Minulla on paniikkihäiriön takia Opamox-resepti. Nyt joudun työpaikan vaihdon takia huumetestiin.
Minulla on resepti Opamoksille, jota käytän tarvittaessa, mutta bentsot näkyvät kuulemma pitkään huumeseulassa.
Miten on, koska minulla on kummiskin tuo resepti, enkä muita "huumeita" ole koskaan käyttänyt, menetänkö nyt tuon työpaikan Opamoxin takia ?
Onko kenelläkään vastaavaa kokemusta asiasta?
Työhöntulotarkastus, mutta huumeseula askarruttaa
töihinhaluava
1
206
Vastaukset
- jsx1
No voi herran jestas, jos sulla on Opamox omalla reseptillä, ja käytät sitä lääkärin ohjeen mukaan, niin kyse on lainsäädännön kannalta lääkkeestä eikä huumausaineesta. Kannattaa ottaa resepti tai sähköisen reseptin kohdalla potilasohje mukaan ja kertoa lääkityksestä työhöntulotarkastuksessa ennen testiä. Toki jos olet hakemassa johonkin esim. autolla ajoa vaativaan työhön, tai käytät Opamoxia yliannoksilla, niin tällöin kyseisen lääkkeen käyttö voi olla ongelma.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävöin sinua kokoyön!
En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun614358KALAJOEN UIMAVALVONTA
https://www.kalajokiseutu.fi/artikkeli/ei-tulisi-mieleenkaan-jattaa-pienta-yksinaan-hiekkasarkkien-valvomattomalla-uimar1443120Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin
Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo472428Kadonnut poika hukkunut lietteeseen mitä kalajoella nyt on?
Jätelautta ajautunut merelle ja lapsi uponnut jätelautan alle?462343- 981985
- 241883
- 281596
- 221584
- 1501411
- 341233