- Immonenkaunein
Kasvoissa oli isopuute leveä nenä ja yksi ilmeisyys joka oli persoonallisuuden puutetta!
- myyräimmonen
Immonen näytti myyrältä. Pienet silmät, ohuet huulet ja ylipäänsä täysin mitäänsanomattomat kasvot. Söpö hän on, muttei missään nimessä kaunotar! Kroppa hänellä tosin oli missimäinen ja siro.
- eikukaantäydellinen
myyräimmonen kirjoitti:
Immonen näytti myyrältä. Pienet silmät, ohuet huulet ja ylipäänsä täysin mitäänsanomattomat kasvot. Söpö hän on, muttei missään nimessä kaunotar! Kroppa hänellä tosin oli missimäinen ja siro.
Yli-Pietilä olisi ollut kaikista paras mikäli olisi ollut hieman enemmän persettä.
- kaunisjoo
Hänellä oli kisan kauneimmat kasvot ehdottomasti. Kroppa ei vain ollut siitä siroimmasta päästä ja selkä oli melko pitkä suhteessa jalkoihin. Joka tapauksessa Rita vaikutti fiksulta tytöltä. Lähetyksen kysymyksiin esitetyt vastaukset olivat hänen osaltaan luonnollisia. Hän oli ansaistusti yleisön suosikki ja olisi mielestäni saanut olla top 3.
- japaskkk
Jalat oli paksut ku Himalaja.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit856020KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti3195117Huono päivä
Tänään on ollut tosi raskas päivä töissä. Tekis mieli itkeä ja huutaa. En jaksa just nyt mitään. Minä niin haluaisin ja202658Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei482599Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-2000011780852831832Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1031669Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro171521- 1091497
seurakunnan talouspäällikön valinta meni perseelleen
Nyt on ihan pakko kyseenalaistaa tuo Kemijärven seurakunnan päätös talouspäälliköstä. Valitulla ei ole talouspuolen osaa1191402Olen ihmetellyt yhtä asiaa
Eli miksi naiset ovat niin pelokkaan tai vaitonaisen oloisia minun seurassani. Se sai minut ajattelemaan, että olen epäm1331393