suojahousut

nainen 30v

onko kenelläkään kokemusta naisille tarkoitetuista
suojahousuista, joissa on vaippa valmiiksi mukana.
Kuinka paljon pystyvät pissaa imemään ja voiko
niissä käyttää lisänä esim. muovitonta suorakaide-
vaippaa? Onko niitä myytävänä kaupoissa tai apteekissa? Netissä ainakin näyttää olevan myytävänä. KIITOS

8

4864

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Likkalapsi

Vuosi sitten (tai jotain) tilasin täältä:
      http://www.susiraja.net/sivut/yritysrekisteri/2569?i=3431

Niihin saa lisävaippaa laitettua, myös kertakäyttöisen. Ne pitää hyvin reilun lorahduksen eli rakollisen.
      Ei taida olla oikein laajaa valikoimaa Suomessa vaippahousuista. Itse olen saanut kysynyt kokemuksia alan harrastajilta ja tuonkin tiedon sain sieltä. www.tuttipullo.150m.com on ollut vallan hyvä tietolähde,
      Etsitkö muovipöksyjä vai enemmän kankaan tuntuisia nestetiiviitä housuja? Jälkimmäisistä on hyvä kokemus. :-)

• Kohtalotoveri
    • ostaja
    • neljäkolme

Katso http://www.linctus.fi myyvät kahdenlaisia inkonsistenssihousuja sekä naisten että miesten malleja (toiset vähäiseen vuotoon, toiset runsaampaan vuotoon vaippataskulla). Ei ole kokemusta, olen vasta hankkimassa äidilleni.

• Likkalaps

Kerrohan kun kuulet kokemuksia?

• Pena 43

Espoosta löytyy Divisa Oy niminen yritys, joka myy IncoSan inkontinenssihousuja. Niissä on kiinteästi ommeltu imuosa (min 175 ml). Mukavat käytössä ja ovat pestäviä. Kysyvä tietää.

• Petri

Tuolta löytyy lisätietoa imevistä alushousuista ja niiden myyntipaikoista.

Tanskassa on myös yritys nimeltään netti, jolla on kotisivut www.netti.dk. He valmistavat inkontinenssihousuja. Nuo ovat enemmänkin tarkoitettu käytettäviksi erillisten vaippojen kanssa. Noita voinee tiedustella www.rehamed.fi:stä. Ainakin noilla on jotain nettin tuotteita sivuillaan.

-Petri-

• Anonyymi

Tilasin pienen lirahduksen imevät housut täältä; www.inkontinenssihousut.fi, ovat mukavat käyttää ja tulivat nopeasti postissa:)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ruotsalaisuuden Päivän virallinen liputuspäivä poistettava VÄLITTÖMÄSTI!

Suomen valtion ja suomalaisuuden kannalta ei ole minkäänlaisia perusteita liputtaa virallisesti ruotsalaisuuden päivää,
      Maailman menoa
      105
      5731
    2. Mikaela Nylander: Jos pakkoruotsi poistetaan, niin ruotsin kielen asema romahtaa

(Nylander on vanha RKP:nen) Mutta niin heikossa vedossa muumiruotsi siis on Suomessa, että vain tekohengityksellä se pys
      Maailman menoa
      65
      2572
    3. Nainen aion pilata elämäsi täysin, opetus sulle, että pelasit väärän ihmisen sydämellä.

Empatiani sua kohtaan katosi siinä kohtaan, kun teit tietoisen valinnan leikkiä mun sydämellä. Luulet olevas joku älykäs
      Ikävä
      241
      1585
    4. Kaivattusi nimi vol.3

Kaipaajankin nimi olisi kiva. 🥰
      Ikävä
      94
      1380
    5. Alkanut tuntua siltä

Että taisi olla kusetusta koko homma alusta saakka.
      Ikävä
      124
      1097
    6. 6 vkoa kulunut ilman sua

…ihme että olen vielä hengissä. 😔 Kyynelillä pessyt lattioita. Rakastan ja odotan sua ikuisesti❤️Projekti jäi kesken jo
      Ikävä
      8
      901
    7. Viestisi kaipaamallesi ihmiselle

Mitä ajattelet tilanteestanne tänään?
      Ikävä
      65
      882
    8. Nii, mites ne

Hampaat??
      Ikävä
      66
      857
    9. Joululahja/Jouluntoivotus

Millainen kaivatulle
      Ikävä
      75
      798
    10. Salailu jatkuu, poliisi tutkii

Nykyään Pienimäki toimii Ylitornion kaupunginjohtajana. HS tavoitti hänet puhelimitse. Pienimäki korosti, ettei ole enää
      Ähtäri
      17
      741
    Aihe