Tirkistelyä Stadissa

WatchMen

Moi

Missäpäin olisi hyvä tirkistelypaikka - haluaisin katsella kun parit panee parastaan...

Onko sinun naapurissa vapaamielinen pari joka aina unohtaa verhot?

21

94

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • naineen

      Kohta se on nimittäin kesä ja voi vapaasti paneskella luonnossa.Kiihottaa ihan sairaan paljon jos joku vaikka sattuu näkemään.

      • doggausluonnossa

        Odotan innolla kun saan tulla tsiigaamaan teitä ;-)


    • Fly_me

      Mulla on vastapäätä katua nainen joka ei oikeen muista sulkea vehoja - kiva niin. No nyt sillä on nähtävästi ujompi kundi joka vetää verhot eteen kun jotain on tapahtumassa...

      Voi kun saisi olla kärpäsenä katossa siellä...

    • biitsille

      Kakki rannat ovat loistaviapaikkoja löytää häässiviä pareja - kuuma kesäilta niin kaislikosa suhisee...

    • Mondeoon

      Autossa nussivia salapareja on kiva katsella .

      • Mulle_kans

        Moi missä sinä käyt katselemassa näitä salapareja?


      • Mondeoon

        Syrjäiset pysäköinti alueet ja rauhalliset metsätiet tosin täytyy mennä vantaan tai espoon puolelle.


      • Mulle_kans

        Mikä on paras paikka - ja milloin?


      • Katsoaa

        ON pieni liike missä myydään alusasuja ym. Kun vien nuorelle miehelle seuraavaa kokoa uikkareista ja näen munan pystyssä, niin housut kastuu viiskyppiseltä. On kiva katsella 15-20cm kovaa nuorta juhla kunnossa. Saa siinä hiplata kun kädellä koskee ja että hyvin istuu, vaikka edestäkin käsi käy puristellen. Katsellut kun runkannut spermat pitkin peilejä.


      • Speedot

        Wau - kerropas minne tule ostamaan uudet uikkarit ;-)


    • Naapur

      Mulla on kulma ikkunat naapuriin.Olen kuuskyt ja ruvennut katselee kun nuori poika muutti sinne.Sillä ei verhoja, iltasinkun tulee juo viiniä ja alasti runkkaa. Kyl kiihottaa.

      • utelias00170

        Onko teitoinen siitä että sinä katsleet? Oletko muuten N vai M?


    • Lähellä_teitä

      Siellä on kivaa säätä luvassa tänään - joku pari joka kaipaa tirkistelijää???

      Voin ja haluan tulla.

      • N46M50

        Voisimme lähtä tänään ulos ajelulle... suunta vois olla stadin länsipuolella jossain joku rauhallinen mesta. Onko ehdotuksia?


      • Utelias-M

        Vieläkö "tarjous" on voimassa?


    • Siellä_täällä
      • N46M50

        LIsäsin pari kohdetta jossa ollaan oltu ;-)


      • Baker64
        N46M50 kirjoitti:

        LIsäsin pari kohdetta jossa ollaan oltu ;-)

        Oletteko doggingia harrastaneet vai vaan panneet esitellen?


      • N46M50

        Ollaan oltu sillälailla että olaan sovittu yhden tai kahden kundin kanssa että ne tulevat mukaan katselemaan. Jos mun mies pitää tilanteestä hän on anatanut niitten tulla siihen lähellä meitä, ja ollaan kosketeltu ja sillei.
        Tuntuu valtaislata kun kolme paria koskettelee samalla...
        Ei olla annettu panna - ainakaan viellä


    • Suoraan-ikkunoihin

      Uusi paikka: Kulosaaren silta.

    • Moikka pervot!

      Minä haluaisin katsella kun nainen riisuutuu – vain katsella, ei koskea muuta kun ehkä itseäni.
      Oletko sinä se exhibitionisti joka sytyt kuumista katseista?

    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      91
      1097
    2. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      876
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      103
      835
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      276
      657
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      70
      595
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      73
      573
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      562
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      526
    9. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    10. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      33
      483
    Aihe