Onneksi Nato intoilija Pauli Kiuru putoaa tulevasta Eduskunnasta, sitten hän voipi aloittaa kesälomansa ja nauttia eduista joita hänelle entisenä kansanedustajana maksetaan.
Pauli kehoittaa tekeen enemmmän töitä, jotta saadaan maksettua hänen elintasonsa työttömänä. Natoon jos liitytään, voidaan lähettää Nato-intoilija Pauli lämmittään saunaa poijille, Sisua tulee siitä lisää kun kireät lihakset rentoutuu......
.
Kuu Kiurusta
7
210
Vastaukset
- KylmääVettäKiurulle
Tänään Kiurun kirjoitus Tavasesta Aamulehdessä jälleen kerran. Koko talvi mennyt Kiurulta hukkaan kun koittanut epätoivoisesti kalastaa ääniä.
Kiurulla tulevaisuutta vihreissä, ihme vouhoutusta Tavase hankkeesta, en ymmärrä mikä porvari vastustaa rakentamista? - soppii
Jos olis edes kauniita naisia ehdokkaana , äänestäisin sellasta, kuului torilla miehen suusta
- lusimaan
Kiurusta saa puolikuuta
lampaasta ei saa päivääkää.- Siitässaitte
Ai putosi vai?
- Tavaa-se-Kiuru
Valkeekoskilaiset tyämiähet äänesti Paulin Eduskuntaan.
- upsi
Juu lähihoitajat on nykyään porvareita heh
- Secsrcsfcc
Pyöräily on mukava laji, melkein yhtä mukava kuin tietokoneiden ja puhelimien hakkerointi.
http://www.valkeakoskensanomat.fi/cs/Satellite?blobcol=urldata&blobkey=id&blobtable=MungoBlobs&blobwhere=1196034641333&ssbinary=true
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persut eivät ole kertoneet euronkaan edestä säästökohteita
Mutta änkyttävät kysellä niistä muilta jatkuvasti. Vaikuttaa ettei persuilla ole kykyä omaan ajatteluun ja päätöksenteko2643231Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.771295- 661203
Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra1991039Odotettu tulos Taivalvaaran hiihtokeskuksen osalta
"MCS Finland Oy on ilmoittanut Taivalkosken kunnalle 30.4.2026, että se irtisanoo Taivalkosken kunnan ja MCS Finland Oy:48933- 63931
- 48824
- 41772
- 47772
- 39708