Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Maunuan yläaste/Meilahden yläaste kokemuksia??

kysyy

Onko Meilahden yläasteelta tai Maunulan yhteiskoulun yläasteelta kellään mitä tahansa kokemuksia kertoa?

7

2210

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • entiene

      Hirvee läävä ja opettajat hais3ee

    • dfjgdfhucvbuhcvh

      Meilahti on ihan jees lapsi on nyt ysillä. Paljon mamuja ja välillä levoton, mutta jos menet kuvis/musiikkipainotukseen saat varmasti rauhallisen luokan. Opettajat ovat hyviä ja rehtori on erinomainen. Koulussa on noin puolet mamuja.

      • Anonyymi

        Omassa luokassa oli musiikkipainotus eikä todellakaan ollut rauhallista. Suurin osa mölysi tunneilla sekä puuhaili omia. Monesti kesken tunnin heille jouduttiin koko ajan huomauttamaan juuri näiden syiden takia.


    • Vierailija

      Itse olen käynyt meikun eikä ole kyllä mitään huonoa sanottavaa. Hyvin kehuttu ja arvostettu paikka eikä suotta. Laadukasta opetusta ja hyvä yhteishenki, lisäksi keskeisellä paikalla. SUOSITTELEN!

    • Anonyymi

      Itse olen jo kyseisestä koulusta lähtenyt vuonna 2016, mutta oma kokemukseni on, että luokassa koko ajan möykättiin oppitunneilla eikä opettajat saaneet heitä kuriin. Heille koko ajan annettiin varoituksia eikä tuntunut, että asialle kunnolla tehtiin mitään (muutaman kerran rehtori seurasi oppitunteja, kun oli tullut paljon valituksia luokastani). Oppitunnit (suurin osa) tuntuivat siltä kuin olisi jossain villieläintarhassa. Ainoastaan yksi opettaja osasi pitää luokan hiljasena (istumajärjestys 🙂), mutta melkein kaikkien muiden tunneilla helvetti repesi.

      • Anonyymi

        Huomasin myöhään, että en ollut maininnut koulua. Meilahdesta siis kyse.


      • Anonyymi

        Mamuja oli luokalla? (villielukkatarha) :D


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      69
      2207
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2043
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      77
      1652
    4. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      41
      1480
    5. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1456
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      10
      1367
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      31
      1334
    8. 52
      1238
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      62
      1190
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      28
      1169
    Aihe