Mulla tuli pohjehermohalvaannus noin 3 kk sitten.
Ei osoita paranemisen merkkejä ja tänään lääkäri sanoi, että hän laittaa autolla ajo kiellon.
Mitähän se tarkottaa? Enhän voi edes ajaa autoa, kun jalka ei toimi.
Ajokielto.
15
53
Vastaukset
Nykyään on lääkärin velvollisuus ilmoittaa viranomaisille, mikäli kuljettajan ajokyky ei enään riitä täyttämään ehtoja.
- oikkeajalka
Mitä ehtoja tarkoitat? Olen nähnyt kokonaan pyörätuolissa olevan ihmisen ajavan autoa. Miten hän on voinut säiluttaa ajakykynsä?
- ethän.osaa
oikkeajalka kirjoitti:
Mitä ehtoja tarkoitat? Olen nähnyt kokonaan pyörätuolissa olevan ihmisen ajavan autoa. Miten hän on voinut säiluttaa ajakykynsä?
Sinulla ei kyllä soisi olevan ajolupaa, ethän osaa edes kirjoittaa.
oikkeajalka kirjoitti:
Tapauskohtainen tällaiset asiat.
ethän.osaa kirjoitti:
Sinulla ei kyllä soisi olevan ajolupaa, ethän osaa edes kirjoittaa.
Ei pura sarkasmi... Luku tai kirjoitustaito ei ole ajokortin saannin edellytys
- miksi.vänkäät
pikapankki kirjoitti:
Ei pura sarkasmi... Luku tai kirjoitustaito ei ole ajokortin saannin edellytys
Kyllä varmaan lukutaito on edellytys.
Tämä ei ole ainoa keskustelu missä tieten tahtoen vänkäät vastaan, miksi, eihän ollut edes väittämää. miksi.vänkäät kirjoitti:
Kyllä varmaan lukutaito on edellytys.
Tämä ei ole ainoa keskustelu missä tieten tahtoen vänkäät vastaan, miksi, eihän ollut edes väittämää.Mikä laki sitä vaatii? Ei mikään.
Myöskään kuuloaistia ei vaadita B-korttiin
http://www.helsinginliikennekoulu.fi/tiedostot/pdf/teoriakokeen_suorittaminen.pdf
"Teoriakoe voidaan suorittaa suullisena, jos:
• oppilas on lukutaidoton, kuuro tai hänellä on lukihäiriö;"
Joten voitko kertoa mikä lainkohta edellyttää luku- tai kirjoitustaitoa ajokortin saantiin?
- Tapauskohtainen
Minulla on jalkaterässä suuri mustelma, enkä kivun vuoksi pysty nyt ajamaan autoa. Voiko lääkäri laittaa minut ajokieltoon? Olen suomenkielinen, luku- ja kirjoitustaitoinen kansalainen.
- Nastarengasvouhottaja
Eihän sinulla vain ole nastarenkaita autossasi??? Se on ongelmista suurin!!
- ettästiedät
Nastarengasvouhottaja kirjoitti:
Eihän sinulla vain ole nastarenkaita autossasi??? Se on ongelmista suurin!!
Ongelma sulla on työnnettynä perseeseen.
- Mikä-työntyi
ettästiedät kirjoitti:
Ongelma sulla on työnnettynä perseeseen.
Tuntuiko hyvältä työntyä toisen perseeseen?
- Tapauskohtainen
Minun neuvoni on, että 'oikkeajalkainen' käräytät kys. olevan lääkärin VALVIRAAN, jotta voivat ottaa häneltä toimiluvan pois. Ajokiellon asettanut lääkäri ei käy ns täysillä pattereilla.
- elenius
Valviiraan vaan valitusta tommosesta lääkäristä, joka invaliidilta vie liikkumismahdollisuutta. Perk ele.
- Kjell..Pippelström
Ilman lupaa ei saa ajella...
- buuuaaah
muijaltko lupas pyyvät????
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 367191
Jouluinen bonus VB:ltä 250 ilmaiskierrosta 0x kierrätys min 20e talletuksella
No nyt pätkähti! Ainutlaatuinen tarjous VB:ltä. 250 ilmaiskierrosta peliin Blue Fortune, 0x kierrätys ja minimitalletus04708- 624009
Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin2292978Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon362973Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella452596Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme262535- 301942
- 401883
Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja731787