Olen 27 vuotias sinkku mies ja olen aina tykännyt katsoa komeita nuoria naisia, joilla on naisellisen pitkät hameet. Haaveilen aina pääseväni sellaisen kanssa olemaan ja päästä heidän mekon alle laittamalla minun kaluni heidän pilluun! Onko muita samasta asiasta pitäviä? :)
Hamenaiset
12
348
Vastaukset
- Lyhyttä
Itse asiassa hamenaiset kiinnostavat itseänikin, mutta hieman eri lailla. Mitä lyhempi hame, sitä parempi. Pitkät eivät itseäni jostakin syystä yhtä paljon säväytä.
- naisellisen
En ole koskaan kiinnostunut naisesta joka käyttää pitkiä housuja. Hameen pituudella ei ole minulle merkitystä. Enemmän ratkaisee miten sitä kannetaan.
- Mies134
Hyviä kommentteja! Itse tosiaan tykkään noista naisista joilla on pitkät hameet, mutta ne joilla on farkut niin ne eivät miellytä minua. Hameissa on se, joka saa minut syttymään. Joka kerta tulee mietittyä, mitä sieltä alta löytyykään.
- nättiäM
Kaikkein viehättävin on minusta nainen, joka käyttää lyhyehköä hametta, stay up -sukkia ja on ilman pöksyjä vittu posliiniksi sheivattuna. Jos hän havaitsee jonkin miehen miellyttäväksi, voi hiukan vilauttaa. Hameesta on myös se käytännöllinen etu, että voi näyttää vittua haluamalleen miehelle, eikä hiukan sivummalla oleva huomaa mitään. Kyllä se on kiihottavaakin, mutta ennen kaikkea kaunista!
- Mies134
Joo siis ei nuo lyhyetkään ole pahoja, kunhan neitokainen itse on tarpeeksi komea.
- tiukkavirkailija
Kyllä kiinnostaa.Fantasioin jakkupuku naisesta esim. jokin virkailija tai kiinteistövälittäjä.Hame noin polvipituinen jakku samaa sarjaa.jalassa piikkikorko avokkaat tai saappaat,sukat sukkanauhoilla tai stayupit.Käsi hameen alla ja siellä ei ole pikkuhousuja vaan paljas ajeltu hieman kostea pillu.Hame ylös ja takaapäin sisään...
- Anonyymi
Mies134 kirjoitti:
Joo siis ei nuo lyhyetkään ole pahoja, kunhan neitokainen itse on tarpeeksi komea.
Miehet ovat komeita naiset ovat kauniita, ellette sitten tarkoita komealla naista jolla on miehisiä piirteitä.
- Mies134
Kyllä täytyy sanoa, että kiihottaa tytöt kauniissa pitkissä satiinimekoissa! Toisaalta, vaikka tykkään noista pitkistä niin kyllä vain ne lyhyetkin saavat ihan yhtälailla syttymään. :)
- Kaunispunkkari
Meidän talossa asui joskus punk- henkisesti pukeutuva nuori nainen. Vielä yli vuosikymmenen jälkeenkin muistelen hänen skottiruudullista minihametta, täydellisiä sääriä peittäviä stay up verkkosukkia ja kiiltäviä maihinnoususaappaita. Näky oli häkellyttävän kaunis. Hipoi suorastaan täydellisyyttä.
- Anonyymi
FARKKUHAME SOPII KELLE TYTÖLLE HYVÄNSÄ
- Anonyymi
Nyt taas naiset ovat alkaneet käyttää pitkiä mekkoja ja pitkiä hameita esimerkisi juuri Provinsissa ollessani sen huomasi hyvin kun katseli paikallaolijoita. Yhteen aikaan tuntui, ettei naiset enää käytä pitkiä hameita lainkaan, joillan harvoilla sattui olemaan tylsiä minihameita ei muuta. Mutta nyt pitkiä nilkkapituisia hameita näkee naisilla paljon. Upeaa.
- Anonyymi
Itsekin tykkään pitkistä hameista, mielellään korkealla halkoilla tai sellaisesta kietaisuhameesta. Lyhyt minari ilmanpikkareita ihan ok, mutta jotenkin juuri nuo pitkät hameet joissa halkio korkealle on mun makuun. Ja voi niissäkin vilauttaa halutessaan, tai vahingossa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1478803Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde492579Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja282377- 432371
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1941813- 971807
Sinä saat minut kuohuksiin
Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai231693Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä361199Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1091187Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni61126