Milloin somalit ymmärtävät että......

Koska-milloin

Eivät ole tervetulleita Suomeen...?

42

56

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • valitettavasti

      ovat tainneet jo ymmärtää

      • No_mutta

        Mikseivät ne sitten jo häivy täältä? Kaiken aikaa maahan päästetään lisää tulevia rikollisia Afrikan sarvesta perheenyhdistämisten ja muiden porsaanreikien kautta.


      • ohmygod
        No_mutta kirjoitti:

        Mikseivät ne sitten jo häivy täältä? Kaiken aikaa maahan päästetään lisää tulevia rikollisia Afrikan sarvesta perheenyhdistämisten ja muiden porsaanreikien kautta.

        No mutta mietipä vähän millaista siellä Somaliassa on. Kuka sinne haluaa palata?


      • No_mutta
        ohmygod kirjoitti:

        No mutta mietipä vähän millaista siellä Somaliassa on. Kuka sinne haluaa palata?

        Kyllähän sinne menee koko ajan somaleja lomailemaan ja "oppimaan kulttuuria".


      • noumaniiiiiiiiii
        No_mutta kirjoitti:

        Mikseivät ne sitten jo häivy täältä? Kaiken aikaa maahan päästetään lisää tulevia rikollisia Afrikan sarvesta perheenyhdistämisten ja muiden porsaanreikien kautta.

        Sillä euro määrällä mitä he saavat oleskelustaan kuka lähtisi.


      • ThereisNogod
        ohmygod kirjoitti:

        No mutta mietipä vähän millaista siellä Somaliassa on. Kuka sinne haluaa palata?

        Aivan. Kuka sinne haluaisi, somaleja koko maa täynnä.


    • M33sa

      Ei ole varmaan osa nykysuomalaistenkaan esivanhemmista olleet kovin tervetulleita tänne aikoinaan, mutta niin ovat vain tiensä tänne tapelleet.. ;)

      T: järkiintynyt ex-rasisti

    • plörrr

      Sitäpaitsi, jos pinnallisia halutaan olla, niin afrikkalaisista juuri somalit ovat ulkomuodoltaan kauneimpia afrikkalaisia :)

    • HusuMusutKotiin

      Eivät halua ymmärtää ikinä. Vai missä muussa maassa saisivat käyttäytyä suurimpana pakolaisrymänä samoin kun suomessa. Kun ottaa huomioon rikollisuuden tason, työllistymisen, uskonnolliset sekä kulttuurilliset erot, on suomeen intgroituminen mahdotonta. Koska suomi on länsieurooppalainen sivistysvaltio.

    • jarileino244
    • HusuMusutAfrikkaan

      Puhutaan nyt suurimmasta ongelmasta eli muslimipakolaisista. Ne asutetaan kasvukeskuksiin tekemään ei mitään tai korkeintaan rikoksia. Miksi niitä ei voida viedä niihin muslimi demokratioihin ja avustaa niitä siellä, niin kaikki voittaisivat.

    • pioneeri1

      ei somalit, me suomalaiset heitä otetaan, on ehdotus-kuka halua heitää niin omalle pihalle
      ja ruoki ja palvelle, ei meidän kustanuksella!

    • sedrftgyhujnmk

      Kyllä ne sen jo tietävät. Ihan kuin mustalaiset. Mikään ilmainen raha ei kuitenkaan riitä vaan aina pitäisi saada lisää ja enemmän.

      • wantingMore

        Sellainen se Halla-aho on. Sehän moninkertaisti tulonsa kun pääsi kielentutkijasta kansanedustajaksi. Sekään ei vielä riittänyt, vaan piti ratsastaa ennakkoluuloisten aasien äänillä aina Brysseliin saakka.


      • heresmore
        wantingMore kirjoitti:

        Sellainen se Halla-aho on. Sehän moninkertaisti tulonsa kun pääsi kielentutkijasta kansanedustajaksi. Sekään ei vielä riittänyt, vaan piti ratsastaa ennakkoluuloisten aasien äänillä aina Brysseliin saakka.

