Moro olen 26 vuotias mies painan 170 kg ja tarkoitus olisi lihottaa itseni 200 - 220 kiloon mutta jostain syystä paino ei nouse. kerran kävin 205 kilossa mutta paino laski 35 kg. mitä pitäisi tehdä että paino nousisi. Läski soosia kolme kertaa päivässä.
ON KIVAA OLLA LIHAVA
9
283
Vastaukset
- personaltrainer
Moi. Jos haluat, niin minä voin auttaa sinua tuossa asiassa. Laita viestiä niin voimme keskustella kyseisestä asiasta ja vaihtaa yhteystiedot.
- M-------
Isomaha, entä sitten, kun sairastut? Tuolla menolla et elä pitkään...
- lihavista_pitävä_mies
Hei Isomaha :)
Laita meiliä > [email protected] tai KIK = ch1li - laiheliiniolen
onnea sulle jatkossakin..
- kiimainenNainen
pidän lihavista miehistä ;))) mutta nyt oot turhan laiha... pitäis lihoo 30kg nii sit olis hyvä!!
- Taxpayer-
Se tässä ärsyttää, kun teidänkaltaisenne tulevat monisairaat tulette niin kalliiksi meille veronmaksajille.
- juu88
Eehei veikkonen, entäs jos polvet pettää. ja hengästyt helposti. minä taidan vähentää ruoka- annosta. iltasyömiset pois.( olen55vuotias ja painan 112kg) vituttaa. c"/
- Lihava24
Hei olen 23 v nainen lihotin itseäni 4 vuodessa 75 kilosta 140 kiloon söin viimeisellä 11 bikmäk ateriaa peräkkäin ja kaksi lautasella läskisoosia. Katsokaa LAYLA BBW niin olen saman lainen. Siivoaminen ei onnistu koska siinä lähtee kiloja .
- Anonyymi
Joo läskit on kivat painan 168kg paino kävi mulla
210kg sitten lahiduin 36 kg syön 10 000 kcl
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sanna niin nättinä Amsterdamin Business Foorumilla
Upeasti edustaa taas Suomea ulkomailla meidän kansainvälinen superstaramme. Miksei persuilla ole ketään siedettävän näk517596Juuri nyt! Parturi bongattu Sannan seurassa!
🌐 Breking News 📢 🗞️ 🆕 Kaksikko bongattu Suomen Helsingin Töölöstä. Kyllä. Sieltä samasta Töölöstä, josta kuppakin207314Persujen Anna Koskela kaahasi 172 km/h
Kuvasi samalla myös videota, jonka sitten myöhemmin poisti. Jotenkin tuntuu persuilta lähtevän nyt kaikki lapasesta, va677194Sofia Virran pahoinpitelyä puolustetaan netissä
HS soitti Virran pahoinpitelyä puolustaneille https://www.hs.fi/politiikka/art-2000011516353.html1656798Työeläkkeiden maksaminen on lopetettava
Suomen talous on palkansaajien vuosikausia heikentyneen ostovoiman vuoksi niin kuralla, että palkkasumman jakamisessa ta466675Koska Minja Koskela ja Sofia Virta kääntyy islamiin?
Sekä vihreät että vasurit selvästi pitävät islamista ja muslimeista, varsinkin naiset, joten voidaan olettaaa että nuo k735672Purra tekee hyvää työtä, me suomalaiset haluamme että hän jatkaa myös
seuraavan hallituksen valtiovarainministerinä. Kovina aikoina pitää olla kova.185668Ratkaisujen tarjoamisen sijaan SDP on keskittynyt levittämään väärää tietoa
Kokoomuksen kansanedustaja Martin Paasi on turhautunut eduskunnassa käytävään salikeskusteluun. Hän kertoo, miksi. – Ko1015445Sebu Tynkkynen vaatii Ulkopoliittisen instituutin rahoituksen leikkaamista
kun UPI:n tutkija kritisoi Tynkkystä, Mikä Trump tuo Tynkkynen oikein luulee olevansa? https://www.iltalehti.fi/politi215390Miksi media ei ole tutkinut Li Anderssonin antifa-yhteyksiä
Antifa on väkivaltainen äärivasemmistolainen terrori-järjestö, joka USA:ssa on nyt kielletty. Andersson itse on äärivas1065045