sanoo tämän päivän posarissa ettei kaupan lämpimään ruokaan kuulu salatti. Miksei Rönni ota asiasta selvää ennekuin päästää sammakoita suustaan. Keskustorin ruokaan kuuluu salatti. Keskustorin ruoka on hyvää ja on valinnan varaa. Rönni unohti puheenvuorossaan mainita tässä taannoin erään vanhuksen ruuan, jossa oli parin perunan kanssa yksi lihapulla ja jotain tiskivettä kastikkeena.Ihmettelen myös tevaniemen koulussa yksi henkilö tekee 103 ateriaa päivässä, Kilvakkalan koulussa 2 työntekijää tekee n 170 ateriaa päivässä ja tevaniemen toimintakeskuksessa on kaksi työntekijää ja siellä tehdään n 40 ateriaa päivässä. En yhtään ihmettele, että henkilökustannuksen osuus on suuri yli 50%. Kuinka toimintakeskuksessa voi olla 2 työntekijää, kun aterioita tehdään noin vähän? Kilvakkalan koulun toinen työntekijä hoitaa myös talkkarin tehtäviä.
Kaija Rönni
9
1182
Vastaukset
- tunnissa.tuhlattu
Posarissa oli myös juttuja kunnan muista päätöksistä joista ilmeni
rahan käyttö suunnittelijoille ja konsulteille joka maksaa yhden
kokin vuosipalkan verran. - 4jakolme
Toimintakeskuksen keittiössä oli tässä hiukan aikaa sitten 4 työntekijää. Toki pitäähän siellä ollakin, että yksi niistä kerkiää merkitä teipillä lattiaan pöytien ja tuolien paikat. Siivottavaa siellä on todella vähän, ehkä kahden luokkahuoneen verran. Sama tytsy pisti synttärirahansa leirikeskukseen, että rakennus-yrittäjä aviomies saisi siitä pestin.
- josua
Kaupunki on teettänyt ruokapalveluselvityksen. Lähes kaikki keittiöt on huonossa kunnossa tai tulleet tiensä päähän. Laitehankitakustannukset on 20 000 - 55 000 euron välillä. Mistä rahat? Kaupungissa on 3 ravitsemispäällikköä Kaija Rönni. Miksi? Eikö Mäntylä voisi hoitaa myöskin osan Rönnin duunista? Päälliköitä on ihan liikaa, tai tehdään kaikista kokkipäälliköitä.
- Anonyymi
Tämä ihminen toimii Parkanon kaupungin nimissä, työllisyyskoordinaattorina. Ja voin vakuuttaa että mitään hajua järkevästä hommasta gänelä ei ole. Lähettelee ihmisille kaikenlaista paskaviestejä, ja patistaa opiskelemaan semmoista alaa, mikä ei kliity ihmisen aiempaan ammatilliseen tutkintoon, eikä edesauta häntä. Tämä ihminen ilmeisesti kuvittelee olevansa joku "Ykisuuri" Kuninhaatar kuisiaispesässä, joka käskee. Kannattaa ottaa ihmisestä selvyys. Mikäli ette tiedä, tai ole saanut epämääräistä sähköpostia hänen nimissään.
- Anonyymi
Kaijalla on vaan omat pointtinsa joita sä et ymmärrä. Taustalla laajempi kokonaisuus.
- Anonyymi
hyvinvointialue tuottaa ateriat Tampereelta
- Anonyymi
äijö osaa hommat viedä tompereelle
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
äijö osaa hommat viedä tompereelle
Äijö ajattelee joka asiassa pelkästään maakunnan, Ikaalisten ja ikaalislaisten etua.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Äijö ajattelee joka asiassa pelkästään maakunnan, Ikaalisten ja ikaalislaisten etua.
Höpö höpö mitään ajattele
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olit niin lähellä
Taas söpis olit siinä ihan käden etäisyydellä❤️ Jos sinä ja minä olisimme olleet kahden, olisin hypännyt sun kaulaan. Sa1185181- 472849
Kun me näemme taas
Siihen on viikkoja, korkeintaan kuukausia. Jännite välillemme vetää meidät ennemmin tai myöhemmin toistemme läheisyyteen332802Haleja ja pusuja
Päivääsi kulta 🤗🤗💋❤️❤️❤️ kaipaan sinua Tänäänkin.. Miksikäs se tästä muuttuisi kun näin kauan jatkunut 🥺302508Onko mukava nähdä minua töissä?
Onko mukava nähdä minua töissä vai ei? Itse ainakin haluan nähdä sinut 🤭231909En kirjoita sulle tänne
Enään nainen. Olen kyllä kiltisti enkä ala mihinkään kuin tosirakkaudesta. Kanssasi sitten jos se on mahdollista ja pidä101650- 1181647
Hei rakas sinä
Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle231405- 971397
Oi mun haniseni
Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli101358