        Väität siis noin sadantuhannen suomalaisen olevan pelkkiä "ennakkoluuloisia aaseja"? Tuollainen vastapuolen demonisoiminen ei ole ikinä aiheuttanut mitään hyvää. Samanlaisilla fraaseilla on oikeutettu niin natsi-Saksan kuin Neuvostoliitonkin hirmuteot.


      • IsLessMore
        heresmore kirjoitti:

        Väität siis noin sadantuhannen suomalaisen olevan pelkkiä "ennakkoluuloisia aaseja"? Tuollainen vastapuolen demonisoiminen ei ole ikinä aiheuttanut mitään hyvää. Samanlaisilla fraaseilla on oikeutettu niin natsi-Saksan kuin Neuvostoliitonkin hirmuteot.

        Ei se ole demonisointia. Halla-aho vetoaa äänestäjien alhaisimpiin vietteihin. Juuri niin kuin natsit Saksassa.


      • No_mutta
        IsLessMore kirjoitti:

        Ei se ole demonisointia. Halla-aho vetoaa äänestäjien alhaisimpiin vietteihin. Juuri niin kuin natsit Saksassa.

        Millaisista vieteistä sinä hörhö höpiset?


      • sinäSeHörhöOlet
        No_mutta kirjoitti:

        Millaisista vieteistä sinä hörhö höpiset?

        Pelko, viha, ennakkoluulot.


      • Sinäpäs
        sinäSeHörhöOlet kirjoitti:

        Pelko, viha, ennakkoluulot.

        Nuo kolme sanaa kuvaavat omaa ajatusmaailmaasi.


      • HJALLA-AHO
        IsLessMore kirjoitti:

        Ei se ole demonisointia. Halla-aho vetoaa äänestäjien alhaisimpiin vietteihin. Juuri niin kuin natsit Saksassa.

        MISSÄS vaaleissa se Halla-aho on NYT ehdolla ?? Mitä viettejä nyt pitää äänestää....? Onko kyseessä Islamin pedofilia vietit vai mistä nyt on KYSE ???


      • RodutErilleen
        sinäSeHörhöOlet kirjoitti:

        Pelko, viha, ennakkoluulot.

        Juuri pelko, viha ja ennakkoluulot ovat varmistaneet rotujen selviytymisen ja terveen segregaation kautta aikojen. Vai väitätkö muuta?


    • Siitä-se-alkaa

      Somalijengi (Husun valehtelijat) häädettiin Itiksen Tallinanaukiollta mölyämästä kun ei ollut ymmärrystä hakea asianmukaisia lupia.

      • asdfdsfdssdsf

        Husu on vähän niinkuin lapsi, ei se halua myöntää itselleen että sitä viedään kuin pässiä narussa hyysärisuvakkien toteemipaaluna. Ei se paha ihminen ole mutta esim tää kuolleen kalan silmillä varustettu natsihuora joka sitä markkinoi sitä todennäköisesti on yhdessä toveriensa kanssa.


    • Joiden mielestä ovat tervetulleita.

    • Absurdia

      Somalien työttömyys% ja työhaluttomuus ovat kaikkien nähtävissä.
      Mitä Suomi heistä hyötyy?

      Hatunnosto heille harvoille, jotka ovat integroituneet ja elättävät itse itsensä.

    • TöhnäPersu

      Miten niin eivät ole? Siksi, että joku töhnäinen persu mussuttaa jotain netissä keskikaljapöhnässään?

      • Saa-olla-pois

        No älä sitten mussuta.


    • apinat_ja_gorillat

      Ovat ymmärtäneet sen jo vuonna Yksi.
      Heitä se ei vaan kiinnosta tippaakaan.
      Saavat täällä asunnon, elatuksen käyttörahat ilman mitään omaa panosta suomalaisen yhteiskunnan hyväksi.
      Eikä se ole tyhmä joka pyytää, vaan se joka maksaa.

    • ymmärryshoi

      Miksei kukaan sitä kerro heille? Toisaalta, meneekö se kuitenkaan ihan perille....

    • Stop-somal

      Stop-somal.

    Ketjusta on poistettu 17 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      61
      1725
    2. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      123
      1344
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      127
      1270
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      140
      1064
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      101
      907
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      339
      849
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      734
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      55
      664
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      653
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      65
      625
    Aihe