Kyllä minua hävettäisi kun näin tasaisen sarjan jälkeen huomaisin kannattavani joukkueen etenevän finaaliin kun on saanut 15x2min(30min) enemmän ylivoimaa kuin vastustaja ja joka pelissä enemmän kuin vastustaja. Suoraan sanottuna aivan naurettavaa, mutta tämähän on viihdettä, tuomarit ihan täysiä spedejä. Voisiko seuraava sketsiohjelma olla maikkarilla ArtoIivari show. Ja tämän kaiken kruunuksi Marjamäki kehtasi haukkua tuomaritoiminnan.
Onneksi finaaleissa mennään Tappara-Lukko sarjan mukaisella linjalla, Marjamäen tulipunainen naama tulee finaaleissa tutuksi kun ei enää jäähyjä tulekaan. JJJ kentän hyökkäys katkaistaan rikkeellä jota ei vihelletä ja tappara iskee vastaan ja aina hauskaa olla pittää, aina hauskaa olla pittää, se on siel, ei maha mittään.
JYP olisi voittanut Kärpät 4-1 ilman järjetöntä tuomarifarssia. Hieno olisi ollut sarja jos tuomarit olisivat olleet pelin tasolla, mutta pas.at!
Hyvin oli tuomarit saunotettu!
JYP
2
197
Vastaukset
- SAUNOPOROLISÄÄ
joo kyllä on ihan naurettavaa ei mitään järkeä nää pillipiiparit halus olla liigan kanssa pääosissa tässä pelleilyssä kyllä hävettäis.
- Jyväkyrä
Aijaa? Noh itseäni ei kiinnosta vittuakaan sillä KÄRPÄT ON VITTU FINAALISSA! Te saatanan jyväjonnet saatte itkeä kuinka paljon halajatte KUN OULUSSA NOSTETAAN KANNUA!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1682867
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.642356- 2032169
- 711796
- 951713
Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k91591- 921353
- 811110
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2091102- 951059